Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
ä
Jos mä oisin sä, en todellakaan jäis sinne enää kuuntelemaan tuommoista sontaa. Tai kattelemaan niitten naamoja. Kamat kasaan ja lasten kanssa lopullisesti muualle. Ero on ainoa oikea ratkaisu.

Mä olen kokenut ihan samaa kuin sä. Oli yhdet bileet, joissa paras ystäväni ja mieheni lukittautuivat kylppäriin.. kuulema vaan "pyykkiä" olivat pedemässä. Housut kintuissa. Eivät tunnustaneet koskaan, mutta selväähän se oli. Niitten suhde jatkui senkin jälkeen kun erosin. Joten tiedän miltä susta tuntuu, tiedän senkin että ois helpompi valehdella itselleen ja uskoa niitten vakuutteluja että mitään ei ole tapahtunut ja olet itse vain vainoharhainen ja hullu.. mutta usko pois, paras ratkaisu ehdottomasti on vain lähteä ja jättää moinen paska taakseen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
tiedätkö lähetä se kuva,se on ihan oikein kokemasi jälkeen-väkivalta on sen akan murhe,tekosistaan pitää vastata(vaikkei ketään tietenkään hakata tarvitse,sinänsä).älä ajattele hetkeäkään nyt sitä naikkosta,sen lasta,tai miestäsi vaan ainoastaan lastasi ja itseäsi.voimia sinulle!
 
lll
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
tiedätkö lähetä se kuva,se on ihan oikein kokemasi jälkeen-väkivalta on sen akan murhe,tekosistaan pitää vastata(vaikkei ketään tietenkään hakata tarvitse,sinänsä).älä ajattele hetkeäkään nyt sitä naikkosta,sen lasta,tai miestäsi vaan ainoastaan lastasi ja itseäsi.voimia sinulle!
älä missään tapauksessa ala ymmärtämään "kaveriasi"
 
:hug: olen pahoillani puolestasi, mutta jos mies on alkoholisti muutenkin niin sun ja lapsien on senkin takia parempi lähteä pois.

ymmärrän pettymyksen ystävääsi ja vihainenkin olet ja saatkin olla, mutta jos hänen mies on väkivaltainen en lähettäisi kuvaa. naisen lapsista tekisin ilmoituksen kun kerroit hänenkin juovan ja olet huolissasi.
 
ap
Aina vain jatkuu et "mitään ei oo tapahtunut" selitys. Tai tarkennettuna "ei me olla pantu".
Juu, ystävä varmaan ymmärtäis ja uskois mua jos löytäis mut ja miehensä samasta tilanteesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
|O :kieh:
Pakkaa vaan kamat ja lapset ja pois sieltä! Ja kuva kaverin ukollekii!
Eihä se oo sitä milt näyttää |O
Mitä kosto auttaa ketään? Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Tyynesti vain muutat pois. Mitä enemmän paskakasaa tonkii, sen enemmän se haisee. Ja silmä silmästä-periaatteela kostamalla maailmassa ei kohta ole kuin puolisokeita ihmisiä.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aina vain jatkuu et "mitään ei oo tapahtunut" selitys. Tai tarkennettuna "ei me olla pantu".
Juu, ystävä varmaan ymmärtäis ja uskois mua jos löytäis mut ja miehensä samasta tilanteesta...
Luuletko oikeesti, että ne myöntäis asian?
Ei ikipäivänä. Jos on niin raukkamainen että panee ketä tahansa kun saa tarpeeksi promilleja, on myöskin niin raukkamainen että ei sitä tunnusta vaikka jää teon päältä kiinni.

Miksi et lähde ja jätä koko paskaa?
 
savotta
Ap: olen pahoillani puolestasi. Varmasti olet pettynyt ja raivoissasi, vaikka et niin suuria tunteita ukkoosi olisi tuntenutkaan. Pettäminen on aina ikävää, mielestäni kurjinta "oman katon alla." Itse toteaisin varmaan jotain tyyliin: "eiköhän se ollut tässä" ja lähtisin satavarmasti kävelemään moisesta suhteesta.

Kuvien näyttämistä "ystävän" miehelle miettisin kyllä kahdesti, jos tämän väkivaltaisuuden tietäisin ennakkoon. En haluaisi kuitenkaan sellaisenkaan asian kanssa elää, jos tämän miehen toimesta "ystävälle" oikeasti pahasti kävisi...:( Mutta takuuvarmastoi sanoisin, että ukkosi saa sitten jollain konstilla kuvalähetyksen lähitulevaisuudessa.

Ja lemmenpesä oli kyllä aikasen sopivan näköinen tuollaisiin puuhiin... Salapanoilla pannuhuoneessa-jotenkin aika surkeaa noilta kahdelta...
 
Yök :x
Mut mä en kyl lapsia tohon soppaan enää ottais - ei niitten nyt muutenkaan tarttis nähdä aikuisia tuhanne päissään, kuten ilmeisesti lapsen isä on. Eli kamat kasaan ja pois. Humalaisten kanssa nyt on turha alkaa yrittää selvittääkään mitää.
 
Kutistunut
Ohoh, ei mikään kiva sunnuntai aamu sulla. :hug:

Voihan se olla niinkin, että panemiseen asti eivät oo päässy, mutta kyllä tuokin että ilman huosuja nukutaan päällekäin, kertoo jo paljon. Yritystä ainakin ollut.

Mitäs sitä paskalla tekee, kun ei oo peltookaan.. Heivaisin molemmat elämästäni!
 

Yhteistyössä