Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhannen tulimmaista:
no voi halleluja, miks ap;n pitäis kantaa syylisyyttä jos "ystävä" saa turpaansa tai jopa heittää henkensä? Eiköhän ne "ystävä" ja ap;n mies ole kuitenkin vastuussa tekemisistään tai tekemättä jäämisistä??
Ei tietenkään tarvittis, mutta näin se ihmismieli vaan toimii. Normaali iyhminen tuntisi syyllisyyttä tuossa tilanteessa.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja evot:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Täysin pimeitä/sairaita nuo jutut kuinka ihmiset:
-näyttäisi anopille kuvat (Miksi? Miten anoppi liittyy tähän/ ansaitsee sen?)
-murhaisi miehensä / ystävänsä (Koittakaahan tajuta, että kuka tahansa voi pettää, myös te/teidän mies, kun elämästä ei koskaan tiedä. Kannattaako todella murhata pettäjän vuoksi, joutua mahd. vankilaan ja näin myös mahd. lapsista eroon?
Ensimmäisenn kohtaan. Mä näyttäisin anopille kuvan jos mies alkaisi hänelle jotain kaunistelemaan tai muuten vääristelemään totuutta. Etenkin jos anoppi alkaisi ihmetellä eroa. Läväyttäisin kuvan eteen ja sanoisin et tossa näet mitä poikas teki, siksi lähdin.

Toisekseen tuskin kukaan täällä OIKEASTI on ketään murhaamassa. :headwall: Tuo on primitiivinen ensimmäinen reaktio joka tulee mieleen jos itse kokisi vastaavaa. Mä sanoisin ihan varmasti samanlaisesti, mutta jos tosi paikka tulisi en mä miestäni alkaisi tappamaan. Enkä kavereitani. Varmasti säkin olet sanonut asioita joita et tosipaikan tullen totetuttaisi.

Niin JOS anoppi ns. tekisi jotain.
Käsittääkseni ei ole tehnyt ja moni täällä olisi kuvia hälle näyttämässä? Miksi. En kysellyt mitään, "jos anoppi....".

:headwall: vaan sinnekin.
Mitä sanoo murhaavansa, jos ei murhaakaan. Ihmeellistä lapsellista uhoa sitten. Ei voi muuta todeta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhannen tulimmaista:
no voi halleluja, miks ap;n pitäis kantaa syylisyyttä jos "ystävä" saa turpaansa tai jopa heittää henkensä? Eiköhän ne "ystävä" ja ap;n mies ole kuitenkin vastuussa tekemisistään tai tekemättä jäämisistä??
Vaikka on vihainen, niin ei tarvi tehdä kostomielessä mitään idioottimaista. Asettuu itse ylemmäs kuin mies ja kaveri, siinä hyvä kosto.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhannen tulimmaista:
no voi halleluja, miks ap;n pitäis kantaa syylisyyttä jos "ystävä" saa turpaansa tai jopa heittää henkensä? Eiköhän ne "ystävä" ja ap;n mies ole kuitenkin vastuussa tekemisistään tai tekemättä jäämisistä??
Vaikka on vihainen, niin ei tarvi tehdä kostomielessä mitään idioottimaista. Asettuu itse ylemmäs kuin mies ja kaveri, siinä hyvä kosto.
Ja vaikka nyt näyttäskin sen "kaverin" miehelle kuvaa, niin varottais sitä kaveria edes, et se tietäs mennä pakoon.
 
Oikeasti JOS ap näyttää tuota kuvaa kylillä siinä tarkoituksessa, että kaverin mies hakkaisi kaverin henkihieveriin, niin tekee itsestään yhtä typerän kuin miehensä ja kaveri. Sit pitää kyllä todeta, että on vakka kantensa valinnut.
 
Tilli
mä varmaan uhkaisin sille ystävälle näyttäväni kuvat sen miehelle. koskaan en näyttäisi jos oisin varma että nainen saa turpaansa mutta sen verran inhottava haluaisin olla tossa tilanteessa että aiheuttaisin tutinaa ja jännitystä entiselle kaverille........
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhannen tulimmaista:
no voi halleluja, miks ap;n pitäis kantaa syylisyyttä jos "ystävä" saa turpaansa tai jopa heittää henkensä? Eiköhän ne "ystävä" ja ap;n mies ole kuitenkin vastuussa tekemisistään tai tekemättä jäämisistä??
Vaikka on vihainen, niin ei tarvi tehdä kostomielessä mitään idioottimaista. Asettuu itse ylemmäs kuin mies ja kaveri, siinä hyvä kosto.
Ja vaikka nyt näyttäskin sen "kaverin" miehelle kuvaa, niin varottais sitä kaveria edes, et se tietäs mennä pakoon.
No joo vaikka.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhannen tulimmaista:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No huhhuh! Mä olisin varmaan hakannut ne siihen pannuhuoneen lattialle jollain pesäpallomailalla! Joko lähetit kuvat tän "ystävän" miehelle?
En lähettänyt vielä kuvaa... en tiedä uskallanko, siis se mies on oikeesti väkivaltainen :/
Mieli kyllä tekis, kauankohan sit "oltais vain nukuttu"
Älä hemmetissä lähetä! Se voi oikeasti hyökätä "ystäväsi" tai miehesi kimppuun.
Älä lähetä, muuten sulle jää hirveä olo, jos mies tekee sun ystävälle jotain. Kerro sun ystävälle, et sulla on tällänen kuva ja kehota sitä äkkiä hankkiutumaan miehestä eroon, koska mies voi nähdä ne kuvat jotain muuta kautta.

Ja ei siksi, että ystäväs ansaitsis mitään apua, vaan siksi, että sä et ansaitse sitä pahaa oloa, jonka saisit, jos nyt ystävällesi kävis pahasti.
ystävälle?
No sanokaamme nyt vaikka, että "ystävä". Yhtä kaikki, syyllisyys olisi kamala taakka.
no voi halleluja, miks ap;n pitäis kantaa syylisyyttä jos "ystävä" saa turpaansa tai jopa heittää henkensä? Eiköhän ne "ystävä" ja ap;n mies ole kuitenkin vastuussa tekemisistään tai tekemättä jäämisistä??
Totta kai ap olisi osasyyllinen tapahtuneeseen, jos kerran kertoisi/näyttäisi kuvan "ystävän" miehelle, vaikka tietää, että tämä on väkivaltainen.
 
evot
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja evot:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Täysin pimeitä/sairaita nuo jutut kuinka ihmiset:
-näyttäisi anopille kuvat (Miksi? Miten anoppi liittyy tähän/ ansaitsee sen?)
-murhaisi miehensä / ystävänsä (Koittakaahan tajuta, että kuka tahansa voi pettää, myös te/teidän mies, kun elämästä ei koskaan tiedä. Kannattaako todella murhata pettäjän vuoksi, joutua mahd. vankilaan ja näin myös mahd. lapsista eroon?
Ensimmäisenn kohtaan. Mä näyttäisin anopille kuvan jos mies alkaisi hänelle jotain kaunistelemaan tai muuten vääristelemään totuutta. Etenkin jos anoppi alkaisi ihmetellä eroa. Läväyttäisin kuvan eteen ja sanoisin et tossa näet mitä poikas teki, siksi lähdin.

Toisekseen tuskin kukaan täällä OIKEASTI on ketään murhaamassa. :headwall: Tuo on primitiivinen ensimmäinen reaktio joka tulee mieleen jos itse kokisi vastaavaa. Mä sanoisin ihan varmasti samanlaisesti, mutta jos tosi paikka tulisi en mä miestäni alkaisi tappamaan. Enkä kavereitani. Varmasti säkin olet sanonut asioita joita et tosipaikan tullen totetuttaisi.

Niin JOS anoppi ns. tekisi jotain.
Käsittääkseni ei ole tehnyt ja moni täällä olisi kuvia hälle näyttämässä? Miksi. En kysellyt mitään, "jos anoppi....".

:headwall: vaan sinnekin.
Mitä sanoo murhaavansa, jos ei murhaakaan. Ihmeellistä lapsellista uhoa sitten. Ei voi muuta todeta!
Onneks sä olet sitten aikuinen joka ei koskaan, milloinkaan, vahingossakaan sano mitään mitä ei tarkoita. :saint:

Ootko muuten koskaan tullut ajatelleeksi ettei kaikki anopit ole niin ihania että heitä haluaisi vartavasten suojella? Joku on saattanut vuosiakin kuulla kuinka ihana poika on, hyvä ja kunnollinen. Ja totuus on jotain aivan muuta... Sellasellekin anopille toi saattaisi tehdä ihan hyvää. Munkin lähipiirissä on em. tapauksia.
 
no jos kerta tuo mies ja "kaveri" on vähän alkoholisoituneita, "kaverin" mies väkivaltainen ja ap jo pitempään halunnut miehestään eroon, niin mun mielestä antais asian vaan olla. muuttais lapsen/lapsien kans vaan pois ja katkasis välit lopullisesti molempiin.
 
tämä
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no jos kerta tuo mies ja "kaveri" on vähän alkoholisoituneita, "kaverin" mies väkivaltainen ja ap jo pitempään halunnut miehestään eroon, niin mun mielestä antais asian vaan olla. muuttais lapsen/lapsien kans vaan pois ja katkasis välit lopullisesti molempiin.
oli päivän viisain kommentti!!!

terveisin alkoholi isän kanssa puolet elämästään elänyt.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja evot:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja evot:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Täysin pimeitä/sairaita nuo jutut kuinka ihmiset:
-näyttäisi anopille kuvat (Miksi? Miten anoppi liittyy tähän/ ansaitsee sen?)
-murhaisi miehensä / ystävänsä (Koittakaahan tajuta, että kuka tahansa voi pettää, myös te/teidän mies, kun elämästä ei koskaan tiedä. Kannattaako todella murhata pettäjän vuoksi, joutua mahd. vankilaan ja näin myös mahd. lapsista eroon?
Ensimmäisenn kohtaan. Mä näyttäisin anopille kuvan jos mies alkaisi hänelle jotain kaunistelemaan tai muuten vääristelemään totuutta. Etenkin jos anoppi alkaisi ihmetellä eroa. Läväyttäisin kuvan eteen ja sanoisin et tossa näet mitä poikas teki, siksi lähdin.

Toisekseen tuskin kukaan täällä OIKEASTI on ketään murhaamassa. :headwall: Tuo on primitiivinen ensimmäinen reaktio joka tulee mieleen jos itse kokisi vastaavaa. Mä sanoisin ihan varmasti samanlaisesti, mutta jos tosi paikka tulisi en mä miestäni alkaisi tappamaan. Enkä kavereitani. Varmasti säkin olet sanonut asioita joita et tosipaikan tullen totetuttaisi.

Niin JOS anoppi ns. tekisi jotain.
Käsittääkseni ei ole tehnyt ja moni täällä olisi kuvia hälle näyttämässä? Miksi. En kysellyt mitään, "jos anoppi....".

:headwall: vaan sinnekin.
Mitä sanoo murhaavansa, jos ei murhaakaan. Ihmeellistä lapsellista uhoa sitten. Ei voi muuta todeta!
Onneks sä olet sitten aikuinen joka ei koskaan, milloinkaan, vahingossakaan sano mitään mitä ei tarkoita. :saint:

Ootko muuten koskaan tullut ajatelleeksi ettei kaikki anopit ole niin ihania että heitä haluaisi vartavasten suojella? Joku on saattanut vuosiakin kuulla kuinka ihana poika on, hyvä ja kunnollinen. Ja totuus on jotain aivan muuta... Sellasellekin anopille toi saattaisi tehdä ihan hyvää. Munkin lähipiirissä on em. tapauksia.

Enpä "aikuisuudesta" tiedä, muttei tulis kuule mieleenkään väittää, että "tappaisin mieheni jos pettäisi", ellen sitä tarkoittaisi. Ainakin yrittäisin muistaa kirjoittaa, etten tosissani ole, vaan uhoan.

Veikkaanpa, että jotkut muuten teurastaisi oikeasti, mikäli mies/nainen pettäisi. Mistäs sitä tietää onko joku tosissaan vai ei?

Sun ei tarvi alkaa täällä ollenkaan lässyttelemään anopeista ja näiden luonteista. Eiköhän anoppeja ole joka lähtöön, kuten muitakin ihmisiä.
On täyttä jossittelua ja mihinkään johtamatonta arvostelua, tämä ap:n anopin luonteen vatvonta.

Itse en näyttäisi anopille moista, ellei olisi halu kostaa jotain anopille.
Sitä varmaan yritit sanoa, KOSTON vuoksihan se näytetään, halutaan saada mahd. kuspää anoppi itkemään poikansa kanssa. Yritit sitä varmaan kertoa, muttet saanut ulos.

 
vieras
Kerrankin olen AIVAN samaa mieltä v:n kanssa! Kukaan ei ansaitse hakatuksi tulemista, oli pettänyt tai ei! Väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Noin puolet ihmisistä (tai jopa yli) pettää eli ansaitsisivatko he kaikki tulla pahoinpidellyksi? Ei TODELLAKAAN ole oikein kertoa asiasta ap:n "ystävän" miehelle. Enkä puolustele mitenkään pettämistä..itse asiassa vihaan sitä yli kaiken, en ikinä ole pettänyt enkä petä, mutta siitä huolimatta te mielestäni nyt ylireagoitte. Pettäminen on kuitenkin hyvin pieni asia, kun hiukan seuraa mitä maailmalla tapahtuu..ehkä lähipiirissä sattunut insestitapaus on avannut silmäni ja olen saanut vähän perspektiiviä asioihin. Pettäminen on kamala teko, iso virhe...mutta tappo/murha on jo hirvittävä rikos, yksi pahimpia tekoja mitä ihminen voi tehdä eikä kukaan normaali ihminen voi puhua pettämisestä ja taposta edes samassa lauseessa!! Ja tappo siitä tod.näk. seuraisi, jos ap:n "ystävän" mies saisi asiasta tietää..vaarassa olisivat sekä ap:n mies, että tämä "ystävä". Eli järki käteen: pettäminen on inhimillistä, kukaan ei ole täydellinen eikä elämä ole mustavalkoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerrankin olen AIVAN samaa mieltä v:n kanssa! Kukaan ei ansaitse hakatuksi tulemista, oli pettänyt tai ei! Väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Noin puolet ihmisistä (tai jopa yli) pettää eli ansaitsisivatko he kaikki tulla pahoinpidellyksi? Ei TODELLAKAAN ole oikein kertoa asiasta ap:n "ystävän" miehelle. Enkä puolustele mitenkään pettämistä..itse asiassa vihaan sitä yli kaiken, en ikinä ole pettänyt enkä petä, mutta siitä huolimatta te mielestäni nyt ylireagoitte. Pettäminen on kuitenkin hyvin pieni asia, kun hiukan seuraa mitä maailmalla tapahtuu..ehkä lähipiirissä sattunut insestitapaus on avannut silmäni ja olen saanut vähän perspektiiviä asioihin. Pettäminen on kamala teko, iso virhe...mutta tappo/murha on jo hirvittävä rikos, yksi pahimpia tekoja mitä ihminen voi tehdä eikä kukaan normaali ihminen voi puhua pettämisestä ja taposta edes samassa lauseessa!! Ja tappo siitä tod.näk. seuraisi, jos ap:n "ystävän" mies saisi asiasta tietää..vaarassa olisivat sekä ap:n mies, että tämä "ystävä". Eli järki käteen: pettäminen on inhimillistä, kukaan ei ole täydellinen eikä elämä ole mustavalkoista.
Siis voi jessus :eek:
Ap sanoi ystävänsä miehen olevan väkivaltainen ja nyt se onkin muuttunut jo kylmäveriseksi tappajaksi, kun kerran noin hepposin syin rupee listimään toisia :headwall:

Oikeasti hei... On perheväkivaltaa ja on kaikenlaista väkivaltaa. On uhreja joka elämän saralla.
Joskus joku tappaa jonkun jne.
Mutta eikö tuo ole jo liian naurettavaa ruveta syyttelemään toista tappajaksi vain sen vuoksi, että on väkivaltainen ollut aiemmin?

ja *pssst*
Se kiltti perheenisäkin, joka ei ole koskaan osoittanut mitään vihan tunteita, saattaa räjähtää ja tappaa puolisonsa tällaisen asian vuoksi.
Summa summarum: Pitäkäämme pettämiset aina omana tietonamme, ettei kukaan vain rupea listimään toisia ja ettemme saisi itse morkkista ja pahaa oloa, että olemme olleet rehellisiä petetyille osapuolille! :kieh:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sehän on tietysti ap:n syy. Kyllähän asia kantautuu ihan varmasti hänenkin korviinsa joka tapauksessa. Ja miksei tällä miehellä ole oikeutta tietää, mitä naikkosensa puuhaa. Oli sitten väkivaltainen tai ei, ihminen hänkin on ja kyllä asia koskettaa häntäkin.
Ja kohta luetaan lehdestä taas yhdestä parisuhdeväkivaltaan kuolleesta naisesta...

Mutta suurin osa täällä näyttää olevan sitä mieltä, että ihan aiheesta nainen turpaansa saa jos mies hänet hakkaa. Eli väkivallalle on oikeutus.
Mä en käsitä teitä...
Niin makaa kuin petaa.
En kyllä käsitä minäkään! Kuvia vaan laitettaisiin ympäriinsä ja asiasta kerrottaisiin myös väkivaltaiselle hullulle miehelle..Ei hyvää päivää teitä!!
 

Yhteistyössä