Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
jjjj
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jjjjj:
voi ei! kyllä on kamala temppu!!!! missä sinä olit ? mikset ihmetellut missä miehesi ja ystäväsi olivat?
Mä oon nukkunu sohvalla. Ennen nukahtamista ystävä vain höpötti et hänen pitäis mennä kotiin kun lupas niin mies ystävälle. Sanoin et meille voi jäädä yöksi (tarkoitin sänkyyn). Ovat sit lähteneet tupakille. Seittemän mais hesäsin ja ihmettelin et missä ovat (meillä siis muitakin nukkumassa), lopulta löysin tuossa asennossa pannuhuoneen lattialta. Hain kameran ja otin kuvia. Todistajana on myös mun sisko joka kävi "lemmenparia" kans katsomassa
selvä peli! ei muuta kun nyt kaikki samanpöydän ääreen ja keskustelemaan.
vaikka itse en kyllä tuon jälkeen paljon keskustelisi, heittäisin miehen pihalle ja parhaan ystäväni kanssa ystävyys loppuisi siihen. voimia sinulle! olen kamalan pahoillani puolestasi!
 
ap
Huomaan et en osaa kirjoittaa... Kauheesti virheitä.
Siellä ne vieläkin pannuhuoneessa, jatkavat juomista. Tekis mieli käydä kuulessa et mikä on niitten selitys.... Olisivat nyt nukkuneet niin kauan et anoppikin olis nähnyt kun tuo taaperon kotiin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huomaan et en osaa kirjoittaa... Kauheesti virheitä.
Siellä ne vieläkin pannuhuoneessa, jatkavat juomista. Tekis mieli käydä kuulessa et mikä on niitten selitys.... Olisivat nyt nukkuneet niin kauan et anoppikin olis nähnyt kun tuo taaperon kotiin!
Melkeimpä vois sanoa ettet mitään häviä tässä enää..jos kerran pokkana jatkavat dokaamista tapahtuneen jälkeen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jjjjj:
voi ei! kyllä on kamala temppu!!!! missä sinä olit ? mikset ihmetellut missä miehesi ja ystäväsi olivat?
Mä oon nukkunu sohvalla. Ennen nukahtamista ystävä vain höpötti et hänen pitäis mennä kotiin kun lupas niin mies ystävälle. Sanoin et meille voi jäädä yöksi (tarkoitin sänkyyn). Ovat sit lähteneet tupakille. Seittemän mais hesäsin ja ihmettelin et missä ovat (meillä siis muitakin nukkumassa), lopulta löysin tuossa asennossa pannuhuoneen lattialta. Hain kameran ja otin kuvia. Todistajana on myös mun sisko joka kävi "lemmenparia" kans katsomassa
selvä peli! ei muuta kun nyt kaikki samanpöydän ääreen ja keskustelemaan.
vaikka itse en kyllä tuon jälkeen paljon keskustelisi, heittäisin miehen pihalle ja parhaan ystäväni kanssa ystävyys loppuisi siihen. voimia sinulle! olen kamalan pahoillani puolestasi!
No tupa on miehen eli minä ja lapset tästä lähdetään. Miehestä tämän uskon mut en ymmärrä mun ystävää! JA vielä yöllä mulle sanoi et "mä en ikinä loukkaisi sua" ym. paskaa
 
Törölimpsis
Tiedänhän minä että maailmaan mahtuu jos jonkinlaisia tarinoita. Mutta olen oppinut, ettei kaikki ole siltä miltä näyttää täällä plussalla. Joten vaikea on uskoa tätä ihan todeksi. Onko kiva nauraa partaansa siellä ap?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
olisit heittänny saavillisen kylmää vettä niskaan :kieh:
Mietin kyllä et herätänkö ja et mikähän olis selitys, mut sisko sanoi et anna herätä itse, morkkis on sit pahempi...
Vähä meinaa kädet täristä...
aiii minä en kestäis odotella..kunnon napakka shokki herätys! ota ny ees niitten kuteet ja vinttaa pihalle

 
vieras
Sulla on kuvatodiste! Kun anoppi tulee kylään, kerro että annoit tänään miehelles fudut. Kun anoppi ihmettelee, että miks, niin näytä tuo kuva ja kerro, että kumpikaan kuvassa näkyvä jalkapari ei kuulöu sulle mutta toiset kuuluu kyllä hänen pojalleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huomaan et en osaa kirjoittaa... Kauheesti virheitä.
Siellä ne vieläkin pannuhuoneessa, jatkavat juomista. Tekis mieli käydä kuulessa et mikä on niitten selitys.... Olisivat nyt nukkuneet niin kauan et anoppikin olis nähnyt kun tuo taaperon kotiin!
Jatkavat juomista????

Sori kysymäni mutta onko siis miehesi ja ystäväsi pahastikin alkoholisoituneita? Ei muuten kyllä tulis vaan monella mieleen tuon jälkeen jäädä vielä tenuttelemaan.
 
Sanni
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huomaan et en osaa kirjoittaa... Kauheesti virheitä.
Siellä ne vieläkin pannuhuoneessa, jatkavat juomista. Tekis mieli käydä kuulessa et mikä on niitten selitys.... Olisivat nyt nukkuneet niin kauan et anoppikin olis nähnyt kun tuo taaperon kotiin!
Älä ota ukkoa takaisin. Jatka omaa elämää lapsesi kanssa. Sulle on jossain parempi,arvoisesi!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huomaan et en osaa kirjoittaa... Kauheesti virheitä.
Siellä ne vieläkin pannuhuoneessa, jatkavat juomista. Tekis mieli käydä kuulessa et mikä on niitten selitys.... Olisivat nyt nukkuneet niin kauan et anoppikin olis nähnyt kun tuo taaperon kotiin!
Melkeimpä vois sanoa ettet mitään häviä tässä enää..jos kerran pokkana jatkavat dokaamista tapahtuneen jälkeen.
Juu, en häviäkään. Pääsen tuosta juoposta eroon. Mut vaikka tunteen melkein loppu miestä kohtaan niin kyllä tämä silti kirpaisee... :(
 
idiot
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Niin ja sen muijan vaatteet kans pellolle! Tai kirjoita niihin permanenttitussilla ''panin juuri bestikseni aviomiestä, olen siis helppo horo''.
Ihan huippu! Tämmösellä tekstillä tilaat sille paidan seuraavaks synttäriks

Idiootteja kummatkin (siis kaveri ja ukko) !Hyvä vaan, kun noista pääset eroon :hug:

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huomaan et en osaa kirjoittaa... Kauheesti virheitä.
Siellä ne vieläkin pannuhuoneessa, jatkavat juomista. Tekis mieli käydä kuulessa et mikä on niitten selitys.... Olisivat nyt nukkuneet niin kauan et anoppikin olis nähnyt kun tuo taaperon kotiin!
Jatkavat juomista????

Sori kysymäni mutta onko siis miehesi ja ystäväsi pahastikin alkoholisoituneita? Ei muuten kyllä tulis vaan monella mieleen tuon jälkeen jäädä vielä tenuttelemaan.
Yksinkertaisesti: Kyllä näin taitaa olla. Tai mies on alkoholisti ja ystävä alkoholisoitunut, jopa niin paljon et olen välillä huolissaan hänen lapsistaan :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huomaan et en osaa kirjoittaa... Kauheesti virheitä.
Siellä ne vieläkin pannuhuoneessa, jatkavat juomista. Tekis mieli käydä kuulessa et mikä on niitten selitys.... Olisivat nyt nukkuneet niin kauan et anoppikin olis nähnyt kun tuo taaperon kotiin!
Jatkavat juomista????

Sori kysymäni mutta onko siis miehesi ja ystäväsi pahastikin alkoholisoituneita? Ei muuten kyllä tulis vaan monella mieleen tuon jälkeen jäädä vielä tenuttelemaan.
Yksinkertaisesti: Kyllä näin taitaa olla. Tai mies on alkoholisti ja ystävä alkoholisoitunut, jopa niin paljon et olen välillä huolissaan hänen lapsistaan :/
Tuossa tapauksessa lienee sit vaan hyvä että pääsit eroon molemmista.
 

Yhteistyössä