Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
ap joko ne tuli pihalle sieltä?
Juu tuli! Kuvasta huolimatta mitään ei oo tapahtunut! Muka! Siis ei voi olla totta! Kysin et no miksi ystävän housut on riisuttu? En saanut oikein vastausta... siis oltiin ennemmin saunassa, miehellä oli sen jälkeen vain saunatakki päällä. Mut ystävä kyllä puki, mut jotenkin kummasti on joku riisunut häneltä housut!

Sit mies aloitti MUN SYYLLISTÄMISEN! "Monenko kans itte oot nainu?!"
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
uskomaton selitys...toivottavasti ap:lle ei mene läpi.

En kyllä antais anteeks edes nukkumista, jos ukko munat paljaana makais jonkun naisen haarovälissä |O kuinka tyhmänä ne ap sua oikein pitää? :hug:

Koita kestää.
Tyhmänä vissiin! Ja joo ei ole pelkoa et mensi läpi! No sanotaan nyt näin et vaikka itse yhdyntää ei olisi tapahtunut, on tuossa ihan tarpeeksi! Ainakin mulle!
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
ap joko ne tuli pihalle sieltä?
Juu tuli! Kuvasta huolimatta mitään ei oo tapahtunut! Muka! Siis ei voi olla totta! Kysin et no miksi ystävän housut on riisuttu? En saanut oikein vastausta... siis oltiin ennemmin saunassa, miehellä oli sen jälkeen vain saunatakki päällä. Mut ystävä kyllä puki, mut jotenkin kummasti on joku riisunut häneltä housut!

Sit mies aloitti MUN SYYLLISTÄMISEN! "Monenko kans itte oot nainu?!"
osittainen tunnustus siis ei prkl mikä äijä!! sano sille vaan jotta en yhenkään sun kaveris kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
uskomaton selitys...toivottavasti ap:lle ei mene läpi.

En kyllä antais anteeks edes nukkumista, jos ukko munat paljaana makais jonkun naisen haarovälissä |O kuinka tyhmänä ne ap sua oikein pitää? :hug:

Koita kestää.
Tyhmänä vissiin! Ja joo ei ole pelkoa et mensi läpi! No sanotaan nyt näin et vaikka itse yhdyntää ei olisi tapahtunut, on tuossa ihan tarpeeksi! Ainakin mulle!
Olis todellakin tarpeeksi..jos ei nyt oo nussineet, niin seuraavan kerran sekin tapahtuisi kun promillet antais periksi..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
kamasi ja lähde..niin ja se kuva myös kaverin miehelle. Sun miehesi ja "kaverisi" sopii oikein hyvin toisillee toivota heille hauskaa loppu elämää..
 

Yhteistyössä