Voiko kliseisempää olla?!

  • Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
ap
No niin, päivitys: Asuntoa on käyty katsomassa, odotan kunnan päätöstä et saanko sen. Pahvilaatikoita hain kaupasta, et saa ruveta pakkaamaan. Sossuun on aika torstaina, sanoi kyllä puhelimessa et yleensä vuokratakuu myönnetään pitkäaikaisille toimentulon saajille, et jos en sitä sossusta saa, en tiedä mistä :/
Omaisuutta ei oo, velkaa vain.

Kun mies tulee töistä, pitää vissiin puhua. Jos ei muusta niin irtaimiston ym. jakamisesta. "Ystävän" miehelle en oo ilmoittanut.

Ja epäilijöille, kuvat on aitoja! tuskin ovat voineet missään olla, jos ei joku ole niitä sinne mun laittamisen jälkeen linkittänyt/ kopioinut!
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja oovee:
Vaikka he olisivatkin nukkuneet siellä päällekkäin ilman housuja, niin silti sinulla ei ole mitään todisteita, että he olisivat harrastaneet keskenään seksiä! Joten, mitä pahaa tuossa muka on? Kai sitä nyt nukkua saa?
On aika erikoinen nukkuma-asento, ett aikket on ainakin ollu jotain muutakin tehdä, mut ehkä ovat sammuneet keskenkaiken!
Eli ei tilannetta mikskään muuta! Vai antaisitko anteeks, jos ukkos ois vaan meinannu panna kaverias, mut ois sammunu kesken yrityksen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Löysin miehen ja parhaan ystävän pannuhuoneen lattialta nukkumasta päällekäin! Kummallakaan ei ollu housuja!Näin päättyi sit mun synttäripippalot!

Voi v*ttu! Todistukseksi otin pari valokuvaa, koittavat kumminkin kiistää...
ja oliko kovin " kosteatkin " juhlat? älkää läträtkö sillä viinalla niin paljon.
peesi tähän.. ei voi ymmärtää et miks sen viinan kans pitää läträtä.. mutta asiasta kolmanteen hyi ku teillä on karseen sekainen pannuhuone:(
 
tosiystävä
Hyi helvetti! Kauheeta sulla on ollu. :( Älä ota tuollaista "miestä" takasin vaikka kuinka vinkuisi! Samoin tuota "ystävää"! Paskoja ovat. Kun tiedät ja uskot saavasi parempaa niin saat parempaa. :) Maailmassa on vielä hyviä miehiä ja ystäviä. Joskus vielä sä olet onnellinen, usko siihen. :)
 
Ap:lle tsemppiä !

Ja asian vierestä...
Mikä helkutti miehiä oikein vaivaa. Pettävät luottamuksen, valehtelevat, pakoilevat vastuuta.
Ja sit yrittävät kääntää kaiken sinun syyksi tai väittävät ihan päivä selvissä asioissa, et ei se niin mennyt...
Anteeksi perkeleet pyytävät, mut heti taas kohta sama laulu päällä...
Joo, olen kyl omaan äijääni täysin kyllästynyt ja puran nyt turhautumiseni toisen ketjuun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ap:lle tsemppiä !

Ja asian vierestä...
Mikä helkutti miehiä oikein vaivaa. Pettävät luottamuksen, valehtelevat, pakoilevat vastuuta.
Ja sit yrittävät kääntää kaiken sinun syyksi tai väittävät ihan päivä selvissä asioissa, et ei se niin mennyt...
Anteeksi perkeleet pyytävät, mut heti taas kohta sama laulu päällä...
Joo, olen kyl omaan äijääni täysin kyllästynyt ja puran nyt turhautumiseni toisen ketjuun.
Onneksi kaikki miehet eivät ole tälläisiä. Niin sinäkin kuin ap voitte molemmat löytää vielä rinnallenne kunnollisen miehen kun vaan uskallatte lähteä huonosta suhteesta etsimään onneanne muualta!

Voimia ap:lle tässä paskamaisessa tilanteessa, ainakin sinulle ja lapsillesi koittaa parempi huominen ilman tälläistä limanuljaskaa!
 
ap
Ei voi olla totta!! Mies tuli töistä, tässä meidän keskustelu:

Minä: Koska sulle sopis et mennään sossuun sopimaan asioista?
Mies: Miksi sinne pitäis mennä? Koko ero on ihan turhaa koska mitään ei tapahtunut!
Minä: Älä viitti pitää mua tyhmänä!
Mies: No ei tapahtunut, mä oon nukahtanu saunan jälkeen, enkä tiedä miksi P**** on riisunu itsensä ja tullu mun viereen. Kyllähän sä tiedät et kun sammun oon koomassa eikä mua saa edes päähän potkimalla hereille!
Minä: :eek: No vaikka mitään ei oilisikkaan tapahtunut, on siinä mulle ihan tarpeeksi et on meinannut tapahtua!
Mies: Mut mitään ei tapahtunut!
Minä: No, jos sun helpompi elää itsesi kanssa niin sovitaan sit niin ettei mitään tapahtunut. Minä olen kumminkin lasten kanssa käynyt katsomassa tänään asuntoa ja me muutetaan siihen 1.8!
Mies: Kannattaako? Ihan turhaa ruveta maksamaan vuokraa!
Minä: Se on pakko!

Taitaa tulla piinaava 2 viikoa! Onneksi mies on edes päivät töissä (mä oon kotihoidontuella). Illoiksi vois sit keksiä ohjelmaa niin ei tartte turhan paljoa nähdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei voi olla totta!! Mies tuli töistä, tässä meidän keskustelu:

Minä: Koska sulle sopis et mennään sossuun sopimaan asioista?
Mies: Miksi sinne pitäis mennä? Koko ero on ihan turhaa koska mitään ei tapahtunut!
Minä: Älä viitti pitää mua tyhmänä!
Mies: No ei tapahtunut, mä oon nukahtanu saunan jälkeen, enkä tiedä miksi P**** on riisunu itsensä ja tullu mun viereen. Kyllähän sä tiedät et kun sammun oon koomassa eikä mua saa edes päähän potkimalla hereille!
Minä: :eek: No vaikka mitään ei oilisikkaan tapahtunut, on siinä mulle ihan tarpeeksi et on meinannut tapahtua!
Mies: Mut mitään ei tapahtunut!
Minä: No, jos sun helpompi elää itsesi kanssa niin sovitaan sit niin ettei mitään tapahtunut. Minä olen kumminkin lasten kanssa käynyt katsomassa tänään asuntoa ja me muutetaan siihen 1.8!
Mies: Kannattaako? Ihan turhaa ruveta maksamaan vuokraa!
Minä: Se on pakko!

Taitaa tulla piinaava 2 viikoa! Onneksi mies on edes päivät töissä (mä oon kotihoidontuella). Illoiksi vois sit keksiä ohjelmaa niin ei tartte turhan paljoa nähdä.
Uskomatonta, miten kielletään viimoseen asti ja viereenpä hyvinki, hyvin on alle päässy ryömii
:eek:
 
utelias
No tyypillistä miestä. Siis sellaista miestä joka voi sanoa ettei mitään tapahdu. Voimia sulle kovasti. Itse samaisen ongelman kanssa ollu vastikään. Ja nyt kaikki hyvin. Mulla ja lapsilla. Onko sulla monta lasta?
 
vieras
Aika sika äijä ja munaton kun ei edes voi myöntää tekojaan vaikka jäi kiinni rysän päältä. Siis tietäähän mies että sulla on ne kuvatkin todisteena?

Jos meinaan on ollut vielä aamulla kännissä niin ei se välttämättä tajua, että olet todella nähnyt heidät yhdessä jos kuvittelee, että ehti peitellä tekosiaan... ja ette ole nähnyt heitä oikeasti ilkosillaan asti yhdessä kasassa makaamassa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Aika kummalle kuulostaa kun kattoo sitä kuvaa. "jaa, sammuit ja toi muija hinkutti ittensä sun alle, riisu molempien alaosat ja varmaan sai värkitkin sisäkkäin...?" bullshit :kieh:
NO NIINPÄ! Ja itse kun tutkin kuvaa suurennettuna huomasin et jotenkin mies on ennen sammumista onnistunut levittämän saunatakkinsa tuohon lattialle! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin, päivitys: Asuntoa on käyty katsomassa, odotan kunnan päätöstä et saanko sen. Pahvilaatikoita hain kaupasta, et saa ruveta pakkaamaan. Sossuun on aika torstaina, sanoi kyllä puhelimessa et yleensä vuokratakuu myönnetään pitkäaikaisille toimentulon saajille, et jos en sitä sossusta saa, en tiedä mistä :/
Omaisuutta ei oo, velkaa vain.

Kun mies tulee töistä, pitää vissiin puhua. Jos ei muusta niin irtaimiston ym. jakamisesta. "Ystävän" miehelle en oo ilmoittanut.

Ja epäilijöille, kuvat on aitoja! tuskin ovat voineet missään olla, jos ei joku ole niitä sinne mun laittamisen jälkeen linkittänyt/ kopioinut!
Jos et saa vuokratakuuta esim. sossusta tai vanhemmiltasi tai muualta, niin koitat sitten Takuu-säätiöstä tai jostain muusta vastaavasta saada pienen lainan takuun ja sillä hoidat vuokratakuun. Kyllä hätä keinot keksii. Hienoa, jos sait asunnon näin pian.
 

Yhteistyössä