Voisinko olla ?

Haluaisin kysyä erästä asiaa, että voiko se olla mahdollista... Elikkäs, olen kaksi ja puoli kuukautisen poikavauvan tuore äiti, hän syntyi keskosena viime vuoden puolella. Jälkivuotoa kesti tammikuun puoleen väliin ja ensimmäiset kuukautiset raskauden / synnytyksen jälkeen olivat 2.-8.3. Kuinka nopeasti synnytyksen jälkeen voi tulla raskaaksi, viimeksi raskaana ollessani menkkani tulivat aivan normaalisti (kun olin ensimmäisellä kuulla raskaana), jolloin en osannut epäillä että olisin ollut raskaana. Tuntemuksia on kuitenkin ollut ja samanlaisia vielä kun viimeksi raskaana ollessani. Olen ollut hirmu väsynyt, päätä särkenyt useasti, palelee koko ajan ja ruumiinlämpö ollut mitattaessa 35.2, nenä tukossa varsinkin öisin ja aamuisin, vatsa kipeä, nipistelyä alavatsalla, etova olo varsinkin hampaita harjatessa, tekee mieli kaikkea rasvaista ruokaa, yms yms... Onko mahdollista olla taas raskaana, raskaus ei olisi ollut silloin suunniteltu mutta toivottu kuitenkin. Ja milloin kannattaa tehdä testi, jotta näyttää varmasti oikeaa tulosta?
 
Hei!
Käsittääkseni on täysin mahdollista taas raskautua jos kuukautiset ovat alkaneet.
Mulla itelläni kuukautiset alkoivat 2kk synnytyksestä ja kierto ollut siitä lähtien todella tasainen.(Sain tytön syyskuussa.) Olemme miehen kanssa ajatelleetkin että toinen saa tulla jos on tullakseen :)
 
Voisipa olla niin hedelmällinen, että saisi pienellä ikäerolla lapsia<3 Hedelmällisyys on niin arvokasta ja mulla esikoiseni on hyvin valloittava. Ehkä parempi, että en tullut heti raskaaksi, koska minusta tulee uudelleen yksinhuoltaja ja lasten ikäeroksi tulossa yli neljä vuotta. Ensimmäisen syntymäpäivä 23.6.2008 ja toisen laskettu aika 13.8.2012 Kolme vuotta meni raskaaksi tulossa, mutta en ollut miehen kanssa joka kuukausi... En ole seksihullu...Muuten vain hullu;)
 

Yhteistyössä