Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
kannattas juoda vähempi... jos tuoho asentoon (mies) nukahtaa, niin, tuskinpa juu ovat kyenneet seksiinkään siis yhdyntään.
Rupesin miettimään et kusettavatko mua oikein kunnolla?! Siis että eivät edes nuku (hengitys kyllä kuulosti siltä) tuossa vaan näyttelevät?!
Aaghh... en jaksa miettiä.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
miestänikin jo naurattaa tuo kuva ja se että muka olisivat vaan nukkuneet :p

missäs päin suomea asutte?
vaikka olisivat vain nukkuneet (mikä täysin mahdollista kunnossa jossa sammuu tuohon), niin joku roti miten nukkuu...
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
kannattas juoda vähempi... jos tuoho asentoon (mies) nukahtaa, niin, tuskinpa juu ovat kyenneet seksiinkään siis yhdyntään.
Rupesin miettimään et kusettavatko mua oikein kunnolla?! Siis että eivät edes nuku (hengitys kyllä kuulosti siltä) tuossa vaan näyttelevät?!
Aaghh... en jaksa miettiä.
Näyttelee mitä? Siis nukkuvaa? Niin... en tiedä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
miestänikin jo naurattaa tuo kuva ja se että muka olisivat vaan nukkuneet :p

missäs päin suomea asutte?
Ööö... uskallanko sanoa? Onko tutun näköisiä ihmisiä? Vai miksi kysyt?
No, pohjanmaalla ollaan...
vastasinkin jo edelliselle... ei oo tutun näköisiä... harmi kun asutte niin kaukana.
 
Uusioäiti
Voi zeezuz,otan osaa. Mutta nyt pääset eroon 2 yhdellä iskulla, anna mennä vaan. Vähemmällä järjelläkin näkee kuvasta mitä on tehty, naitu kun pienet puput ja sitten sammuttu. voipi iskeä morkkis siun ystävällä jos on oikea ystävä. Mutta elämä vaan on joskus raakaa. Nyt jaksamista itsellesi, sinä et ansaitse tämmöistä.
 
Vierain
Kun anoppi tuo taaperon, pääsisitkö samalla kyydillä sieltä pois? Vaikka anopille, siskolle, jollekin muulle ystävälle, huomiseen asti. Luulisi tuossa tilanteessa esim. kunnan asunnon järjestyvän nopeaan.
 
Niin kyllähän se on aivan normaalia nukkua muun kuin oman miehen kanssa noin. :whistle: :kieh: :headwall: Ja mitä sitten vaikka ap olisi suudellut (siis vain suudellut toisen kanssa ) kyllä tuo miehen ja ystävän teko on rankempaa.

No sait ainakin lopullisen syyn erota, kun kerran olet eroa harkinnut kauan aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.
Mikä sua nyt oksettaa? Tuollainen tilanne nyt on aika normisettiä monissa perheissä, siis oikeissa perheissä, ei sellaisissa mielikuvitustarinoissa, täydellisistä perheistä joita moni tänne suoltaa. Toiset vaan osaa pettämisensä hoitaa salassa, ja toiset on niin urpoja, että jäävät kiinni.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin kyllähän se on aivan normaalia nukkua muun kuin oman miehen kanssa noin. :whistle:
niin kun ystävälle tuli vilu ilman vaatteita, ja veti sitten vaan miehen peitokseen että olisi lämmin nukkua :kieh: Että oikeestaan tää mies oli tosi kiltti ja kohtelias kun auttoi ystävää :flower:
 
pakkaat kamas ja lähdet anopin kyydissä kera lapsen/lapsien pois.
isommat tavarat kerkeet hakeen myöhemminkin.
älä jää sitä sontaa kuunteleen. kuten tiedät ei juoneenkanssa voi edes keskustella.
odota että ne molemmat selviää ja puhu sitten.
ja mä kyllä laittaisin kuvan meneen myös sille toiselle petetylle.
niin makaa kun petaa..
:hug:
 
...
Mustakin tuo on kuvottavaa. Lapsi tulossa kotiin, kotona ryypätään aamulla ja heräillään pannuhuoneista housut kintusta. Normimeininkiä? No tuskin sentään niin huonosti ovat asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.
Mikä sua nyt oksettaa? Tuollainen tilanne nyt on aika normisettiä monissa perheissä, siis oikeissa perheissä, ei sellaisissa mielikuvitustarinoissa, täydellisistä perheistä joita moni tänne suoltaa. Toiset vaan osaa pettämisensä hoitaa salassa, ja toiset on niin urpoja, että jäävät kiinni.
 
!
Jos et kerran ap aio minnekään lähteä, niin miksi ihmeessä et aja tuota pariskuntaa muualle kotoasi?! Ihanko oikeesti teillä saa örveltää kännissä silloin, kun lapset on kotona (taaperosihan oli juuri tulossa kotiin?). Ja ihanko oikeasti aiot vain tyynen rauhallisesti seurata vierestä, kun petturit kuhertelevat keskenään?
Tän on pakko olla provo, ei kukaan käyttäydy noin tuollaisessa tilanteessa vaikka ois millainen kynnysmatto tahansa.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin kyllähän se on aivan normaalia nukkua muun kuin oman miehen kanssa noin. :whistle: :kieh: :headwall: Ja mitä sitten vaikka ap olisi suudellut (siis vain suudellut toisen kanssa ) kyllä tuo miehen ja ystävän teko on rankempaa.

No sait ainakin lopullisen syyn erota, kun kerran olet eroa harkinnut kauan aikaa.
no sitä vaan, että jos itsekin pettänyt niin... ja halunnut kauan erota... en usko, että tämä(KÄÄN) teko johtaa välttämättä eroon.
jos ei osaa päästä irti, ei osaa, sitä näköjään vaan kestää enemmän, enemmän ja enemmän.
mieshän vissiin vielä alkoholistikin (?) joten... ei nyt vaikuta kovin tasapainoiselta tilanne ilman tätäkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.
Mikä sua nyt oksettaa? Tuollainen tilanne nyt on aika normisettiä monissa perheissä, siis oikeissa perheissä, ei sellaisissa mielikuvitustarinoissa, täydellisistä perheistä joita moni tänne suoltaa. Toiset vaan osaa pettämisensä hoitaa salassa, ja toiset on niin urpoja, että jäävät kiinni.
täytyy itse taas olla onnellinen omasta elämästä, mäkin oon kai sen verran naiivi, etten halua edes uskoa tuollaisten "perheiden" olevan yleisiä :ashamed: Enkä tarkoita KKK pahalla... ei meillä täydellistä perhettä ole, tai no on mulle, mutta mielikuvitustarinoita ei mun tartte keksiä. Sääli vaan jos joku luulee että tuo on normaalia :ashamed:
 
Vierain
En minäkään valitettavasti voi "normisettinä" tuollaista käytöstä pitää, vaikken itseäni kovin tiukkapipona pidäkään :(

Ja tähän 44 vuoden ikään en koskaan ole kuullut kenenkään perheelisten tuttujeni juhlien noin loppuneen. Eikä meilläkään ole ketään pannuhuoneesta juhlien jälkeen kömpinyt...

kaikki empatiat ap:lle, lähde vaan anopin kyydissä pois-näytähän muorillekin kuvat pojastaan, luulisi yösijaa sinulle tarjoavan. Tai vievän poikansa pois.
 

Yhteistyössä