Voiko rv:lla 4 tuntea vielä mitään oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveissa vauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli sellanen oire, että se raivostuttava ennenmenkkoja-olo puuttui..rupesin miettimään, että hei miksi tuo ukko ei ärsytäkkään minua :) positiivisen testin tein rv 3+6.

Mulla alkoi raskausoireet rintojen arkuudella jalievällä pahoinvoinnilla niihin aikoihin kun menkat olisi alkaneet, eihä hieman aijemminkin. Olisiko ollut rv 3+5 jos olisi tiennyt että on raskaana. Testin tein rv 4+2 ja olin silloin jo ihan varma raskaudesta, oireet oli niin selkeät: väsymys, palelu, jatkuva pissahätä, hajuherkkyys, rintojen arkuus... Oksentelu alkoi tasan rv 5+0 ja kesti rv 16 saakka.

Vielä en ole raskaustestiä tehnyt mutta kovasti on raskausoireita ollut viluttanut sekä kovasti närästänyt. Maha on turvoksissa todella paljon. Varsinkin kun on syönyt niin turpoaa entisestään. Pissalla tulee myöskin ravattua. Pari päivää on tullut ihan pikkuriikkista rusehtavan punertavan väristä vuotoa, mutta ei niin paljon että joutuisi käyttämään pikkuhousunsuojaa. Mahdollisesti jotain kiinnittymisvuotoa?veikkaan. Ens viikon alussa pitäis kuukautiset alkaa, ajattelin kuitenkin huomen aamuna tehdä ekan testin josko jotain näyttäis.Toivotaan et olisin raskaana koska yksi keskenmeno on jo takana :/

itelläni olisi tänään rv 4, ja en liikaa halua toivoa, yrittänyt olla stressaamatta koko asiaa, kun ei ne menkat sillo varmastikkaan ala jos miettii ja miettii koko ajan, mutta miulla on ollut lämmöt koholla, nukuin 3 päivää, olin tullut töitten jälkee kotiin ja rupesin 5 iltapäivällä päiväunille, heräsinki sitte 5 aamulla töihin seuraavan kerran ja näin 3 päivää.. valkovuotoa on kyllä lisääntynyt, rinnat on eri tavalla kipeat, ja ei kipeytnyt heti ovulaation jläkeen vaikka yleensä on päälle viikon arat ennekuin menkkojen pitäisi alkaa.. en tiedä mitä tehdä, ja mietin että onko nyt mitään järkeä testiä vielä tehdä..

No kyllähän ne kuukautiset sitten kuitenkin alkoivat vaikka raskausoireet oli noinkin selkeet.Taas tässä jännätään. kierto on nyt se 27pv eikä kuukautisia ainakaan vielä näy..muutama päivä saattaa tietenkin olla heittoa jos hormoonit ei ole päässyt vielä tasaantumaan sen keskenmenon jälkeen. Ei pidä liikaa miettiä, tän viikon jälkeen sen sitten varmaksi tietää!!

Mulla oli parhain oire se, ettei minkäänlaisia oireita ollut!

Ennen menkkoja kun oli aina tissit kipeenä ja ketutti ja paleli yms.. sitten kun raskaaksi tulin niin ei ollutkaan yhtikäs mitään :D

Joskus se voi noinkin käydä :D mun tekis kans mieli se raskaustesti taas tehdä,mut varmenpaa ehkäpä sitten loppuviikosta.Ainhan tää oottaminen jännittää ja asiaa tuntuu kelaavan mielessä aikas paljon. Vaikka sitä kuinka yrittäis olla et ajallaanhan se sit tulee niin ei se vaan niin mee.kumma homma!!

Yhteistyössä