:hug: mulla on ollut kans uniongelmia, nukahtamisesa siis. uni on ihan hyvää kun se tulee, mut sitä sai joskus odotella aikalailla. pahimmassa vaiheessa söin nukahtamislääkkeitä. kun nukkuu vähän ei pinna kestä niin kauaa.. se on aikamoinen noidankehä.