Voisin oikeesti jo loukkaantua, mutten viitsi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sussa on sopivasti räväkkyyttä, naista, monet mammat täällä palstalla on sellasia nössyköitä. Pojot sulle siitä.
Nämä on kyllä niin käsittämättömiä kommentteja. Miten alimpaan helvettiin haukkuminen tekee räväkän naisen? Mun piirissä niitä pidetään ilkeinä kiusaajina.
Jotkut ihailevat ilkeitä ihmisiä. Heidän mielestään he vain kertovat totuuden. On kivaa, kun jotain loukataan ja että se vielä loukkaantuu siitä. Ja ilkeät tarvitsevat ihailijoita ja peesaajia. Näkeehän sen jo hiekkalaatikollakin.
Tyhmille pitää kertoa totuus, koska he eivät itse tajua sitä. Kuultuaan sen he loukkaantuvat. Miksi? Koska ovat lapsia. Voiko lapsellisempaa ollakaan, kuin loukkaantua totuudesta? Ehkä loukkaantuminen sellaisesta, mikä ei pidä paikkansa...
Sä olet vielä pahempi kuin Lunatic.
Mrs Shillelaghin tapauksessa kukaan ei edes viitsi loukkaantua mistään, koska häntä ei kukaan ota millään tavalla vakavasti. Lunaticin sanomisista loukkaannutaan enemmän, koska häntä pidetään kuitenkin olemassa olevana henkilönä.

Mitä enemmän vakiona jauhaa kaskaa, sitä vähemmän kukaan ottaa enää tosissaan. Täällä on muutamia nikkejä, jotka sanoo aina mahd. loukkaavasti tai raflaavasti ja sen takia uskottavuus kärsii. Vaan ainahan voi muuttaa tapojaan. Hyvä alku ainakin.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
En nyt sen tarkemmin jouda/jaksa tähän ketjuun syventyä.. mutta mä oon Luna sun kans monestikin samoilla linjoilla, eikä mua "hävetä" myöntää sitä :snotty:
:flower: Joo, peesailkaa vaan rohkeesti kaikki muutkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mrs Shillelagh, muka niin älykäs ja silti sitä mieltä että jos loukkaannut, loukkaannut vain siksi että sinulle sanottiin totuus. Koulukiusaajan perikuva. No niin, sano tähän taas jotain nokkelaa ja tee kohta samanlainen aloitus kuin tämäkin on. Sinunlaiset ihmiset kierrän irl kaukaa, älykäs on se jolla on myös sydämensivistystä =)
Hyvä. Onneksi mun ei kuitenkaan tarvitse ketään kiusata. Ei tarvinnut koulussakaan. Mutta sä lienet juuri niitä tytteleitä, jotka löytää saman maun omaavia kamuja huisin paljon. Koko Suomi täynnä... Eipähän tule koskaan mitään konlfikteja. Helppo elämä...
Niin, mulla on ystäviä koska uskallan olla oma itseni. Jokaiselle kai löytyy jostain kaltaisensa kaveri, toiselle enemmän ja toiselle vain yksi. Uskallan myös tykätä jostain mistä valtavirtakin tykkää, koska olisihan se hölmöä valehdella ettei tykkää vain jotta erottuisi massasta.

Mitä tulee alkuperäiseen aiheeseen, joskus Lunaticin suoruus on osuvaa, mutta jos se osuu henkilöön on se usein jo loukkaavaa.
Tiedä häntä. Mä näen Lunaticin kommentit vain omasta näkökulmastani. En tiedä, ketä hän on loukannut, ja miksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Tyhmille pitää kertoa totuus, koska he eivät itse tajua sitä. Kuultuaan sen he loukkaantuvat. Miksi? Koska ovat lapsia. Voiko lapsellisempaa ollakaan, kuin loukkaantua totuudesta? Ehkä loukkaantuminen sellaisesta, mikä ei pidä paikkansa...
Minusta on kyllä lapsellista sanoa, että jonkun tyhmyys on totuus. Silloin on kyllä tyhmyyden tai totuuden käsitteet hukassa.
?
Siis tyhmyys ei ole mikään absoluuttinen määre. Totuus taas tarkoittaa sitä, että asia on tosi eikä yksittäisen henkilön mielipide.
Jos oikein tarkkoja ollaan, niin absoluuttista totuutta ei olekaan ihmisten tavoitettavissa. Mutta miksi yhdistät tyhmyyden siihen totuuteen? Jokainen määrittelee tyhmyyden itse, se on subjektiivinen totuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sussa on sopivasti räväkkyyttä, naista, monet mammat täällä palstalla on sellasia nössyköitä. Pojot sulle siitä.
Nämä on kyllä niin käsittämättömiä kommentteja. Miten alimpaan helvettiin haukkuminen tekee räväkän naisen? Mun piirissä niitä pidetään ilkeinä kiusaajina.
Jotkut ihailevat ilkeitä ihmisiä. Heidän mielestään he vain kertovat totuuden. On kivaa, kun jotain loukataan ja että se vielä loukkaantuu siitä. Ja ilkeät tarvitsevat ihailijoita ja peesaajia. Näkeehän sen jo hiekkalaatikollakin.
Tyhmille pitää kertoa totuus, koska he eivät itse tajua sitä. Kuultuaan sen he loukkaantuvat. Miksi? Koska ovat lapsia. Voiko lapsellisempaa ollakaan, kuin loukkaantua totuudesta? Ehkä loukkaantuminen sellaisesta, mikä ei pidä paikkansa...
Sä olet vielä pahempi kuin Lunatic.
Mrs Shillelaghin tapauksessa kukaan ei edes viitsi loukkaantua mistään, koska häntä ei kukaan ota millään tavalla vakavasti. Lunaticin sanomisista loukkaannutaan enemmän, koska häntä pidetään kuitenkin olemassa olevana henkilönä.

Mitä enemmän vakiona jauhaa kaskaa, sitä vähemmän kukaan ottaa enää tosissaan. Täällä on muutamia nikkejä, jotka sanoo aina mahd. loukkaavasti tai raflaavasti ja sen takia uskottavuus kärsii. Vaan ainahan voi muuttaa tapojaan. Hyvä alku ainakin.
Ja sitten täällä on joitakin tiettyjä nikkejä, jotka törmäävät joidenkin nikkien kohdalla vain niihin kauhian loukkaaviin kommentteihin. Aijai. Mutta ehkä hekin oppivat joskus näkemään maailmassa muutakin kuin niitä ilkeitä koulukiusaajia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Miksi minusta puhutaan aina niin ala-arvoiseen sävyyn ja vähättelevästi.

"Tämä on ainoa kerta kun peesaan Lunaticia, mutta nyt on pakko".

"Nyt on kyllä pakko peesata Lunista :ashamed:.."

"En ois uskonu mutta nyt täytyy olla Lunaticin kanssa samaa mieltä, huh huh.."

JNEJNEJNE..

Voi hyvänen aika.
Minullahan on paljon mielipiteitä asioihin, seuraan maailmanmenoa ja olen ajatteleva ihminen, jolla on jopa omia mielipiteitä.
En ole mikään hirviö tai roska-astia. Vaikka siihen tyyliin te jotkut puhuttekin jos satutte olemaan samaa mieltä tämmösen ufon kanssa.
Onko se nyt niin kamalaa olla kanssani samoilla linjoilla joskus? Kai sitä pahempaakin voi tapahtua.

Vai voiko? :xmas:
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Älkää jaksako enää, tämä ketju oli väsyneenä alotettu aivopieru vaan.
En tartte extrahuomiota. Ja peesailkaa vaan rauhassa, mukavaa se aina on vaikka mua häpeisittekin. :D
Mua hävettää yleensä peesaaminen, mutta sun peesaaminen ei koskaan :LOL:

Sussa on tiettyä arvokkuutta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Älkää jaksako enää, tämä ketju oli väsyneenä alotettu aivopieru vaan.
En tartte extrahuomiota. Ja peesailkaa vaan rauhassa, mukavaa se aina on vaikka mua häpeisittekin. :D
Kyllähän sä tiedät, että olen useinkin sun kassa samaa mieltä. Eikä se oikeastaan mua yllätä. Eikä nolota. Meinasin vaan sitä, että tietyllä tyylillä voi viedä omaa uskottavuuttaan. Niinku esim. joku Herra Majuri ei ole kukaan oikea henkilö, koska suoltaa ihan kakkaa koko aika.
 
vieras
Pakko sanoa lunis että kauan taustailleena harmaana, olen kanssasi erittäin usein samaa mieltä. Vaikutat fiksulta, ajattelevalta ja kanssani samalla aaltopituudella olevalta naiselta. Pidä lippu korkeella! :)
 
Mä en jaksa kahlata tätä ketjua enkä ole lukenut sitäkään, jossa Lunatic haukkui Rukoilijasirkan. Mutta sanon silti mielipiteeni.

Mä olen aina ollut pieni Lunatic-fani. Tykännyt lukea juttuja tarvittaessa pienellä suodattimella ja useinmiten hymy suunpielessä. Mutta se, mitä kuulin siitä kuuluistasta haukkumisketjusta, oli hämmentävää. Miksi vetää niin överiksi, mennä rankalla kädellä henkilökohtaisuuksiin? Mulle ainakin jäi sellainen pieni pelko takaraivoon, että kaikki ei ole silloin haukkujalla kunnossa.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä en jaksa kahlata tätä ketjua enkä ole lukenut sitäkään, jossa Lunatic haukkui Rukoilijasirkan. Mutta sanon silti mielipiteeni.

Mä olen aina ollut pieni Lunatic-fani. Tykännyt lukea juttuja tarvittaessa pienellä suodattimella ja useinmiten hymy suunpielessä. Mutta se, mitä kuulin siitä kuuluistasta haukkumisketjusta, oli hämmentävää. Miksi vetää niin överiksi, mennä rankalla kädellä henkilökohtaisuuksiin? Mulle ainakin jäi sellainen pieni pelko takaraivoon, että kaikki ei ole silloin haukkujalla kunnossa.
En tiä mikä muhun sillon meni, oisko ollut pitkällisten helteitten tulos. :(
Kunpa kellon voisi takasinpäin kääntää.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä en jaksa kahlata tätä ketjua enkä ole lukenut sitäkään, jossa Lunatic haukkui Rukoilijasirkan. Mutta sanon silti mielipiteeni.

Mä olen aina ollut pieni Lunatic-fani. Tykännyt lukea juttuja tarvittaessa pienellä suodattimella ja useinmiten hymy suunpielessä. Mutta se, mitä kuulin siitä kuuluistasta haukkumisketjusta, oli hämmentävää. Miksi vetää niin överiksi, mennä rankalla kädellä henkilökohtaisuuksiin? Mulle ainakin jäi sellainen pieni pelko takaraivoon, että kaikki ei ole silloin haukkujalla kunnossa.
En tiä mikä muhun sillon meni, oisko ollut pitkällisten helteitten tulos. :(
Kunpa kellon voisi takasinpäin kääntää.
Oikeasti on niin, että Jeesus käski antaa anteeksi 70 kertaa 7 kertaa. Ja kyllä mä ainakin haluan antaa anteeksi. Halusin vaan ehkä kertoa, miltä musta tuntuu, mut nyt oon sen kertonut ja siis piste. Nyt se juttu on laitettu pois ja mä teen väärin, jos vielä pidän sitä asiaa sua vastaan. Siitä saa muistuttaa mua, jos en itse muista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä en jaksa kahlata tätä ketjua enkä ole lukenut sitäkään, jossa Lunatic haukkui Rukoilijasirkan. Mutta sanon silti mielipiteeni.

Mä olen aina ollut pieni Lunatic-fani. Tykännyt lukea juttuja tarvittaessa pienellä suodattimella ja useinmiten hymy suunpielessä. Mutta se, mitä kuulin siitä kuuluistasta haukkumisketjusta, oli hämmentävää. Miksi vetää niin överiksi, mennä rankalla kädellä henkilökohtaisuuksiin? Mulle ainakin jäi sellainen pieni pelko takaraivoon, että kaikki ei ole silloin haukkujalla kunnossa.
En tiä mikä muhun sillon meni, oisko ollut pitkällisten helteitten tulos. :(
Kunpa kellon voisi takasinpäin kääntää.
Teillä näyttää Sirkan kanssa kuitenkin olevan välit nyt kunnossa ja se on pääasia. Jos hän on antanut anteeksi, kaikki on ok. Muiden mielipiteillä ei ole enää väliäkään. Jokaiselle sattuu ylilyöntejä ja täällä on kesällä tapahtunut paljon muutakin kummallista :snotty:
 
Mä tykkään luniksesta! Siinä on ihminen jolla on selkärankaa olla oma itsensä muista piittaamatta (eli ei tarvetta kirjoitella harmaana jne.) ja, kun lunikseen vähän viitsii tutustua niin oikeesti sieltä löytyy tosi mukava ja fiksu tyyppi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mrs Shillelagh, muka niin älykäs ja silti sitä mieltä että jos loukkaannut, loukkaannut vain siksi että sinulle sanottiin totuus. Koulukiusaajan perikuva. No niin, sano tähän taas jotain nokkelaa ja tee kohta samanlainen aloitus kuin tämäkin on. Sinunlaiset ihmiset kierrän irl kaukaa, älykäs on se jolla on myös sydämensivistystä =)
:D sä et itsekään vaikuta sellaiselta jolla on sydämensivistystä. Mutta ei se haittaa, jokainen saa olla ihan omanlaisensa.
Ai niin joo. Vain älykäs veikkaa oikein palstalaisen iän, ja osallistuu vain niihin keskustelunaiheisiin joihin sä sallisit mun osallistua?

Olet aika ilkeä ihminen. Mutta ole rauhassa. Tämä on kyllä viimeinen kerta kun sulle vastaan yhtään mitään.
oletkohan sä Phoebsi todella paras arvostelemaan Pepparia...tässä vähän aikaa sitten kun oli lasten kuvien ketju, ja en sattunut kommentoimaan sun lapsesi kuvaa (ketjussa oli muuten paljon muitakin lapsia joiden kuvia en kommentoinut), niin sun piti alkaa taas aukomaan päätäsi, ja haastamaan riitaa, eli itse SÄ et pystynyt olemaan jatkamatta, vaikka mä olen tarkoituksella (tähän mennessä ) yrittänyt jättää sut niinsanotusti rauhaan !
Mene edes kerran elämässäsi itseesi ja mieti omaa käytöstäsi, et sä itsekään siitä herttaisimmasta päästä ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Älkää jaksako enää, tämä ketju oli väsyneenä alotettu aivopieru vaan.
En tartte extrahuomiota. Ja peesailkaa vaan rauhassa, mukavaa se aina on vaikka mua häpeisittekin. :D
Mua hävettää yleensä peesaaminen, mutta sun peesaaminen ei koskaan :LOL:

Sussa on tiettyä arvokkuutta.
No kyllähän me ollaan se huomattu, että Lunaticin ei oo tarvinnut vessapaperia ostaa sen jälkeen, kun suhun törmäsi.
 
Lilii lisänimetön
Mä peesaan sua Luna aika usein ja aina mielelläni. Harmi etten viime aikoina ole ehtinyt palstailemaan ( :eek: ) niin olen ihan pihalla kaikesta. Mutta kaikkea hyvää. =) Törmäillään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Älkää jaksako enää, tämä ketju oli väsyneenä alotettu aivopieru vaan.
En tartte extrahuomiota. Ja peesailkaa vaan rauhassa, mukavaa se aina on vaikka mua häpeisittekin. :D
Mua hävettää yleensä peesaaminen, mutta sun peesaaminen ei koskaan :LOL:

Sussa on tiettyä arvokkuutta.
No kyllähän me ollaan se huomattu, että Lunaticin ei oo tarvinnut vessapaperia ostaa sen jälkeen, kun suhun törmäsi.


:LOL:
 
tarviiko kaikki ottaa niin tosissaan mitä sanotaan ja vielä loukkaantua siitä. jos lunis sanoo että vedä päätön käteen, voin kysyä sen enempää hermoilematta että tuutko auttamaan. eikä kumpikaan ole tosissaan. toivottavasti ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Älkää jaksako enää, tämä ketju oli väsyneenä alotettu aivopieru vaan.
En tartte extrahuomiota. Ja peesailkaa vaan rauhassa, mukavaa se aina on vaikka mua häpeisittekin. :D
Mua hävettää yleensä peesaaminen, mutta sun peesaaminen ei koskaan :LOL:

Sussa on tiettyä arvokkuutta.
No kyllähän me ollaan se huomattu, että Lunaticin ei oo tarvinnut vessapaperia ostaa sen jälkeen, kun suhun törmäsi.
:p

 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tarviiko kaikki ottaa niin tosissaan mitä sanotaan ja vielä loukkaantua siitä. jos lunis sanoo että vedä päätön käteen, voin kysyä sen enempää hermoilematta että tuutko auttamaan. eikä kumpikaan ole tosissaan. toivottavasti ..
Päätön ja Lunatic :heart:
Riippuu ihan asiasta, ottaako herneet nokkaan tai ei.
 

Yhteistyössä