Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
elämä on
Löysin miehen ja parhaan ystävän pannuhuoneen lattialta nukkumasta päällekäin! Kummallakaan ei ollu housuja!Näin päättyi sit mun synttäripippalot!

Voi v*ttu! Todistukseksi otin pari valokuvaa, koittavat kumminkin kiistää...
 
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Löysin miehen ja parhaan ystävän pannuhuoneen lattialta nukkumasta päällekäin! Kummallakaan ei ollu housuja!Näin päättyi sit mun synttäripippalot!

Voi v*ttu! Todistukseksi otin pari valokuvaa, koittavat kumminkin kiistää...
ja oliko kovin " kosteatkin " juhlat? älkää läträtkö sillä viinalla niin paljon.
 
ap
"Suurella rakastajalla" on kengät jalassa! :/
otin kunnon kuvia mut niissä näkyy ystävän naama, niin en viitsinyt sitä laittaa. Mut eipä ollu pokkaa myöntää asiaa! Ystävä "taisin hetken täällä nukkua!"?!
Sanopin et teitte kyllä muutakin ja et haistakaa v*ttu molemmat! sillä ne on pannuhuoneessa vieläkin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jjjjj:
voi ei! kyllä on kamala temppu!!!! missä sinä olit ? mikset ihmetellut missä miehesi ja ystäväsi olivat?
Mä oon nukkunu sohvalla. Ennen nukahtamista ystävä vain höpötti et hänen pitäis mennä kotiin kun lupas niin mies ystävälle. Sanoin et meille voi jäädä yöksi (tarkoitin sänkyyn). Ovat sit lähteneet tupakille. Seittemän mais hesäsin ja ihmettelin et missä ovat (meillä siis muitakin nukkumassa), lopulta löysin tuossa asennossa pannuhuoneen lattialta. Hain kameran ja otin kuvia. Todistajana on myös mun sisko joka kävi "lemmenparia" kans katsomassa
 
vieras
Mee herättämään ne kippaamalla oikein aimo annoksen jääkylmää vettä (kera jääpalojen tietysti) niiden päälle. Miehen vaatteet KAIKKI ulos, ja mieluiten kuralätäkköön tms. Etsiköön sieltä sitten munasiltaan sopivaa päällepantavaa :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
olisit heittänny saavillisen kylmää vettä niskaan :kieh:
Mietin kyllä et herätänkö ja et mikähän olis selitys, mut sisko sanoi et anna herätä itse, morkkis on sit pahempi...
Vähä meinaa kädet täristä...
 

Yhteistyössä