Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
...
Täh? Eiku KKK:lle tuo sana on vieras, jos siihen viittasit..?

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Siis kuten arvelinkin, on sana "normi" sulle ihan vieras.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
joo, mä oon sit naiivi. Mutta, opinhan jälleen uutta :|

Onko se taas jollekin vaikea uskoa, että kaikki eivät kerro mielikuvitustarinoita... vaan jollain voi oikeasti olla ihan hyvä perhe ja elämä, ilman ryyppäämistä ja tappeluita jne.? Mä tunnen näitä perheitä tosi paljon...
Voi hyvänen aika. Suurin osa perheistähän on ihan oikeesti mukavia, onnellisia jne, mutta sekaan mahtuu tosi paljon tuollaisiakin perheitä, jossa tuollaiset aamuherätykset on ihan normaalia toimintaa.
jaa mulla vai... no ehkä sitten on... :| [/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Miten mä en tunne ketään tuollaista perhettä? Et ei toi mun maailmassa ainakaan normia ole..
mistä sinäki tiedät miten kaikilla todellisuudessa asiat on
:D Joo, toi ihana naapurin pikkulapsiperhe jossa kyläillään melkein päivittäin pyörittää narkkisluolaa ja mies ei käykään kalassa vaan helvetin enkelien kokouksissa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onneksi mä TIEDÄN, että ap eroaa. :whistle:
No kiva juttu, että tiedät, mitä sä sitten keuhkoot?
Kyllä täällä jotkut muut keuhkoaa asioista joista ei tiedä peen vertaa. :whistle: Enhän mä ole edes pahemmin kirjoottanut mitään koko ketjuun ja heti mä olen keuhkoamassa! :LOL: Tämä on peräti 4. mun lyhytsanainen viesti tähän ketjuun. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tilanne päivitystä: "ystävä" lähti kotiin ja mies meni nukkumaan.

Milläs mä sitten todistan sulle KKK lähtöni? Siis kun olen muuttanut täältä pois?!
Ei tarvitte todistaa yhtään mitään näille täällä. Tärkeintä, että tiedät itte asioitten olevan paremmin.
 
...
Miksi ihmeessä? Ei ap ole missään hengenvaarassa, eikä mikään sietämätön tilanne ole päällä. Miksei voi vaan odottaa lasta kotiin ja lähteä. Musta olisi ainakin ihan kamala ajatus rueta anopille puhelimessa selvittämään moista tilannetta. Miksi tuolta pitäisi säntäillä pois? Voihan lapsikin haluta jotain omia juttuja mukaansa. Ja meneehän itselläkin aikaa pakkaamiseen ym. Ihmeellistä äkkipikaista säntäilyä pitäisi sun mielestä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
emäntähän ei ole ajokunnossa, eikä täten pääse ite mihinkään (autolla ajaen)
Taksi?
 
-
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Heh. Jännät jutut (toisten ihmisten tunteet ja kokemukset) on sun mielestä mielipideasioita. :D


Mäkin olen sitä mieltä, että sä et ole tota mieltä, mitä mieltä sä väität olevasi.


Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
Onko KKK sulla kaikki ihan kunnossa? Että sinä jaksat vääntää :(

Ap: Hienoa, että paikka löytyi ja pääset pois sieltä!
Mulla on kaikki mallillaan. Enkä mä mitään väännä, kunhan kerroin oman näkymykseni asiasta, ja sehän on heti persiistä, jos en ole samaa mieltä enemmistön kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Hyi, että onkohan tuolla kuvan naisella kaikki muumit laaksossa? Kuka ihme suostuu paneskelemaan tuollaisessa likaisessa pannuhuoneessa. Yök :$

Saastainen nainen kaikin tavoin :x

tuskin sillä paikalla on paljon väliä kun tarpeeks kuosis on..
 
vieras
siis ei jumalauta... täydet sympatiat sinulle ap. Itse olisin varmaan napannut lähimmän kättä pidemmän esineen ja "herättänyt" lemmenparin. Todella törkeitä ihmisiä ja kovasti käy sinua sääliksi kun jouduit todistamaan minkälaisia mätäpaiseita läheiset ihmiset ovat. Samalla myös olen ylpeä siitä miten rauhallisesti tilanteen olet ottanut. Älä tosiaan kuuntele minkäänlaisia selityksiä.. miten "ystäväsi" paitakin on hilautunut ylös tuollalailla jos ovat vain nukkuneet? Ihan selvä peli! Pakkaat omat ja lapsen tärkeimmät kamat ja lähdet kylmän rauhallisesti pois tuon paskaläjän luota uuteen elämään jonka sinä ja lapsesi ansaitsette.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Hyi, että onkohan tuolla kuvan naisella kaikki muumit laaksossa? Kuka ihme suostuu paneskelemaan tuollaisessa likaisessa pannuhuoneessa. Yök :$

Saastainen nainen kaikin tavoin :x

tuskin sillä paikalla on paljon väliä kun tarpeeks kuosis on..
No hyi on :x

Ei kai kukaan ole niin munankipeä, että vaikka olisi tuhannen humalassa niin tuollaisessa paikassa alkaa panestelemaan. *kylmä väristys*
 
Aivan järkyttävä tapaus ja oksettava kaikin puolin :x Mulla tulee ihan myötähäpeä tuon horon puolesta, paneskella kaverinsa ukkoa nyt jossain pannuhuoneessa. Jos mulle olisi käynyt noin kun AP:lle, en ehkä olisi pysynyt noin rauhallisena....
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Aivan järkyttävä tapaus ja oksettava kaikin puolin :x Mulla tulee ihan myötähäpeä tuon horon puolesta, paneskella kaverinsa ukkoa nyt jossain pannuhuoneessa. Jos mulle olisi käynyt noin kun AP:lle, en ehkä olisi pysynyt noin rauhallisena....
Mä häpeen kyllä enemmän tota varattua miestä, joka vie naisen noin likaiseen huoneeseen, lattialle, harrastaakseen seksiä. Siis mikä törttö!
 

Yhteistyössä