Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
joo, uskon mäkin, mutta en vaan halua uskoa että tuo olis kovin normimeininkiä. Mutta toivottavasti ap saa nyt asiansa kuntoon ja alkoholi ei enää kuuluis hänen lapsen/lasten elämään noin. Mun kotona myös oli aikoinaan alkoholiongelmia, ja siksi mun ja mun perheen elämään ei alkoholi kuulu. Lapsena sain kärsiä tarpeeksi, kun se pari saunakaljaa vaikutti hieman vanhempien käytökseen... saati sitten mökillä kun meni enemmän...
Mä vaan aikuisten oikeesti tiedän monta perhettä, jossa tuo on ihan normimeininkiä, ja se ei ole kaunista katsottavaa.

 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Oisiko ap:n pitänyt lähteä odottamatta lasta kotiin? :eek:
Niin juuri toimisi aikuinen ihminen.
Heh, näin kännykköjen aikana, sitä lastahan ei olis mihinkään muuhun paikkaan voinu tuoda, kuin kotiin?
kaikilla kun ei edelleenkään oo sitä kännykkää, se ku ei ooneks oo (vielä) pakollinen...
 
vieras
Ap:lle myötätuntohali ja pahoittelut tilanteesta!
Pakko sanoa, että jos itse löytäisin mieheni ja parhaan ystäväni tuollaisesta tilanteesta, molemmat lentäisivät samantien niska-perse -otteella pihalle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
joo, uskon mäkin, mutta en vaan halua uskoa että tuo olis kovin normimeininkiä. Mutta toivottavasti ap saa nyt asiansa kuntoon ja alkoholi ei enää kuuluis hänen lapsen/lasten elämään noin. Mun kotona myös oli aikoinaan alkoholiongelmia, ja siksi mun ja mun perheen elämään ei alkoholi kuulu. Lapsena sain kärsiä tarpeeksi, kun se pari saunakaljaa vaikutti hieman vanhempien käytökseen... saati sitten mökillä kun meni enemmän...
Mä vaan aikuisten oikeesti tiedän monta perhettä, jossa tuo on ihan normimeininkiä, ja se ei ole kaunista katsottavaa.
ok, uskon kyllä jo.
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Kuten jo aiemmin kirjoitin, on Ap reagoinut tähän esimerkillisemmin kuin minä olisin tehnyt :snotty:
mitä "esimerkillistä" siinä on, että reagoi voimakkaasti.
voimakas, ns. normaali tunnereaktio kertoo paljon, eikä todellakaan tarkoita esim. väkivaltaa.

tietysti jos te olisette syyllistyneet rikokseen, voi sanoa, että juu, on toimittu esimerkillisemmin, mutten ymmärrä miksi vaieta asiasta, olla reagoimatta, vähän kuvata kun ei kuvistakaan hyötyä ollut...
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Kuten jo aiemmin kirjoitin, on Ap reagoinut tähän esimerkillisemmin kuin minä olisin tehnyt :snotty:
samma här :kieh:
Uskomaton itsehillintä. Moni olisi ainakin potkaissut.
tai itsehillinnän sijasta:
-välinpitämättömyys
-helpotus

jne.

kun itsekin pettänyt, katsellut tuota alkoholismia, tiennyt että haluaa erota, jopa uskonut että mies voi näin tehdä, tottunut olemaan kynnysmattona niin en yhtään ihmettele reaktion "niukkuutta"... enkä itse näe kyseen olevan itsehillinnästä, en todellakaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Kuten jo aiemmin kirjoitin, on Ap reagoinut tähän esimerkillisemmin kuin minä olisin tehnyt :snotty:
mitä "esimerkillistä" siinä on, että reagoi voimakkaasti.
voimakas, ns. normaali tunnereaktio kertoo paljon, eikä todellakaan tarkoita esim. väkivaltaa.

tietysti jos te olisette syyllistyneet rikokseen, voi sanoa, että juu, on toimittu esimerkillisemmin, mutten ymmärrä miksi vaieta asiasta, olla reagoimatta, vähän kuvata kun ei kuvistakaan hyötyä ollut...
Mulla olisi ollut täysi työ olla syyllistymättä mihinkään rikolliseen ja onneksi AP ei ole mitään sellaista suutuksissaan tehnyt. Tekoa en kyllä alkaisi salailemaan ja varmasti sitä kuvaa näyttäisin yhdelle sun toiselle....
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Kuten jo aiemmin kirjoitin, on Ap reagoinut tähän esimerkillisemmin kuin minä olisin tehnyt :snotty:
mitä "esimerkillistä" siinä on, että reagoi voimakkaasti.
voimakas, ns. normaali tunnereaktio kertoo paljon, eikä todellakaan tarkoita esim. väkivaltaa.

tietysti jos te olisette syyllistyneet rikokseen, voi sanoa, että juu, on toimittu esimerkillisemmin, mutten ymmärrä miksi vaieta asiasta, olla reagoimatta, vähän kuvata kun ei kuvistakaan hyötyä ollut...
Mulla olisi ollut täysi työ olla syyllistymättä mihinkään rikolliseen ja onneksi AP ei ole mitään sellaista suutuksissaan tehnyt. Tekoa en kyllä alkaisi salailemaan ja varmasti sitä kuvaa näyttäisin yhdelle sun toiselle....

Jaa. Itse en ainakaan haluaisi että lasten ym. korviin kantautuu paskajuorut, jotka muuten takuulla liikkuu ympäriinsä jos sinä näyttelet kuvaa yhdelle sun toiselle, etkä mitään salaile.

Joku raja varmaan, ihan lasten takia, kertooko tästä / näytteleekö kuvaa ympäriinsä.
 
Vierain
Alkuperäinen kirjoittaja HMM:
Tuohon kuvaan sopi muuten loistavasti teksti:
"On joku muu, joka kuvioihin kompastuu
Oon pelimies, lähden uuteen nousuun
Muut väsähtää, venyy aamuyölle tunnit nää
Vain yksi jää silloin iskemään "

TAI

"Tule niin vien sinut kahville
ja nakkikioskille jatkoille
siitä taksiin ja saatille
tänä iltana ei tuu pakkeja"
:LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin...
Soitin äitille, hän ei ole kotona ja me saadaan mennä sinne. Eli kun saan itseni ajokuntoon, varmaan viimeistään iltapäivästä niin lähdetään sinne. Pitää mennä pakkaamaan vaatteita mukaan. Ja huomenna meen vaatimaan sen asunnon. Sit kun mies on töissä tuun pakkaamaan kamoja!
Ja vaikka KKK epäilee niin kyllä TÄSSÄ oli nyt tarpeeksi ja 100% varmuudella voin sanoa että ero tulee, vihdoinkin! Paljon olen kestänyt mut kyllä mullakin raja JOSSAIN menee.

Höpöhöpö.. Jos sä oikeesti olisit saanu tarpeekses, sä olisit lähteny jo kuvan ottamisen jälkeen. Nyt sä jäät sinne ihmetteleen, kuuntelet äijäs selitykset, jossain vaihees sun BFF lähtee himaansa, äijäs vähän halii sua, ja hyvitykseks käy hakees sulle Ranen grilliltä juustohampurilaisen, ja niin se onni taas kukkii
:hug:
No ei se nyt ihan niinkään ole.
Ite sain miehen pettemisestä kiinni. Olin tyynen rauhallinen, kysin vaan että miks?.. ei osannu antaa selitystä.. No se asu viel vajaa kuukauden, sohvalla nukkui, kunnes löysi kämpän. Vaikka sisällä kiehui,sitä ei ulospäin näyttänyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin...
Soitin äitille, hän ei ole kotona ja me saadaan mennä sinne. Eli kun saan itseni ajokuntoon, varmaan viimeistään iltapäivästä niin lähdetään sinne. Pitää mennä pakkaamaan vaatteita mukaan. Ja huomenna meen vaatimaan sen asunnon. Sit kun mies on töissä tuun pakkaamaan kamoja!
Ja vaikka KKK epäilee niin kyllä TÄSSÄ oli nyt tarpeeksi ja 100% varmuudella voin sanoa että ero tulee, vihdoinkin! Paljon olen kestänyt mut kyllä mullakin raja JOSSAIN menee.

Höpöhöpö.. Jos sä oikeesti olisit saanu tarpeekses, sä olisit lähteny jo kuvan ottamisen jälkeen. Nyt sä jäät sinne ihmetteleen, kuuntelet äijäs selitykset, jossain vaihees sun BFF lähtee himaansa, äijäs vähän halii sua, ja hyvitykseks käy hakees sulle Ranen grilliltä juustohampurilaisen, ja niin se onni taas kukkii
:hug:
No ei se nyt ihan niinkään ole.
Ite sain miehen pettemisestä kiinni. Olin tyynen rauhallinen, kysin vaan että miks?.. ei osannu antaa selitystä.. No se asu viel vajaa kuukauden, sohvalla nukkui, kunnes löysi kämpän. Vaikka sisällä kiehui,sitä ei ulospäin näyttänyt.
Mulle mies kertoi pettämisestä. Ensijärkytyksen jälkeen tajusin, että mies on tosi paska, syyttänyt mua ilman syytä kaikenlaisesta ja sitten tunnustaa että itse on jo jonkin aikaa pettänyt mua. Kun tämän tajusin, ei ollut aihetta vihaan. Kun en tuntenut häntä kohtaan enää mitään. Ja viikon verran asuttiin vielä olosuhteiden pakosta saman katon alla, joskin onnistuimme välttelemään toisiamme oikein hyvin.

Jos tuntee vihaa, niin onhan sekin tunne sitä vihattavaa kohtaan. Itse en tunne exää kohtaan tosiaan mitään. Yhdentekevän ihmisen perään ei itke, ei raivoa.

Aplle tsemppiä :flower:
 
ap
Kiitos kaikkille myötätunnosta. Kävin nukkumassa, anoppi tuo lapsen päiväunien jälkeen eli tunnin päästä.

Kun "ystävä" lähti vakuutteli vielä et mitään ei tapahtunut :eek:
Ja pyysi et rukoilen sen puolesta ettei miesystävänsä nuiji häntä kun ei mennyt yöksi kotiin!! Siis oikeesti?! Kehtaa edes pyytää tuollaista? Nyt kyllä heräs vähän halu näyttää nuo kuvat sille miehelle?!
 

Yhteistyössä