Alkuperäinen kirjoittaja evot:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja evot:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Täysin pimeitä/sairaita nuo jutut kuinka ihmiset:
-näyttäisi anopille kuvat (Miksi? Miten anoppi liittyy tähän/ ansaitsee sen?)
-murhaisi miehensä / ystävänsä (Koittakaahan tajuta, että kuka tahansa voi pettää, myös te/teidän mies, kun elämästä ei koskaan tiedä. Kannattaako todella murhata pettäjän vuoksi, joutua mahd. vankilaan ja näin myös mahd. lapsista eroon?
Ensimmäisenn kohtaan. Mä näyttäisin anopille kuvan jos mies alkaisi hänelle jotain kaunistelemaan tai muuten vääristelemään totuutta. Etenkin jos anoppi alkaisi ihmetellä eroa. Läväyttäisin kuvan eteen ja sanoisin et tossa näet mitä poikas teki, siksi lähdin.
Toisekseen tuskin kukaan täällä OIKEASTI on ketään murhaamassa. :headwall: Tuo on primitiivinen ensimmäinen reaktio joka tulee mieleen jos itse kokisi vastaavaa. Mä sanoisin ihan varmasti samanlaisesti, mutta jos tosi paikka tulisi en mä miestäni alkaisi tappamaan. Enkä kavereitani. Varmasti säkin olet sanonut asioita joita et tosipaikan tullen totetuttaisi.
Niin JOS anoppi ns. tekisi jotain.
Käsittääkseni ei ole tehnyt ja moni täällä olisi kuvia hälle näyttämässä? Miksi. En kysellyt mitään, "jos anoppi....".
:headwall: vaan sinnekin.
Mitä sanoo murhaavansa, jos ei murhaakaan. Ihmeellistä lapsellista uhoa sitten. Ei voi muuta todeta!
Onneks sä olet sitten aikuinen joka ei koskaan, milloinkaan, vahingossakaan sano mitään mitä ei tarkoita. :saint:
Ootko muuten koskaan tullut ajatelleeksi ettei kaikki anopit ole niin ihania että heitä haluaisi vartavasten suojella? Joku on saattanut vuosiakin kuulla kuinka ihana poika on, hyvä ja kunnollinen. Ja totuus on jotain aivan muuta... Sellasellekin anopille toi saattaisi tehdä ihan hyvää. Munkin lähipiirissä on em. tapauksia.
Enpä "aikuisuudesta" tiedä, muttei tulis kuule mieleenkään väittää, että "tappaisin mieheni jos pettäisi", ellen sitä tarkoittaisi. Ainakin yrittäisin muistaa kirjoittaa, etten tosissani ole, vaan uhoan.
Veikkaanpa, että jotkut muuten teurastaisi oikeasti, mikäli mies/nainen pettäisi. Mistäs sitä tietää onko joku tosissaan vai ei?
Sun ei tarvi alkaa täällä ollenkaan lässyttelemään anopeista ja näiden luonteista. Eiköhän anoppeja ole joka lähtöön, kuten muitakin ihmisiä.
On täyttä jossittelua ja mihinkään johtamatonta arvostelua, tämä ap:n anopin luonteen vatvonta.
Itse en näyttäisi anopille moista, ellei olisi halu kostaa jotain anopille.
Sitä varmaan yritit sanoa, KOSTON vuoksihan se näytetään, halutaan saada mahd. kuspää anoppi itkemään poikansa kanssa. Yritit sitä varmaan kertoa, muttet saanut ulos.