Voisin oikeesti jo loukkaantua, mutten viitsi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
ainaki mitä mä oon lukenut sun kirjotuksia Luna, niin tykkään susta. Sun tyylistä ja siitä, et sulla oikeesti on mielipiteitä.
En aina yleensä kato lähettäjää, tekstit vaan, mut ne mistä oon sun nimen bongannut, ni tykkään.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Onneksi ei ole munaton.

Mies ei niin päätä tarvitsekaan kun ajattelukin hoituu kiveksillä.
:LOL: :LOL: Ei helvetti, mua naurattaa kaikki sun textit.. mikä niissä on..
Ne ovat ihan kusipäisiä ihan kenen teksteiksi tahansa saati jonkun keski-ikäisen huuhkajan... se.
:LOL: :LOL: :LOL:
Sulle pitäisi saada jotain jarrua! Tuolla juuri epäilit että olet jo elämäsi ehtoopuolella mutta jos ei tuo ikääpidentävä tyhjännauraminen kohta lopu niin joudut järkkäämään itsellesi satavuotissynttärit noin 62 vuoden kuluttua!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen:
ainaki mitä mä oon lukenut sun kirjotuksia Luna, niin tykkään susta. Sun tyylistä ja siitä, et sulla oikeesti on mielipiteitä.
En aina yleensä kato lähettäjää, tekstit vaan, mut ne mistä oon sun nimen bongannut, ni tykkään.
http://www.youtube.com/watch?v=cNuMY61ZeGM&feature=related
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kuulostaa tutulta. mulle vastaillaan yleensä harmaana ettei vaan saa mitään leimaa itseensä ..
Oho, onko noin? Oon luullu että oisit kovassa kurssissa jo sukupuolenkin takia.
Onneksi ei ole munaton.

Mies ei niin päätä tarvitsekaan kun ajattelukin hoituu kiveksillä.


sulla on nyt joku tietovirhe, ei se kyllä noin toimi..
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kuulostaa tutulta. mulle vastaillaan yleensä harmaana ettei vaan saa mitään leimaa itseensä ..
Oho, onko noin? Oon luullu että oisit kovassa kurssissa jo sukupuolenkin takia.
Onneksi ei ole munaton.

Mies ei niin päätä tarvitsekaan kun ajattelukin hoituu kiveksillä.


sulla on nyt joku tietovirhe, ei se kyllä noin toimi..
Kuulin jo vuosia sitten että noin se olisi... ehkä minua on kusetettu sitten tiedä häntä.
 
kestoharmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
tää on palsta.. :D
On on, hauskaahan tämä vaan on,, mutta olen huomannu että mulle on annettu tietty rooli tässä nokkimisjärjestyksessä.. En vaan saa päähäni mikä se on. :D

hauskaa, että sen ajattelisi roolina...Lunatichan on se valtameri, joka tuo palstalle uudet tsunamit ja joka on vapaa.
Vapaa olemaan joskus tyyni, joskus myrskyävä ja pimenevä.

Kyllä me ihan aidot kestoharmaat (jotka emme siis harrasta kirjoittamista mustana, ja sitten harmaana jotain valittuja paloja) osasimme kaivata Lunaticcia, kun oli poissa.

Vielä halusin sanoa, kun eräs Luna-aiheinen ketju poistettiin, ja siinä tämän sanoin_ vanha profiilisi oli hieno, ja olet ihan lahjakkuus. Oletko ollutkin ehkä mainosalalla, en ihmettele. Kehitä sitä lahjaa :) lisää...
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mä olen useinkin samaa mieltä sun kanssasi, ja välillä eri mieltä, mutta en välttämäti sitä kuuluta täällä saati taivastele...ja siksi toisekseen, minähän tykkään sinusta, oon aina tykännyt :heart:
Lunatic meni jo potslojo...

Vihdoinkin on kaikki lapsukaiset unessa ja alkaa äidin oma aika :)
 
vieras
Ole rauhassa oma itsesi ja ylpeä siitä :hug:

Mä kirjoitan Mitäs nyt? -puolella aina harmaana, koska vauvapuolen nimimerkkiä en halua "liata". Ja tällä tarkoitan sitä, että olen niiden palstakavereiden kanssa myös Facebookissa, ja mä olen aina ollut tarkka yksityisyydestäni. Täällä Mitäs nytillä saa paskaa niskaan milloin mistäkin ja ihmiset on aika ilkeitä, joten en halua olla tunnistettavissa.

Itse en heittele harmaudesta huolimatta lokaa kenenkään niskaan, en arvosta sellaista toimintaa. Mielipiteet voi riidellä mutta henkilökohtaisuuksiin ei pitäisi mennä.
 
Rukoilijasirkka

Anteeksi kun sanon mutta jos mä aloittaisin tälläsen keskustelun mulla ois taas haukkujat perässä. Jos olet rehellinen itsellesi, tiedät, että olisit itse siinä joukossa. Anteeksi kun sanon, mutta tältä musta tuntuu.
 
vieras
Mä en tiedä oletko nyt lopultakin mennyt itseesi, mutta kyllä mä olen ainakin nähnyt sun kommentoivan ja haukkuvan muita törkeällä tavalla, mm. allekirjoittanutta itseään. Siksi en ihmettelekään miksi sua pidetään ilkeänä, pellenä tms.
Mutta tosi hienoa, jos oikeasti olet alkanut muuttaa käytöstäsi :flower:
 
kannattaako jossain kaksplussan
mammapalstalla loukkaantua jostain kun ajattelee kuinka suurella osalla äo on huomattavasti alentunut kun ne on tulleet raskaaksi ja saaneet lapsia vai onko kenties synnynnäisestä äo.n alentumasta kyse?
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
 
..
Ap, suosittelen kyllä taukoa palstalta jos se saa jo tuollaset mittasuhteet sun elämässä. Enemmän oikeita suhteita oikeassa elämässä, vähemmän palstan virtuaalielämää. Onhan tällä palstalla hyvät puolensa, mutta kyllä tämä meno täällä on aika vinoutunutta. Hyvin erikoiseen perspektiiviin asettaa monet asiat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Eihän täällä saa vissiin ketään peesata ilman, että siitä on jollain, joko peesattavalla itselllään, tai hänen vankkumattomalla inhoajajoukollaan jotain rutisemista.
ja auta armias jos peesaa jotakin niin heti on perseen nuolentaa... tyyliin onks kieles jo ruskee :LOL: :D Mut ap hyvä ettet oo loukkaantunut :heart: :saint:
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Anteeksi kun sanon mutta jos mä aloittaisin tälläsen keskustelun mulla ois taas haukkujat perässä. Jos olet rehellinen itsellesi, tiedät, että olisit itse siinä joukossa. Anteeksi kun sanon, mutta tältä musta tuntuu.
No onko tämä sen parempi, että tulet itse tänne vihjailemaan että tän ketjun ap ei ole rehellinen tai että hän on ilkeä?

Miksi sä et osaa antaa olla? Mikä pakko sun on roikkua Lunan hännyksillä kerjäämässä lisää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Anteeksi kun sanon mutta jos mä aloittaisin tälläsen keskustelun mulla ois taas haukkujat perässä. Jos olet rehellinen itsellesi, tiedät, että olisit itse siinä joukossa. Anteeksi kun sanon, mutta tältä musta tuntuu.
Etteks te sopineet jossain ketjus et jätätte toisenne rauhaan?!
 
Moi -tic!

Olen ihan alusta alkaen pannut sinut merkille huomattavana persoonana, ja ainakin ollut huomaavinani usein hyvinkin selkeätä ajattelua joskus hyvinkin reippaan ilmaisun takana: Joskus ikäänkuin tahallisestikin tahattoman huumorin taakse kätkeytyen, tai joskus sitten vaikkapa viihteellisesti niin viallisuuteen, tai viattomuuteenkin verhoutuen. Olen noteerannut sinut myös tavallaan 2+kruununjalokiveksi... hiomaton timantti...jalokivi...tai ainakin kivi...aina(kin) jonkun kengässä...Kuukivetkin tuli USA:n hallitukselle aikoinaan aika kalliiksi. Must be nice Rocks!

"Voisin..., mutten viitsi" -ilmaisu oli niin hyvä otsikoksikin, että halusin siksikin kommentoida tähän. Rehellinen ja suora. Lunatic.
 
itsekin sellainen
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Anteeksi kun sanon mutta jos mä aloittaisin tälläsen keskustelun mulla ois taas haukkujat perässä. Jos olet rehellinen itsellesi, tiedät, että olisit itse siinä joukossa. Anteeksi kun sanon, mutta tältä musta tuntuu.
Etteks te sopineet jossain ketjus et jätätte toisenne rauhaan?!
Tietyn tyyppiset ihmiset on sellaisia, että ne ei osaa jättää asioita taakseen eikä osaa antaa oikeasti anteeksi. Se minä on niin herkkä, että koko maailma menee pirstaleiksi kun kohtaa jonkun negatiivisen tai ilkeänkin ihmisen, eikä siitä loukatuksi tulemisesta pääse yli, ja sen jälkeen sitä roikkuukin ihan kohtuuttomasti siinä loukkaajassa :(
 
Täällä on niin ihme jengiä että en ottais nokkaani.

Mullekin joku kommentoi ihan OT kun vastasin johonkin harraste juttuun että aloitan ratsastuksen niin "sinä, noin lihava?!?!"

Öööö, kuka sä oot ja miksi sun tiimarivihossa on mun paino? :xmas:
 

Yhteistyössä