Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Tän on pakko olla provo, ei kukaan käyttäydy noin tuollaisessa tilanteessa vaikka ois millainen kynnysmatto tahansa.
Naiset käyttäytyy just noin, miten se voi olla teille niin suuri ihmetyksen aihe?
luultavasti siksi ihmetellään kun joku oikeasti uskaltaa tehdä niinkuin naisen luonteelle "kuuluu"

 
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
täytyy itse taas olla onnellinen omasta elämästä, mäkin oon kai sen verran naiivi, etten halua edes uskoa tuollaisten "perheiden" olevan yleisiä :ashamed: Enkä tarkoita KKK pahalla... ei meillä täydellistä perhettä ole, tai no on mulle, mutta mielikuvitustarinoita ei mun tartte keksiä. Sääli vaan jos joku luulee että tuo on normaalia :ashamed:
Monessa perheessä nyt vaan on tuollaista, ja se on heille ihan normia, siitä onko se oikeesti sitä...niin noh... Ja joo, on naiivia uskoa, että tuollainen paska ei yleistä olis.

 
!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Tän on pakko olla provo, ei kukaan käyttäydy noin tuollaisessa tilanteessa vaikka ois millainen kynnysmatto tahansa.
Naiset käyttäytyy just noin, miten se voi olla teille niin suuri ihmetyksen aihe?
Mä olen kuvitellut olevani edellisessä elämässäni elämää suurempi tossukka: alistuin, anelin, olin enemmän kuin läheisriippuvainen ja tein kaikkeni että oisin saanut pidettyä edes sen pettävän sian elämässäni. Ja siltikään mä en ikipäivänä olisi suostunut tuohon mitä ap nyt tuntuu tekevän: katsovan tyynesti vieressä kun pettäjä ukko ja petturiystävä pelaavat keskenään, kännissä, omassa kodissa. En ikinä. Mulla ei siis ymmärrys ja usko riitä siihen, että joku voisi olla tuollainen kuin ap.
 
...
Eipä ei. Kunhan olin eri mieltä siitä, että tuo kaikki olisi "normisettiä".

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mustakin tuo on kuvottavaa. Lapsi tulossa kotiin, kotona ryypätään aamulla ja heräillään pannuhuoneista housut kintusta. Normimeininkiä? No tuskin sentään niin huonosti ovat asiat.
No eihän kukaan oo väittänytkään, että tuo nyt hirveen kaunista katseltavaa olis.
 
ap
No niin...
Soitin äitille, hän ei ole kotona ja me saadaan mennä sinne. Eli kun saan itseni ajokuntoon, varmaan viimeistään iltapäivästä niin lähdetään sinne. Pitää mennä pakkaamaan vaatteita mukaan. Ja huomenna meen vaatimaan sen asunnon. Sit kun mies on töissä tuun pakkaamaan kamoja!
Ja vaikka KKK epäilee niin kyllä TÄSSÄ oli nyt tarpeeksi ja 100% varmuudella voin sanoa että ero tulee, vihdoinkin! Paljon olen kestänyt mut kyllä mullakin raja JOSSAIN menee.
 
Sara
Melkoinen tilanne.
Mutta mikä siinä on niin ihmeellistä ap:n käytöksessä? Ap:han itse sanoi, ettei enää välitä miehestä, joten ymmärrän, että saattaa olla jopa helpotus, että saa syyn lähteä. Tosin ystävän menetys saattaa harmittaa...
 
näinhän se on
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
näinpä tuskinpa kenellään on loppujen lopuksi sitä täydellistä mainos perhettä..isä äiti kaksi lasta tyttö ja poika punanen talo farmari auto ja kultanen noutaja, ja tietysti lapsia täys imetetty 6kk .....
jep, meilläkin puuttuu toi kultanen noutaja...
 
...
Lisään vielä, että vaikka suomessa onkin paljon päihdeongelmaisia perheitä, niin ei silti voi sanoa onneksi tuollaisen olevan "normisettiä". Tuo aamujuopottelu, kun lapsi on tulossa kohta kotiin... ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että "normisettiä"? Mitä tuo sana "normi" sinusta tarkoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eipä ei. Kunhan olin eri mieltä siitä, että tuo kaikki olisi "normisettiä".

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mustakin tuo on kuvottavaa. Lapsi tulossa kotiin, kotona ryypätään aamulla ja heräillään pannuhuoneista housut kintusta. Normimeininkiä? No tuskin sentään niin huonosti ovat asiat.
No eihän kukaan oo väittänytkään, että tuo nyt hirveen kaunista katseltavaa olis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin...
Soitin äitille, hän ei ole kotona ja me saadaan mennä sinne. Eli kun saan itseni ajokuntoon, varmaan viimeistään iltapäivästä niin lähdetään sinne. Pitää mennä pakkaamaan vaatteita mukaan. Ja huomenna meen vaatimaan sen asunnon. Sit kun mies on töissä tuun pakkaamaan kamoja!
Ja vaikka KKK epäilee niin kyllä TÄSSÄ oli nyt tarpeeksi ja 100% varmuudella voin sanoa että ero tulee, vihdoinkin! Paljon olen kestänyt mut kyllä mullakin raja JOSSAIN menee.
Hienoa että pääset pois sieltä! Voimia ja jaksuja, varmaan on hankalat ajat edessä, mutta kyllä se pikku hiljaa helpotta :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
täytyy itse taas olla onnellinen omasta elämästä, mäkin oon kai sen verran naiivi, etten halua edes uskoa tuollaisten "perheiden" olevan yleisiä :ashamed: Enkä tarkoita KKK pahalla... ei meillä täydellistä perhettä ole, tai no on mulle, mutta mielikuvitustarinoita ei mun tartte keksiä. Sääli vaan jos joku luulee että tuo on normaalia :ashamed:
Monessa perheessä nyt vaan on tuollaista, ja se on heille ihan normia, siitä onko se oikeesti sitä...niin noh... Ja joo, on naiivia uskoa, että tuollainen paska ei yleistä olis.
joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|

Onko se taas jollekin vaikea uskoa, että kaikki eivät kerro mielikuvitustarinoita... vaan jollain voi oikeasti olla ihan hyvä perhe ja elämä, ilman ryyppäämistä ja tappeluita jne.? Mä tunnen näitä perheitä tosi paljon...

 
joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|

Onko se taas jollekin vaikea uskoa, että kaikki eivät kerro mielikuvitustarinoita... vaan jollain voi oikeasti olla ihan hyvä perhe ja elämä, ilman ryyppäämistä ja tappeluita jne.? Mä tunnen näitä perheitä tosi paljon...

[/quote]

Voi hyvänen aika. Suurin osa perheistähän on ihan oikeesti mukavia, onnellisia jne, mutta sekaan mahtuu tosi paljon tuollaisiakin perheitä, jossa tuollaiset aamuherätykset on ihan normaalia toimintaa.

 
...
Siis kuten arvelinkin, on sana "normi" sulle ihan vieras.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|

Onko se taas jollekin vaikea uskoa, että kaikki eivät kerro mielikuvitustarinoita... vaan jollain voi oikeasti olla ihan hyvä perhe ja elämä, ilman ryyppäämistä ja tappeluita jne.? Mä tunnen näitä perheitä tosi paljon...
Voi hyvänen aika. Suurin osa perheistähän on ihan oikeesti mukavia, onnellisia jne, mutta sekaan mahtuu tosi paljon tuollaisiakin perheitä, jossa tuollaiset aamuherätykset on ihan normaalia toimintaa.

[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kerrot mielipiteesi asioista ja ihmisistä joita et edes tunne? Mistä vatusta sä voit tietää ap:n erohalut???????
Juurikin näin. Ihan samalla tavalla, kuin muutkin kertoo, ihmisistä ja asioista, joista muillakaan ei oo sen kummempaa käsitystä.
Onneksi mä TIEDÄN, että ap eroaa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Siis kuten arvelinkin, on sana "normi" sulle ihan vieras.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|

Onko se taas jollekin vaikea uskoa, että kaikki eivät kerro mielikuvitustarinoita... vaan jollain voi oikeasti olla ihan hyvä perhe ja elämä, ilman ryyppäämistä ja tappeluita jne.? Mä tunnen näitä perheitä tosi paljon...
Voi hyvänen aika. Suurin osa perheistähän on ihan oikeesti mukavia, onnellisia jne, mutta sekaan mahtuu tosi paljon tuollaisiakin perheitä, jossa tuollaiset aamuherätykset on ihan normaalia toimintaa.
[/quote]

jaa mulla vai... no ehkä sitten on... :|
 
...
Heh. Jännät jutut (toisten ihmisten tunteet ja kokemukset) on sun mielestä mielipideasioita. :D


Mäkin olen sitä mieltä, että sä et ole tota mieltä, mitä mieltä sä väität olevasi.


Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
Onko KKK sulla kaikki ihan kunnossa? Että sinä jaksat vääntää :(

Ap: Hienoa, että paikka löytyi ja pääset pois sieltä!
Mulla on kaikki mallillaan. Enkä mä mitään väännä, kunhan kerroin oman näkymykseni asiasta, ja sehän on heti persiistä, jos en ole samaa mieltä enemmistön kanssa.
 

Yhteistyössä