Voisin oikeesti jo loukkaantua, mutten viitsi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mrs Shillelagh, muka niin älykäs ja silti sitä mieltä että jos loukkaannut, loukkaannut vain siksi että sinulle sanottiin totuus. Koulukiusaajan perikuva. No niin, sano tähän taas jotain nokkelaa ja tee kohta samanlainen aloitus kuin tämäkin on. Sinunlaiset ihmiset kierrän irl kaukaa, älykäs on se jolla on myös sydämensivistystä =)
:D sä et itsekään vaikuta sellaiselta jolla on sydämensivistystä. Mutta ei se haittaa, jokainen saa olla ihan omanlaisensa.
Et ole kyllä säkään Peppari
Mutta mä en ole niin koskaan sanonutkaan? Vai olenko?
 
Hohhoijaa. Mä en ole tieten tahtoen ihmisille ilkeä paitsi sitten kun en jaksa enää toisten ilkeilyä. Että siitä voit lähteä miettimään kysymyksiäsi. Voit olla ihan mukavakin ihminen oikeassa elämässä ja kyllähän sulla on hyviä mielipiteitäkin mutta kyllä sä osaat olla todella inhottavan ilkeä. Ja se ei edes sua haittaa. En mä pysty enää pitämään sua kuin tän palstan pellenä jolta tulee aina törkyä suusta. Enkä pyytele anteeks kun ei ole syytä. Se vaan on se totuus, sattuu sitten tai ei.
 
Höpön löpön! ...tai sitten täällä on toinen lähes yhtä ufo kuin Lunis.
Oon monista asioista hyvinkin samaa mieltä.
Mutta on toki myös asioista joissa mielipiteet eroaa täysin.

Siltikin arvostan sitä että ylipäätään ON mielipiteitä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tarviiko kaikki ottaa niin tosissaan mitä sanotaan ja vielä loukkaantua siitä. jos lunis sanoo että vedä päätön käteen, voin kysyä sen enempää hermoilematta että tuutko auttamaan. eikä kumpikaan ole tosissaan. toivottavasti ..
Ei tosiaan tarvi. Ei myöskään henkilökohtaisia loukkauksia jotka on aika kaukana jostain vedä käteen-läpästä. Kaikki ei täällä joudu sellasta kokemaan mut tietyt samat kyllä melkein aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Miksi minusta puhutaan aina niin ala-arvoiseen sävyyn ja vähättelevästi.

"Tämä on ainoa kerta kun peesaan Lunaticia, mutta nyt on pakko".

"Nyt on kyllä pakko peesata Lunista :ashamed:.."

"En ois uskonu mutta nyt täytyy olla Lunaticin kanssa samaa mieltä, huh huh.."

JNEJNEJNE..

Voi hyvänen aika.
Minullahan on paljon mielipiteitä asioihin, seuraan maailmanmenoa ja olen ajatteleva ihminen, jolla on jopa omia mielipiteitä.
En ole mikään hirviö tai roska-astia. Vaikka siihen tyyliin te jotkut puhuttekin jos satutte olemaan samaa mieltä tämmösen ufon kanssa.
Onko se nyt niin kamalaa olla kanssani samoilla linjoilla joskus? Kai sitä pahempaakin voi tapahtua.

Vai voiko? :xmas:
Heh, mä oon miettiyt samaa, kun olen samaan ilmiöön törmännyt. Aika ärsyttävää sinänsä, mutta olen antanut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Yleensä.
 

Yhteistyössä