dd
mitenhän liittyy asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:missäs päin suomea asutte?
mitenhän liittyy asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:missäs päin suomea asutte?
Rupesin miettimään et kusettavatko mua oikein kunnolla?! Siis että eivät edes nuku (hengitys kyllä kuulosti siltä) tuossa vaan näyttelevät?!Alkuperäinen kirjoittaja dd:kannattas juoda vähempi... jos tuoho asentoon (mies) nukahtaa, niin, tuskinpa juu ovat kyenneet seksiinkään siis yhdyntään.
vaikka olisivat vain nukkuneet (mikä täysin mahdollista kunnossa jossa sammuu tuohon), niin joku roti miten nukkuu...Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:miestänikin jo naurattaa tuo kuva ja se että muka olisivat vaan nukkuneet
missäs päin suomea asutte?
Näyttelee mitä? Siis nukkuvaa? Niin... en tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Rupesin miettimään et kusettavatko mua oikein kunnolla?! Siis että eivät edes nuku (hengitys kyllä kuulosti siltä) tuossa vaan näyttelevät?!Alkuperäinen kirjoittaja dd:kannattas juoda vähempi... jos tuoho asentoon (mies) nukahtaa, niin, tuskinpa juu ovat kyenneet seksiinkään siis yhdyntään.
Aaghh... en jaksa miettiä.
Ööö... uskallanko sanoa? Onko tutun näköisiä ihmisiä? Vai miksi kysyt?Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:miestänikin jo naurattaa tuo kuva ja se että muka olisivat vaan nukkuneet
aattelin, että jos asuvat lähimaastossa, niin meillekin voisi tulla "pakoon" jos heti haluaisivat hetkeksi pois sieltä...Alkuperäinen kirjoittaja dd:mitenhän liittyy asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:missäs päin suomea asutte?
vastasinkin jo edelliselle... ei oo tutun näköisiä... harmi kun asutte niin kaukana.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ööö... uskallanko sanoa? Onko tutun näköisiä ihmisiä? Vai miksi kysyt?Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:miestänikin jo naurattaa tuo kuva ja se että muka olisivat vaan nukkuneet
No, pohjanmaalla ollaan...
Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Nää... ei ap lähde mihinkään, uskoo selittelyt, koska ei halua nähdä totuutta. Mutta kurja tilanne silti.
Mikä sua nyt oksettaa? Tuollainen tilanne nyt on aika normisettiä monissa perheissä, siis oikeissa perheissä, ei sellaisissa mielikuvitustarinoissa, täydellisistä perheistä joita moni tänne suoltaa. Toiset vaan osaa pettämisensä hoitaa salassa, ja toiset on niin urpoja, että jäävät kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.
niin kun ystävälle tuli vilu ilman vaatteita, ja veti sitten vaan miehen peitokseen että olisi lämmin nukkua :kieh: Että oikeestaan tää mies oli tosi kiltti ja kohtelias kun auttoi ystävää :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin kyllähän se on aivan normaalia nukkua muun kuin oman miehen kanssa noin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mikä sua nyt oksettaa? Tuollainen tilanne nyt on aika normisettiä monissa perheissä, siis oikeissa perheissä, ei sellaisissa mielikuvitustarinoissa, täydellisistä perheistä joita moni tänne suoltaa. Toiset vaan osaa pettämisensä hoitaa salassa, ja toiset on niin urpoja, että jäävät kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.
no sitä vaan, että jos itsekin pettänyt niin... ja halunnut kauan erota... en usko, että tämä(KÄÄN) teko johtaa välttämättä eroon.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin kyllähän se on aivan normaalia nukkua muun kuin oman miehen kanssa noin. :kieh: :headwall: Ja mitä sitten vaikka ap olisi suudellut (siis vain suudellut toisen kanssa ) kyllä tuo miehen ja ystävän teko on rankempaa.
No sait ainakin lopullisen syyn erota, kun kerran olet eroa harkinnut kauan aikaa.
No eihän kukaan oo väittänytkään, että tuo nyt hirveen kaunista katseltavaa olis.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mustakin tuo on kuvottavaa. Lapsi tulossa kotiin, kotona ryypätään aamulla ja heräillään pannuhuoneista housut kintusta. Normimeininkiä? No tuskin sentään niin huonosti ovat asiat.
täytyy itse taas olla onnellinen omasta elämästä, mäkin oon kai sen verran naiivi, etten halua edes uskoa tuollaisten "perheiden" olevan yleisiä :ashamed: Enkä tarkoita KKK pahalla... ei meillä täydellistä perhettä ole, tai no on mulle, mutta mielikuvitustarinoita ei mun tartte keksiä. Sääli vaan jos joku luulee että tuo on normaalia :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mikä sua nyt oksettaa? Tuollainen tilanne nyt on aika normisettiä monissa perheissä, siis oikeissa perheissä, ei sellaisissa mielikuvitustarinoissa, täydellisistä perheistä joita moni tänne suoltaa. Toiset vaan osaa pettämisensä hoitaa salassa, ja toiset on niin urpoja, että jäävät kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.