relaatio 320

Ninnu80
Ei näy siis niitä ruutujen "pääsanoja" jotka on sinisellä pohjalla eli nekin on siis samanlasia kuin muutkin sanat eli esim. .....(8)........(7)..(2) jne

Yhtään sanaa ei siis oo tässä rellussa valmiina
 
vierailija
Kiisto steppis tästä, sain melkein valmiiksi. Osaatko auttaa viimeisen sanan löytämisessä:
JÄÄ
vasen ylänurkka D.N - 12 - vastasanat luk ja kou on. En tunne tätä kaveria enkä tiedä mitä haetaan.
(oma ehdotukseni kaiken klikkailun jälkeen olisi poliisiopisto, mutta ei sovi )
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
Kiisto steppis tästä, sain melkein valmiiksi. Osaatko auttaa viimeisen sanan löytämisessä:
JÄÄ
vasen ylänurkka D.N - 12 - vastasanat luk ja kou on. En tunne tätä kaveria enkä tiedä mitä haetaan.
(oma ehdotukseni kaiken klikkailun jälkeen olisi poliisiopisto, mutta ei sovi )
Hei, kiva kun jaksat ratkoa vanhoja relluja :) On elokuva, löytyy DN IMDb
 
vierailija
Hei, kiva kun jaksat ratkoa vanhoja relluja On elokuva, löytyy DN IMDb
kiitos steppis nopeasta vastauksesta. nyt siis suurennuslasin kanssa luen h i t a a s t i elokuvalistaa, minulla kaikki näkyvät englannninkielisinä. haaviin osuus Summer school 1987, kirjoitan auki koska en saa tätäkään mitenkään sopimaan 12 kirjaimeen. suomeksi koulunkoukkuja. sitten taivutan vuoristoradan kuskia jarrumiehestä alkaen, ja jotenkin luulen että ei se kyllä tämä leffa ole ... laitatko vuosiluvun? sorry, että täällä ei leikkaa. leffan koulun luulen olevan Havaijilla ... huoh
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
kiitos steppis nopeasta vastauksesta. nyt siis suurennuslasin kanssa luen h i t a a s t i elokuvalistaa, minulla kaikki näkyvät englannninkielisinä. haaviin osuus Summer school 1987, kirjoitan auki koska en saa tätäkään mitenkään sopimaan 12 kirjaimeen. suomeksi koulunkoukkuja. sitten taivutan vuoristoradan kuskia jarrumiehestä alkaen, ja jotenkin luulen että ei se kyllä tämä leffa ole ... laitatko vuosiluvun? sorry, että täällä ei leikkaa. leffan koulun luulen olevan Havaijilla ... huoh
Hei, onpa hassua tuo sinun pelkästään englanninkielinen imdb, etkö saa sitä suomeksi? Mutta, anyway, elokuva on vuodelta 1982 ja DN:n rooli siinä Kent.
 
vierailija
Hei, onpa hassua tuo sinun pelkästään englanninkielinen imdb, etkö saa sitä suomeksi? Mutta, anyway, elokuva on vuodelta 1982 ja DN:n rooli siinä Kent.
Kiitos, vähän olen miettinytkin näitä tehdessä että mistä hiivatista tekijät saavat suomenkielisen nimen. Nyt rekisteröidyin imdb:n käyttäjäksi ja asetuksiin laitoin suomen kielen. Koneeni on muutoin englanninkielinen, koska haluan monet sovellukset englanniksi ja siten myös kaikki helpit englanniksi.
Valmista tuli - relaatiosi on kyllä yhdet parhaimmista. Siksi näitä käyn läpi näin jälkikäteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Hei, Ilma-ruudun ylälaita jäi vajaaksi.

Saisko jonkun näistä:
Kelt 7-9-5 tai ots 12
pier 10 tai met 3-7

Luulisin, että jos mikä tahansa näistä aukeasi, niin siasin muutkin. Toivottavasti. Selkeä vinkki tai suora vastaus, pliis.

Voin tarvittaessa auttaa tässä tai jossain muussa relassa.
 

Yhteistyössä