Voisin oikeesti jo loukkaantua, mutten viitsi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Miksi minusta puhutaan aina niin ala-arvoiseen sävyyn ja vähättelevästi.

"Tämä on ainoa kerta kun peesaan Lunaticia, mutta nyt on pakko".

"Nyt on kyllä pakko peesata Lunista :ashamed:.."

"En ois uskonu mutta nyt täytyy olla Lunaticin kanssa samaa mieltä, huh huh.."

JNEJNEJNE..

Voi hyvänen aika.
Minullahan on paljon mielipiteitä asioihin, seuraan maailmanmenoa ja olen ajatteleva ihminen, jolla on jopa omia mielipiteitä.
En ole mikään hirviö tai roska-astia. Vaikka siihen tyyliin te jotkut puhuttekin jos satutte olemaan samaa mieltä tämmösen ufon kanssa.
Onko se nyt niin kamalaa olla kanssani samoilla linjoilla joskus? Kai sitä pahempaakin voi tapahtua.

Vai voiko? :xmas:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
älä loukkaannu.
En en, oon vaan pannut merkille että yleensä jos joku peesaa mua, sen pitää taivastella sitä jotenkin.. ihan kuin sais musta jonkun tartunnan.

Paitsi te mun "kamut" jotka pidätte meikäläistä ihan ihmisenä.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
PEESI B)
tai no...vedänkin sanat takas,jos et kerran haluu että ollaan samaa mieltä.

Ja älä loukkaannu ;)
Kyllä mua peesata saa, en sitä sano. Peesatkaa vaan, mutta ilman mitään häpeää. :xmas:
EIKÖ TEISSÄ OLE SENVERTAA NAISTA JA MIESTÄ.
 
:wave: :D

nii-i. Sä oot jo kirjoittanut siinä kohtaa kun mä vielä mietin, että kirjoitanko, jätänkö kirjoittamatta ja että vaikeneminen oli kultaa tjsp...

Pisteet sulle!

Töissä olen jo oppinut, että kun olen osaston kuopus (vähiten aikaa osastolla, siis) niin on viisainta olla hyvin, HYVIN hiljaa ja hymyillä... Kerrankin astut väärille varpaille, niin tiedät kyllä astuneesi!

oon vaan ihan varma, että mut on täältä tunnistanu muutkin kuin pikkusisko. :xmas:
 
hei, anteeksi jos loukkasin sinua jotenkin. peesasin tosiaan äsken siinä martina-ketjussa sinua. oli niin hauskasti kirjoitettu. ehkä siksi laitoin siihen niin, koska en ole todellakaan ollut kanssasi samaa mieltä, ei ole tullut aiemmin kommenttia jota peesata. en kyllä täällä muutenkaan kauheasti ketään peesaile vaan kirjoitan lähes aina oman mielipiteen kuten siihenkin ketjuun jo aiemmin.

sun nimimerkki on vaan jäänyt mun mieleen sellaisena, että olen usein ajatellut, että tuon lunaticin kanssa en elä kyllä samalla planeetalla, joten yllätyin kun olinkin ihan samaa mieltä.

mun sävy ei ollut ala-arvoinen tai vähättelevä, en mä ajattele niin yksittäisistä nimimerkeistä täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
älä loukkaannu.
En en, oon vaan pannut merkille että yleensä jos joku peesaa mua, sen pitää taivastella sitä jotenkin.. ihan kuin sais musta jonkun tartunnan.

Paitsi te mun "kamut" jotka pidätte meikäläistä ihan ihmisenä.

kuulostaa tutulta. mulle vastaillaan yleensä harmaana ettei vaan saa mitään leimaa itseensä ..
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Älä välitä :)

Joskus vain on pakko myöntää faktat ja olla samaa mieltä :D
:'(
Älä, veikkonen, itke sitä, että palstamammatkin joskus oppivat nöyryyttä ja ennakkoasenteestaan huolimatta ovat samaa mieltä.

Ehkä he joskus alkavat ajatella sinuakin inhimillisenä otuksena?
 
viaras
Kerran on sinne tikun päähän paskaksi joutunut, niin sitä on siellä aina :/
valitettavaa tämä palstan meno joskus ja siellä on paskaa tikun nenänässä useampi nökäre.
Taitaa olla ne samat, joita aina nälvitään...
Itse en ole koskaan huomannut sun kirjoituksissa mitään pahaa yms.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
älä loukkaannu.
En en, oon vaan pannut merkille että yleensä jos joku peesaa mua, sen pitää taivastella sitä jotenkin.. ihan kuin sais musta jonkun tartunnan.

Paitsi te mun "kamut" jotka pidätte meikäläistä ihan ihmisenä.

kuulostaa tutulta. mulle vastaillaan yleensä harmaana ettei vaan saa mitään leimaa itseensä ..
Minä olen aina harmaa eikä täällä ainakaan mitään leimoja pelätä. Tosin tatskoja en ota kun ne ovat saatanasta! Enkä läväreitä, olen jo onneksi ohi sen iän vaikka Hantta Krause eli Wilma tiesmikä ei olekaan vaikka on minua vanhempi.

Ja Lunaticin piti mennä jo nukkumaan! Peittelyäkö vielä odotat? Äiti ei kuule nyt pääse sinua peittelemään.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
hei, anteeksi jos loukkasin sinua jotenkin. peesasin tosiaan äsken siinä martina-ketjussa sinua. oli niin hauskasti kirjoitettu. ehkä siksi laitoin siihen niin, koska en ole todellakaan ollut kanssasi samaa mieltä, ei ole tullut aiemmin kommenttia jota peesata. en kyllä täällä muutenkaan kauheasti ketään peesaile vaan kirjoitan lähes aina oman mielipiteen kuten siihenkin ketjuun jo aiemmin.

sun nimimerkki on vaan jäänyt mun mieleen sellaisena, että olen usein ajatellut, että tuon lunaticin kanssa en elä kyllä samalla planeetalla, joten yllätyin kun olinkin ihan samaa mieltä.

mun sävy ei ollut ala-arvoinen tai vähättelevä, en mä ajattele niin yksittäisistä nimimerkeistä täällä.
Siitä juuri sainkin tän ajatuksen tähän ketjuun. Törmään usein tommosiin kommentteihin. =)

Tiedän ettei niiden laittajat mitään pahaa tarkotakaan, en loukkaantunut. on pistäny vaan silmään että jotenkin pitää aina mainita ettei YLEENSÄ olla samoilla linjoilla minun kanssa.. ihan ku oisin joku tarttuva tauti tms.
Kuulun ilmeisesti palstan rupusakkiin ja kukapa haluaa semmosta leimaa.
Ihmisluonne tulee hyvin esiin täällä, näin me isossa laumassa käyttäydymme juu.
B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
hei, anteeksi jos loukkasin sinua jotenkin. peesasin tosiaan äsken siinä martina-ketjussa sinua. oli niin hauskasti kirjoitettu. ehkä siksi laitoin siihen niin, koska en ole todellakaan ollut kanssasi samaa mieltä, ei ole tullut aiemmin kommenttia jota peesata. en kyllä täällä muutenkaan kauheasti ketään peesaile vaan kirjoitan lähes aina oman mielipiteen kuten siihenkin ketjuun jo aiemmin.

sun nimimerkki on vaan jäänyt mun mieleen sellaisena, että olen usein ajatellut, että tuon lunaticin kanssa en elä kyllä samalla planeetalla, joten yllätyin kun olinkin ihan samaa mieltä.

mun sävy ei ollut ala-arvoinen tai vähättelevä, en mä ajattele niin yksittäisistä nimimerkeistä täällä.
Siitä juuri sainkin tän ajatuksen tähän ketjuun. Törmään usein tommosiin kommentteihin. =)

Tiedän ettei niiden laittajat mitään pahaa tarkotakaan, en loukkaantunut. on pistäny vaan silmään että jotenkin pitää aina mainita ettei YLEENSÄ olla samoilla linjoilla minun kanssa.. ihan ku oisin joku tarttuva tauti tms.
Kuulun ilmeisesti palstan rupusakkiin ja kukapa haluaa semmosta leimaa.
Ihmisluonne tulee hyvin esiin täällä, näin me isossa laumassa käyttäydymme juu.
B)
Ne ei vaan ymmärrä hyvän päälle. Musta sulla on erittäin hyvä huumorintaju, ja yleensä nauran sun jutuille, ja etenkin kuvaketjut mihin laittelet vähä randomeita juttuja, ja ihmiset alkaa suuttumaan kun pilaat ketjut... Mä en tienny että sä oot näin epävarma. Luulin, että oot kova jätkä ja että sä get it tällä palstalla.
 

Yhteistyössä