Naiset käyttäytyy just noin, miten se voi olla teille niin suuri ihmetyksen aihe?Alkuperäinen kirjoittaja !:Tän on pakko olla provo, ei kukaan käyttäydy noin tuollaisessa tilanteessa vaikka ois millainen kynnysmatto tahansa.
Naiset käyttäytyy just noin, miten se voi olla teille niin suuri ihmetyksen aihe?Alkuperäinen kirjoittaja !:Tän on pakko olla provo, ei kukaan käyttäydy noin tuollaisessa tilanteessa vaikka ois millainen kynnysmatto tahansa.
luultavasti siksi ihmetellään kun joku oikeasti uskaltaa tehdä niinkuin naisen luonteelle "kuuluu"Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Naiset käyttäytyy just noin, miten se voi olla teille niin suuri ihmetyksen aihe?Alkuperäinen kirjoittaja !:Tän on pakko olla provo, ei kukaan käyttäydy noin tuollaisessa tilanteessa vaikka ois millainen kynnysmatto tahansa.
Monessa perheessä nyt vaan on tuollaista, ja se on heille ihan normia, siitä onko se oikeesti sitä...niin noh... Ja joo, on naiivia uskoa, että tuollainen paska ei yleistä olis.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:täytyy itse taas olla onnellinen omasta elämästä, mäkin oon kai sen verran naiivi, etten halua edes uskoa tuollaisten "perheiden" olevan yleisiä :ashamed: Enkä tarkoita KKK pahalla... ei meillä täydellistä perhettä ole, tai no on mulle, mutta mielikuvitustarinoita ei mun tartte keksiä. Sääli vaan jos joku luulee että tuo on normaalia :ashamed:
Mä olen kuvitellut olevani edellisessä elämässäni elämää suurempi tossukka: alistuin, anelin, olin enemmän kuin läheisriippuvainen ja tein kaikkeni että oisin saanut pidettyä edes sen pettävän sian elämässäni. Ja siltikään mä en ikipäivänä olisi suostunut tuohon mitä ap nyt tuntuu tekevän: katsovan tyynesti vieressä kun pettäjä ukko ja petturiystävä pelaavat keskenään, kännissä, omassa kodissa. En ikinä. Mulla ei siis ymmärrys ja usko riitä siihen, että joku voisi olla tuollainen kuin ap.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Naiset käyttäytyy just noin, miten se voi olla teille niin suuri ihmetyksen aihe?Alkuperäinen kirjoittaja !:Tän on pakko olla provo, ei kukaan käyttäydy noin tuollaisessa tilanteessa vaikka ois millainen kynnysmatto tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:No eihän kukaan oo väittänytkään, että tuo nyt hirveen kaunista katseltavaa olis.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mustakin tuo on kuvottavaa. Lapsi tulossa kotiin, kotona ryypätään aamulla ja heräillään pannuhuoneista housut kintusta. Normimeininkiä? No tuskin sentään niin huonosti ovat asiat.
jep, meilläkin puuttuu toi kultanen noutaja...Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:näinpä tuskinpa kenellään on loppujen lopuksi sitä täydellistä mainos perhettä..isä äiti kaksi lasta tyttö ja poika punanen talo farmari auto ja kultanen noutaja, ja tietysti lapsia täys imetetty 6kk .....
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Eipä ei. Kunhan olin eri mieltä siitä, että tuo kaikki olisi "normisettiä".
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:No eihän kukaan oo väittänytkään, että tuo nyt hirveen kaunista katseltavaa olis.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mustakin tuo on kuvottavaa. Lapsi tulossa kotiin, kotona ryypätään aamulla ja heräillään pannuhuoneista housut kintusta. Normimeininkiä? No tuskin sentään niin huonosti ovat asiat.
Hienoa että pääset pois sieltä! Voimia ja jaksuja, varmaan on hankalat ajat edessä, mutta kyllä se pikku hiljaa helpotta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No niin...
Soitin äitille, hän ei ole kotona ja me saadaan mennä sinne. Eli kun saan itseni ajokuntoon, varmaan viimeistään iltapäivästä niin lähdetään sinne. Pitää mennä pakkaamaan vaatteita mukaan. Ja huomenna meen vaatimaan sen asunnon. Sit kun mies on töissä tuun pakkaamaan kamoja!
Ja vaikka KKK epäilee niin kyllä TÄSSÄ oli nyt tarpeeksi ja 100% varmuudella voin sanoa että ero tulee, vihdoinkin! Paljon olen kestänyt mut kyllä mullakin raja JOSSAIN menee.
Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se on:jep, meilläkin puuttuu toi kultanen noutaja...Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:näinpä tuskinpa kenellään on loppujen lopuksi sitä täydellistä mainos perhettä..isä äiti kaksi lasta tyttö ja poika punanen talo farmari auto ja kultanen noutaja, ja tietysti lapsia täys imetetty 6kk .....
joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Monessa perheessä nyt vaan on tuollaista, ja se on heille ihan normia, siitä onko se oikeesti sitä...niin noh... Ja joo, on naiivia uskoa, että tuollainen paska ei yleistä olis.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:täytyy itse taas olla onnellinen omasta elämästä, mäkin oon kai sen verran naiivi, etten halua edes uskoa tuollaisten "perheiden" olevan yleisiä :ashamed: Enkä tarkoita KKK pahalla... ei meillä täydellistä perhettä ole, tai no on mulle, mutta mielikuvitustarinoita ei mun tartte keksiä. Sääli vaan jos joku luulee että tuo on normaalia :ashamed:
Heh, näin kännykköjen aikana, sitä lastahan ei olis mihinkään muuhun paikkaan voinu tuoda, kuin kotiin?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Oisiko ap:n pitänyt lähteä odottamatta lasta kotiin?
Niin juuri toimisi aikuinen ihminen.
Voi hyvänen aika. Suurin osa perheistähän on ihan oikeesti mukavia, onnellisia jne, mutta sekaan mahtuu tosi paljon tuollaisiakin perheitä, jossa tuollaiset aamuherätykset on ihan normaalia toimintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|
Onko se taas jollekin vaikea uskoa, että kaikki eivät kerro mielikuvitustarinoita... vaan jollain voi oikeasti olla ihan hyvä perhe ja elämä, ilman ryyppäämistä ja tappeluita jne.? Mä tunnen näitä perheitä tosi paljon...
Juurikin näin. Ihan samalla tavalla, kuin muutkin kertoo, ihmisistä ja asioista, joista muillakaan ei oo sen kummempaa käsitystä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kerrot mielipiteesi asioista ja ihmisistä joita et edes tunne? Mistä vatusta sä voit tietää ap:n erohalut???????
Onneksi mä TIEDÄN, että ap eroaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Juurikin näin. Ihan samalla tavalla, kuin muutkin kertoo, ihmisistä ja asioista, joista muillakaan ei oo sen kummempaa käsitystä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kerrot mielipiteesi asioista ja ihmisistä joita et edes tunne? Mistä vatusta sä voit tietää ap:n erohalut???????
[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja ...:Siis kuten arvelinkin, on sana "normi" sulle ihan vieras.
Voi hyvänen aika. Suurin osa perheistähän on ihan oikeesti mukavia, onnellisia jne, mutta sekaan mahtuu tosi paljon tuollaisiakin perheitä, jossa tuollaiset aamuherätykset on ihan normaalia toimintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|
Onko se taas jollekin vaikea uskoa, että kaikki eivät kerro mielikuvitustarinoita... vaan jollain voi oikeasti olla ihan hyvä perhe ja elämä, ilman ryyppäämistä ja tappeluita jne.? Mä tunnen näitä perheitä tosi paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mulla on kaikki mallillaan. Enkä mä mitään väännä, kunhan kerroin oman näkymykseni asiasta, ja sehän on heti persiistä, jos en ole samaa mieltä enemmistön kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vierain:Onko KKK sulla kaikki ihan kunnossa? Että sinä jaksat vääntää
Ap: Hienoa, että paikka löytyi ja pääset pois sieltä!
Taksi?Alkuperäinen kirjoittaja ss:emäntähän ei ole ajokunnossa, eikä täten pääse ite mihinkään (autolla ajaen)
mistä sinäki tiedät miten kaikilla todellisuudessa asiat onAlkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Miten mä en tunne ketään tuollaista perhettä? Et ei toi mun maailmassa ainakaan normia ole..
tervetuloa Naiivien kerhoon, mä oon puheenjohtaja :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Miten mä en tunne ketään tuollaista perhettä? Et ei toi mun maailmassa ainakaan normia ole..