Mulla on meinaan pyykit narulla ns. kuivumassa..
Ja lenkilläkin olis kiva kävästä,vaikka sanotaanhan sitä ettei kelit ole sille esteenä..
Mattojakin olis voinut tuuletella...
Ja lenkilläkin olis kiva kävästä,vaikka sanotaanhan sitä ettei kelit ole sille esteenä..
Mattojakin olis voinut tuuletella...