Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
Älä hemmetissä lähetä! Se voi oikeasti hyökätä "ystäväsi" tai miehesi kimppuun.
Älä lähetä, muuten sulle jää hirveä olo, jos mies tekee sun ystävälle jotain. Kerro sun ystävälle, et sulla on tällänen kuva ja kehota sitä äkkiä hankkiutumaan miehestä eroon, koska mies voi nähdä ne kuvat jotain muuta kautta.

Ja ei siksi, että ystäväs ansaitsis mitään apua, vaan siksi, että sä et ansaitse sitä pahaa oloa, jonka saisit, jos nyt ystävällesi kävis pahasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
tiedätkö lähetä se kuva,se on ihan oikein kokemasi jälkeen-väkivalta on sen akan murhe,tekosistaan pitää vastata(vaikkei ketään tietenkään hakata tarvitse,sinänsä).älä ajattele hetkeäkään nyt sitä naikkosta,sen lasta,tai miestäsi vaan ainoastaan lastasi ja itseäsi.voimia sinulle!
Väkivalta ei ole mikään ratkaisu! Tuskin ap haluaa, että tuo mies hyökkää hänen lastensa isän kimppuun. Ajatelkaa taas vähän niitä lapsiakin! En puolustele pettämistä, mutta on ihan sairasta lähettää tuollainen kuva/kertoa asiasta jollekin väkivaltaiselle hullulle, joka saattaa vaikka tappaa tuon ystävän ja/tai ap:n miehen. :(

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sehän on tietysti ap:n syy. Kyllähän asia kantautuu ihan varmasti hänenkin korviinsa joka tapauksessa. Ja miksei tällä miehellä ole oikeutta tietää, mitä naikkosensa puuhaa. Oli sitten väkivaltainen tai ei, ihminen hänkin on ja kyllä asia koskettaa häntäkin.
Ja kohta luetaan lehdestä taas yhdestä parisuhdeväkivaltaan kuolleesta naisesta...

Mutta suurin osa täällä näyttää olevan sitä mieltä, että ihan aiheesta nainen turpaansa saa jos mies hänet hakkaa. Eli väkivallalle on oikeutus.
Mä en käsitä teitä...
 
itteppä mokas
jos oisin itte ap.n asemassa oisin jo näyttäny kuvat. entä sitte vaikka saiski turpaansa? itteppä sössi, vaikka en kuiten väkivaltaa hyväksy mutta tässä tuntuis "oikeutetulta"?

tai laittasin "ystävän" kertomaan itte mitä teki...
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sehän on tietysti ap:n syy. Kyllähän asia kantautuu ihan varmasti hänenkin korviinsa joka tapauksessa. Ja miksei tällä miehellä ole oikeutta tietää, mitä naikkosensa puuhaa. Oli sitten väkivaltainen tai ei, ihminen hänkin on ja kyllä asia koskettaa häntäkin.
Ja kohta luetaan lehdestä taas yhdestä parisuhdeväkivaltaan kuolleesta naisesta...

Mutta suurin osa täällä näyttää olevan sitä mieltä, että ihan aiheesta nainen turpaansa saa jos mies hänet hakkaa. Eli väkivallalle on oikeutus.
Mä en käsitä teitä...
Niin makaa kuin petaa.
 
vieras
Niin no, voishan ap kysäistä "ystävältään" että jos kerta ihan viattomasti nukkunut yön apn miehen kanssa niin eikös tuota ihan viatonta kuvaakin voisi hänen väkivaltaiselle miehelleen näyttää -vai onko "ystävällä" jotain sitä vastaan ja miksi..? :whistle: Ei kai vaan mitään salattavaa..? ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Kai sä nyt näytät ton kuvan kaverin miehellekin,tottakai näytät :hug:
Onneksi mä en ollut sinä,olen niin kiivas luonne että ne kaksi ei olisi kauan siellä pannuhuoneessa maanneet vaan naapurit olisi saaneet katsoa kunnon showta :whistle: :ashamed:
Haloo, tappo on paljon pahempi asia kuin pettäminen!! Jos ystävän mies on väkivaltainen, voi hän tehdä mitä tahansa! Voisitko sinä tai ap elää sen asian kanssa, että tuo mies tappaisi jonkun?

 
vieras
Että pitäis vielä suojella ystävää tämän jälkeen? Tyyppi hajottaa perheen ja sit palaa häntä koipien välissä luimuillen ukkonsa luo ja aikoo jatkaa sen kanssa niinkuin mitään ei olisikaan tapahtunut? Joo kiitos vaan v**usti, YSTÄVÄ :flower: :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Kai sä nyt näytät ton kuvan kaverin miehellekin,tottakai näytät :hug:
Onneksi mä en ollut sinä,olen niin kiivas luonne että ne kaksi ei olisi kauan siellä pannuhuoneessa maanneet vaan naapurit olisi saaneet katsoa kunnon showta :whistle: :ashamed:
Haloo, tappo on paljon pahempi asia kuin pettäminen!! Jos ystävän mies on väkivaltainen, voi hän tehdä mitä tahansa! Voisitko sinä tai ap elää sen asian kanssa, että tuo mies tappaisi jonkun?
Miksi sitten ylipäätään seurustelee miehen kanssa, jos saa olla koko ajan varpaillaan tai menee vielä pettämään tätä?
 
Rukoilijasirkka
Ei ole ap:n syy, ei. Mutta mieti sekuntti. Jos käy niin, että tämä mies hakkaa nyt tämän ap:n kaverin vaikka sairaalakuntoon tai kaveri kenties jopa kuolee, niin kuka on silloin se, jolle jää asiasta aivan hirveä olo? Ansaitseeko Ap semmosta oloa itselleen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sitten ylipäätään seurustelee miehen kanssa, jos saa olla koko ajan varpaillaan tai menee vielä pettämään tätä?
Tähänpä voisi aika moni tältäkin palstalta vastata... Olen huomannut, ettei parisuhdeväkivalta/pettäminen ihan vierasta melko monelle palstailijalle ole.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä uhataan työntää jääpuikkoja miehen perseeseen poikittain ja uhotaan, ettei kyllä hillittäisi itseä tuossa tilanteessa, mutta silti tämän episodin toisen osapuolen miehestä puhutaan mielipuolisena hirviönä, jolle ei voi asiasta kertoa ollenkaan ja jonka tunteista ei tarvitse välitää yhtään.
No kyllä tarttee, mutta eikö kannata edes ensin varottaa tätä naista, että tajuu lähtee pakoon, eikä saa pataan.
No joo, mutta ensinnäkin itse nainen on miehensä valinnut ja toiseksi itse on mennyt pettämään. Eihän se nyt ole ap:n syy enää siinä vaiheessa.
Ei ole ap:n syy, ei. Mutta mieti sekuntti. Jos käy niin, että tämä mies hakkaa nyt tämän ap:n kaverin vaikka sairaalakuntoon tai kaveri kenties jopa kuolee, niin kuka on silloin se, jolle jää asiasta aivan hirveä olo? Ansaitseeko Ap semmosta oloa itselleen?
No jäähän tietysti kauhea olo, mutta onko olo yhtään sen parempi jos mies hakkaa naisen kuultuaan asiasta jostain muualta..? Ja eikö sen kauhean olon kuuluisi olla vain tuolla naisella ja ap:n miehellä.
 
Rukoilijasirkka
Ihmisen mieli toimii niin, että se kauhea olo tulee ja silloin ei ole kivaa, jos joutuu miettiä, aiheuttiko tapahtuman. Siski tätä naista kannattaa varottaa. oman mielenrauhansa takia.
 
v
Täysin pimeitä/sairaita nuo jutut kuinka ihmiset:
-näyttäisi anopille kuvat (Miksi? Miten anoppi liittyy tähän/ ansaitsee sen?)
-murhaisi miehensä / ystävänsä (Koittakaahan tajuta, että kuka tahansa voi pettää, myös te/teidän mies, kun elämästä ei koskaan tiedä. Kannattaako todella murhata pettäjän vuoksi, joutua mahd. vankilaan ja näin myös mahd. lapsista eroon?


Muistuttaisin, että myös ap on itse pettänyt, eikä se ole yhtään sen siveellisempi teko sekään.

Mitä tähän ystävään tulee, niin on epätasapainoisen kuuloinen kuten on miehensä ja suhteensakin. Eiköhän sitä nyrkkiä tule, ilman niitä kuviakin. Jos haluaa levitellä kuvia, kantaa sitten myös seuraukset (mahd. sellaiset).

En ole koskaan ymmärtänyt tuota idiotismia, että haukutaan pettäjä maan rakoon tekonsa vuoksi mutta itse ollaan valmiita teurastamaan (sitten varmaan teidätkin saa teurastaa, kun teette niin). Käsittämätöntä.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
Älä hemmetissä lähetä! Se voi oikeasti hyökätä "ystäväsi" tai miehesi kimppuun.
Älä lähetä, muuten sulle jää hirveä olo, jos mies tekee sun ystävälle jotain. Kerro sun ystävälle, et sulla on tällänen kuva ja kehota sitä äkkiä hankkiutumaan miehestä eroon, koska mies voi nähdä ne kuvat jotain muuta kautta.

Ja ei siksi, että ystäväs ansaitsis mitään apua, vaan siksi, että sä et ansaitse sitä pahaa oloa, jonka saisit, jos nyt ystävällesi kävis pahasti.
ystävälle?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
Älä hemmetissä lähetä! Se voi oikeasti hyökätä "ystäväsi" tai miehesi kimppuun.
Älä lähetä, muuten sulle jää hirveä olo, jos mies tekee sun ystävälle jotain. Kerro sun ystävälle, et sulla on tällänen kuva ja kehota sitä äkkiä hankkiutumaan miehestä eroon, koska mies voi nähdä ne kuvat jotain muuta kautta.

Ja ei siksi, että ystäväs ansaitsis mitään apua, vaan siksi, että sä et ansaitse sitä pahaa oloa, jonka saisit, jos nyt ystävällesi kävis pahasti.
ystävälle?
No sanokaamme nyt vaikka, että "ystävä". Yhtä kaikki, syyllisyys olisi kamala taakka.
 
evot
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Täysin pimeitä/sairaita nuo jutut kuinka ihmiset:
-näyttäisi anopille kuvat (Miksi? Miten anoppi liittyy tähän/ ansaitsee sen?)
-murhaisi miehensä / ystävänsä (Koittakaahan tajuta, että kuka tahansa voi pettää, myös te/teidän mies, kun elämästä ei koskaan tiedä. Kannattaako todella murhata pettäjän vuoksi, joutua mahd. vankilaan ja näin myös mahd. lapsista eroon?
Ensimmäisenn kohtaan. Mä näyttäisin anopille kuvan jos mies alkaisi hänelle jotain kaunistelemaan tai muuten vääristelemään totuutta. Etenkin jos anoppi alkaisi ihmetellä eroa. Läväyttäisin kuvan eteen ja sanoisin et tossa näet mitä poikas teki, siksi lähdin.

Toisekseen tuskin kukaan täällä OIKEASTI on ketään murhaamassa. :headwall: Tuo on primitiivinen ensimmäinen reaktio joka tulee mieleen jos itse kokisi vastaavaa. Mä sanoisin ihan varmasti samanlaisesti, mutta jos tosi paikka tulisi en mä miestäni alkaisi tappamaan. Enkä kavereitani. Varmasti säkin olet sanonut asioita joita et tosipaikan tullen totetuttaisi.
 
Ei jestas :eek: Mä en tiedä miten pahasti mä raivostuisin jos tuollaisen kuvan jälkeen mies ja kaveri väittäisi et ei ku me vaan nukuttiin. Siis ihan sama ovatko nussineet vai ei mut jos tuolleen piiloutuvat alasti päällekäin ja kieltävät kaiken :kieh: Jo ajatus saa nupin kuumenemaan. |O
 
vieras
Lavastettu kuva, tai sitten kuvan mies ei kyllä nuku. Kuka nukkuu nojaamalla käteensä? Eihän se edes makaa koko painollaan tuon dooriksen päällä. Hieno vedätys. Ap.ltä tai mieheltä.
 
Tuhannen tulimmaista
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
Älä hemmetissä lähetä! Se voi oikeasti hyökätä "ystäväsi" tai miehesi kimppuun.
Älä lähetä, muuten sulle jää hirveä olo, jos mies tekee sun ystävälle jotain. Kerro sun ystävälle, et sulla on tällänen kuva ja kehota sitä äkkiä hankkiutumaan miehestä eroon, koska mies voi nähdä ne kuvat jotain muuta kautta.

Ja ei siksi, että ystäväs ansaitsis mitään apua, vaan siksi, että sä et ansaitse sitä pahaa oloa, jonka saisit, jos nyt ystävällesi kävis pahasti.
ystävälle?
No sanokaamme nyt vaikka, että "ystävä". Yhtä kaikki, syyllisyys olisi kamala taakka.
no voi halleluja, miks ap;n pitäis kantaa syylisyyttä jos "ystävä" saa turpaansa tai jopa heittää henkensä? Eiköhän ne "ystävä" ja ap;n mies ole kuitenkin vastuussa tekemisistään tai tekemättä jäämisistä??

 

Yhteistyössä