Voisikohan joku auttaa? Ahdistaa. (ällövaroitus!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyytynyt hymy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyytynyt hymy

Vieras
Tänään on kp23, en ole varma kuinka pitkiä mun kierrot nykyään on, mutta ennen 26-28pv.

Meillä on 2 pientä lasta ja vauvavuodet ovat olleet rankkoja. Nyt on helpottanut huomattavasti, kun pienin on jo 1v. Olemme miehen kanssa sopineet että enempää lapsia ei nyt tule ja katsotaan asiaa ainakin 5v päästä uudelleen. Haluamme että pienet lapset saavat olla pieniä nyt ihan rauhassa, ilman uutta vauvaa.

Neuvolassa kovasti kehuttiin hormonikierukka mirenaa. Itse olin lueskellut siitä ettei se olekaan niin varma kuin väitetään, mutta toinen vaihtoehto olisi ollut pillerit ja niitä en todellakaan olisi muistanut ottaa säännöllisesti joten kallistuin tuon kierukan puolelle ja se laitettiin.

Nyt en ole tuntenut kierukan lankoja kahteen päivään. Voiko olla mahdollista että se olisi pudonnut? Ennen oletettua ovulaatiota minulla oli kovia alavatsakipuja päivän-pari ja sitten ne loppui. Muutama pv sitten tuli paperiin pyyhittäessä vaaleanpunaista limaa... Aivan niinkuin edellisissäkin raskauksissa hedelmöittymisen aikaan...

Olen aika hämilläni. Rintoja on "pistellyt" ihan niinkuin esikoisen alkuraskauden aikaan... Sitä ei ole ollut ikinä ennen kuukautisia.

Sanokaa nyt että olen turhaan huolissani!!!

Hei!

Kauanko sulla on nyt ollut se kapine? Mulle laitettiin 4kk sitten ja vieläkin tiputtelee melkein joka päivä. Lankoja en ole tuntenut ollenkaan, enkä ole ajatellut niitä kaivellakaan. Tämä laitettiin yksityisellä ja siellä myös kurkattiin se kuukausi sitten vielä toisen kerran ultralla. Kaikki ok.
Rintojen nipistelyä oli mullakin aluksi... Käy ultrassa, niin siellä se selviää. Toivottavasti on paikoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mäkämäkä;25615354:
Hei!

Kauanko sulla on nyt ollut se kapine? Mulle laitettiin 4kk sitten ja vieläkin tiputtelee melkein joka päivä. Lankoja en ole tuntenut ollenkaan, enkä ole ajatellut niitä kaivellakaan. Tämä laitettiin yksityisellä ja siellä myös kurkattiin se kuukausi sitten vielä toisen kerran ultralla. Kaikki ok.
Rintojen nipistelyä oli mullakin aluksi... Käy ultrassa, niin siellä se selviää. Toivottavasti on paikoillaan.

Tää on ollut mulla nyt n.11kk. Kuukautiset ollut viidesti ja ikinä ei tuota rintojen pistelyä ja aina sillon tällöin olen koittanut ja langat on tuntunut selvästi. Tää on nyt kolmas päivä kun ei tunnu lankoja. :O

Valitettavasti mulla oli noi tismalleen samat oireet kun kierukka oli tippunut ja tulin seuraavasta kierrosta raskaaksi. Mä tosin en ollut huomannut että ne langat puuttuu, ja tippuminen varmistui lopullisesti vasta synnytyksen jälkeen tehdyssä röbtgenissä. Sun kannattais varmaan tilata aika gynelle, joka voi sitten tutkia onko kierukka vielä olemassa ja oikealla paikalla. raskaustestiä suosittelen myös.

Alkuperäinen kirjoittaja shrekin äiti;25615390:
Valitettavasti mulla oli noi tismalleen samat oireet kun kierukka oli tippunut ja tulin seuraavasta kierrosta raskaaksi. Mä tosin en ollut huomannut että ne langat puuttuu, ja tippuminen varmistui lopullisesti vasta synnytyksen jälkeen tehdyssä röbtgenissä. Sun kannattais varmaan tilata aika gynelle, joka voi sitten tutkia onko kierukka vielä olemassa ja oikealla paikalla. raskaustestiä suosittelen myös.

Täytyy tehdä siis testi ja varata aika jonnekin... Miten te selvisitte tuosta ylläristä?

Me olemme olleet eron partaalla molemmista raskauksista ja vauvavuodesta. Onneksi jaksettiin yhdessä, mutta kolmannesta kerrasta en enää menisi takuuseen.

Ei taida kuitenkaan testi näyttää vielä mitään näin aikaisin?

Alkuperäinen kirjoittaja shrekin äiti;25615390:

Ei se voi tippu, on sen verran isokokoinen ettei ainakaan huomaamatta:D Pois paikoiltaan voi olla, jolloin ei toimi.
Shrekin äiti: Eikö kierukkaa otettu pois kun tulit raskaaksi, oli koko raskaus ajan?

Enhän mä varma ole onko tippunut, mutta kun lankoja ei tunnu vieläkään! On siitä jonkun verran aikaa, olisikohan ollut viimeviikolla kun kävin pissalla ja vetäessä pönttöä huomasin jotain ylimääräistä pytyssä. En ole varma mitä se oli kun en ehtinyt kunnolla näkemään, mutta jotain harmaata pitkulamaista ehkä. Pistin mielikuvituksen piikkiin ja nyt pohdin olisiko se ollut se kierukka? En kyllä edes tiedä miltä kierukka näyttää, kun en katsonut kun sitä laitettiin. :O

Yhteistyössä