V
vierailija
Vieras
Luulis nyt, että yhden Vippisisäänkäynnin luo ois saanut kans ”sillan”, kun niitä muuallakin oli.Vippisisäänkäynti oli muuten pahasti tulvinut, ei päässyt sisään eikä ulos kuivin jaloin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luulis nyt, että yhden Vippisisäänkäynnin luo ois saanut kans ”sillan”, kun niitä muuallakin oli.Vippisisäänkäynti oli muuten pahasti tulvinut, ei päässyt sisään eikä ulos kuivin jaloin.
Olet siis se junassa pierijämummo.^Mulle kävi näin suomalaisten vieressä.
Ei se näyttänyt tulvineelta silloin kun minä menin siitä ohi.Luulis nyt, että yhden Vippisisäänkäynnin luo ois saanut kans ”sillan”, kun niitä muuallakin oli.
Niin ja sinne nyt ois ollut helppoa saada silta laitettua, jos olisikin tulvinut. Mutta ei se tie alueelle, josta sinnekin mentiin, tosiaan tulvinut.Ei se näyttänyt tulvineelta silloin kun minä menin siitä ohi.
Ja sä oot vammainen.Olet siis se junassa pierijämummo.
Todellakin se tie josta vippiin mentiin tulvi juuri portin edestä. Vettä tai "vettä" oli parikymmentä senttiä kun alueelta käskettiin ulos, ja hieman vähemmän kun päästiin takaisin sisälle. Ja vesi oli nimenomaan aitojen ulkopuolella mutta mistään kohdasta ei päässyt kuivin jaloin yli. Palokunta pumppasi ainakin siinä vaiheessa alueen sisällä ja bäkkärin sisäänkäynnillä.Niin ja sinne nyt ois ollut helppoa saada silta laitettua, jos olisikin tulvinut. Mutta ei se tie alueelle, josta sinnekin mentiin, tosiaan tulvinut.
Googlen kääntäjääkö käytit.K:n homoseksuaalisuuden leikkiminen muiden miesten kanssa alkaa olla vanhaa.