Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Voi että sua ap...koita jaksaa!Ihan järkky tilanne...Ja näyttää noi kumpikin kuva olevan aitoja...Harmi kyllä!!!
Kokeilepa nukkua käsiesi varassa, niinkuin tuo kuvan mies tekee. Ei taida onnistua. Eli joko mies feikkaa nukkuvansa, eli yllätettiin kesken panon, tai sitten kuva on lavastettu.

 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Voi että sua ap...koita jaksaa!Ihan järkky tilanne...Ja näyttää noi kumpikin kuva olevan aitoja...Harmi kyllä!!!
Kokeilepa nukkua käsiesi varassa, niinkuin tuo kuvan mies tekee. Ei taida onnistua. Eli joko mies feikkaa nukkuvansa, eli yllätettiin kesken panon, tai sitten kuva on lavastettu.
Mä olen pariinkin kertaan nukkunut seisaallani. Eikä se ole pelkästään käsiensä varassa, vaan makaa ton mimmin päällä...
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Voi että sua ap...koita jaksaa!Ihan järkky tilanne...Ja näyttää noi kumpikin kuva olevan aitoja...Harmi kyllä!!!
Kokeilepa nukkua käsiesi varassa, niinkuin tuo kuvan mies tekee. Ei taida onnistua. Eli joko mies feikkaa nukkuvansa, eli yllätettiin kesken panon, tai sitten kuva on lavastettu.
Kyllä kai sekin joiltakin onnistuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Voi että sua ap...koita jaksaa!Ihan järkky tilanne...Ja näyttää noi kumpikin kuva olevan aitoja...Harmi kyllä!!!
Kokeilepa nukkua käsiesi varassa, niinkuin tuo kuvan mies tekee. Ei taida onnistua. Eli joko mies feikkaa nukkuvansa, eli yllätettiin kesken panon, tai sitten kuva on lavastettu.
Mitä iloa lavastaa tuollainen tilanne? Kuka oikeasti haluaa alastoman kroppansa ja paskasen pannuhuoneensa nettiin laitettavaksi ja ihmisten reposteltavaksi?

Jos kuvia ei olisi laitettu, niin kaikki olisi väittänyt tämän viestin olevan provo.
Nyt kun laitettiinkin kuvat, niin silti tämä on feikkiä..
Milloin tämä olisi sitten tarpeeksi uskottavaa, jotta kaikki tämän uskoisi?

Minä en ainakaan jaksa enää murehtia sitä että provoileeko täällä joku. Mitä väliä sillä on, jos joku nauraakin partaansa tällaisten keskustelujen vuoksi ja naureskelee vielä sinulle, jos satut asian uskomaan?

Ei kerrassaan mitään merkitystä. Hyvää sunnuntaipäivän viihdettä - jos ei muuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerrankin olen AIVAN samaa mieltä v:n kanssa! Kukaan ei ansaitse hakatuksi tulemista, oli pettänyt tai ei! Väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Noin puolet ihmisistä (tai jopa yli) pettää eli ansaitsisivatko he kaikki tulla pahoinpidellyksi? Ei TODELLAKAAN ole oikein kertoa asiasta ap:n "ystävän" miehelle. Enkä puolustele mitenkään pettämistä..itse asiassa vihaan sitä yli kaiken, en ikinä ole pettänyt enkä petä, mutta siitä huolimatta te mielestäni nyt ylireagoitte. Pettäminen on kuitenkin hyvin pieni asia, kun hiukan seuraa mitä maailmalla tapahtuu..ehkä lähipiirissä sattunut insestitapaus on avannut silmäni ja olen saanut vähän perspektiiviä asioihin. Pettäminen on kamala teko, iso virhe...mutta tappo/murha on jo hirvittävä rikos, yksi pahimpia tekoja mitä ihminen voi tehdä eikä kukaan normaali ihminen voi puhua pettämisestä ja taposta edes samassa lauseessa!! Ja tappo siitä tod.näk. seuraisi, jos ap:n "ystävän" mies saisi asiasta tietää..vaarassa olisivat sekä ap:n mies, että tämä "ystävä". Eli järki käteen: pettäminen on inhimillistä, kukaan ei ole täydellinen eikä elämä ole mustavalkoista.
Siis voi jessus :eek:
Ap sanoi ystävänsä miehen olevan väkivaltainen ja nyt se onkin muuttunut jo kylmäveriseksi tappajaksi, kun kerran noin hepposin syin rupee listimään toisia :headwall:

Oikeasti hei... On perheväkivaltaa ja on kaikenlaista väkivaltaa. On uhreja joka elämän saralla.
Joskus joku tappaa jonkun jne.
Mutta eikö tuo ole jo liian naurettavaa ruveta syyttelemään toista tappajaksi vain sen vuoksi, että on väkivaltainen ollut aiemmin?

ja *pssst*
Se kiltti perheenisäkin, joka ei ole koskaan osoittanut mitään vihan tunteita, saattaa räjähtää ja tappaa puolisonsa tällaisen asian vuoksi.
Summa summarum: Pitäkäämme pettämiset aina omana tietonamme, ettei kukaan vain rupea listimään toisia ja ettemme saisi itse morkkista ja pahaa oloa, että olemme olleet rehellisiä petetyille osapuolille! :kieh:
Tähän peesi, tätä olen yrittänyt sanoa jo aiemminkin. Mikä ihmeen hirviö ja hakkaus/tappoautomaatti se "kaverin" mies on? Voihan ihan tavallinen mieskin, joka ei ole koskaan aiemmin ketään ihmistä lyönyt reagoida pettämiseen ihan yhtä lailla väkivaltaisesti. Ja toisaalta, kukaan ei satavarmasti tiedä, miten tämän tapauksen "hakkausautomaatti" reagoi tähän asiaan.

Jos itse olisit samassa tilanteessa, kuin tämä väkivaltainen mies, eikö olisi mielestäsi reilua, että sinullekin kerrottaisiin ja etkö suuttuisi siitä, että tällainen asia pimitettäisiin sinulta? Olkoon vain väkivaltainen, mutta kyllä tämä asia koskettaa mielestäni häntäkin. Miten hänet voidaan muka teidän mielestä jättää tämän episodin ulkopuolelle, miten tämä asia ei muka hänelle kuulu?
 
huokaus sentään
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Nää... ei ap lähde mihinkään, uskoo selittelyt, koska ei halua nähdä totuutta. Mutta kurja tilanne silti.
Mä oksennan. Kaikenlaisen paskan keskellä jotkut lapset saakin elää.
Peesi. Ja ainakin noin alkoholisoituneen naisen lapsista lastensuojeluilmoitus. Eivät kai ole sen väkivaltaisen miesystävän hoivissa sillä aikaa kun äiti juopottelee ja paneskelee ympäri pitäjää!? Kauheaa heille!!! Eikä taaperoa voi teillekään tuossa tilanteessa tuoda.
 
Tsemppiä ap:lle! Itse olen ollu samas tilantees. Katsoin vierestä, kun ns. ystäväni poikaili sillosta kumppaniani. Rauhallisesti katsoin. Jossain vaihees alko sit kellot soimaan päässä ja meni puolisen vuotta, kun sain molemmat kiinni pettämisestä. Tää niin sanottu ystäväni lähti karkuun :p Sillosta kumppaniani katselin vähän aikaa ja totesin, et kiitti mulle riitti.
Et semmosta.
Ei muuta ku alat kämppää hakemaan ja pakkaat kamat, lapset mukaan ja menoksi :) Kyllä sä löydät jotain paljon parempaa.

AP, kannattee poistaa kuvat netistä, koska mies ja ns. ystäväsi voivat nostaa syytteen sua vastaan noista kuvista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
AP, kannattee poistaa kuvat netistä, koska mies ja ns. ystäväsi voivat nostaa syytteen sua vastaan noista kuvista.
Nuo kuvat on jo mm. yhdellä miesvaltaisella keskustelupalstalla. Ei niitä enää pois saa.
milläs ne nostaa syytteen? Esittääkö ne perseensä ym ja sillä todistavat että kuva on heistä otettu? Kasvot kun ei näy..
 
no juu
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
AP, kannattee poistaa kuvat netistä, koska mies ja ns. ystäväsi voivat nostaa syytteen sua vastaan noista kuvista.
Nuo kuvat on jo mm. yhdellä miesvaltaisella keskustelupalstalla. Ei niitä enää pois saa.
milläs ne nostaa syytteen? Esittääkö ne perseensä ym ja sillä todistavat että kuva on heistä otettu? Kasvot kun ei näy..
Peesaan tätä, ei tosta mitään syytettä saa!!
 
vieras1234
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
AP, kannattee poistaa kuvat netistä, koska mies ja ns. ystäväsi voivat nostaa syytteen sua vastaan noista kuvista.
Nuo kuvat on jo mm. yhdellä miesvaltaisella keskustelupalstalla. Ei niitä enää pois saa.
Siis kuka muka tunnistaa jonkun tollasen ass kuvan perusteella :LOL: että ihan syytteen nostaisi :eek:
 
pe
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Missään ei ole mitään, mikä yhdistäisi kuvan ja kuvatun henkilön. Ei nimeä, ei kasvoja, ei paikkakuntaa ym ym. Miten kummassa tosta syytteen voisi saada, kysynpä vaan.
Jep, ja jos joku ottaa kuvan jossa on mun selkä, niin ei mulla siihen kuvaan oo oikeuksia vaan sillä kuvaajalla...
 
eih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1234:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
AP, kannattee poistaa kuvat netistä, koska mies ja ns. ystäväsi voivat nostaa syytteen sua vastaan noista kuvista.
Nuo kuvat on jo mm. yhdellä miesvaltaisella keskustelupalstalla. Ei niitä enää pois saa.
Siis kuka muka tunnistaa jonkun tollasen ass kuvan perusteella :LOL: että ihan syytteen nostaisi :eek:
No niinpä! Voi järki käteen nyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Vähempiki on riittäny. Kuvilla, joita tumpataan nettiin, pitää olla lupa kysyttynä.

Eihän niitä enää saa pois, mutta ne voi esim. täältä otattaa pois.
Siis meinaat että jos otan valokuvan jostain massatapahtumasta niin pitää kysyä lupa kaikilta kolmeltatuhannelta heebolta jotka kuvassa esiintyvät?

Paskan marjat!

Omassa kodissa ja julkisella paikalla saa kuvata vaikka paavin palleja ja laittaa nettiin.
 

Yhteistyössä