Voi vi-tun pentu! Järki lähtee!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug: mulla on ollut kans uniongelmia, nukahtamisesa siis. uni on ihan hyvää kun se tulee, mut sitä sai joskus odotella aikalailla. pahimmassa vaiheessa söin nukahtamislääkkeitä. kun nukkuu vähän ei pinna kestä niin kauaa.. se on aikamoinen noidankehä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:hug: mulla on ollut kans uniongelmia, nukahtamisesa siis. uni on ihan hyvää kun se tulee, mut sitä sai joskus odotella aikalailla. pahimmassa vaiheessa söin nukahtamislääkkeitä. kun nukkuu vähän ei pinna kestä niin kauaa.. se on aikamoinen noidankehä.

Sama vika!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Minä käyn kyllä ihan itsekseni esim vessassa enkä silloin vartioi 3v poikaani.
Tuskin sinua kukaan on syyttänyt?

minä kävin juuri ajamassa nurmikon ja lapset oli sisällä.. pakko ne on vaan hoitaa. lisäks hoidan kotityöt ym joten lapset ei tosiaan ole koko ajan silmien alla vartioitavana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:hug: mulla on ollut kans uniongelmia, nukahtamisesa siis. uni on ihan hyvää kun se tulee, mut sitä sai joskus odotella aikalailla. pahimmassa vaiheessa söin nukahtamislääkkeitä. kun nukkuu vähän ei pinna kestä niin kauaa.. se on aikamoinen noidankehä.

Sama vika!

et saisi lääkäristä nukahtamislääkkeitä? koska se nyt vaan on totta että kun et nuku tarpeeks niin et jaksa hyvin, henkisestikin väsyy ihan erilailla.
 
Mulla on sua ap 9 kk:tta vanhempi poika. Ei se mikään vilkas ole, mutta sillä on tajuttoman hyvä mielikuvitus keksiä kaikkea "kivaa".
Esim. hiekkaa on kiva pöllyttää koska se näyttää savulta, vettä on kiva kaataa lasista pöydälle ja sitten tehdä siitä järvi jne. Lelut on kiva levittää lattialle.

Ja usein hän tekee näitä juuri silloin kun olen tekemässä ruokaa tai muita välttämättömiä kotihommia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Minä käyn kyllä ihan itsekseni esim vessassa enkä silloin vartioi 3v poikaani.
Tuskin sinua kukaan on syyttänyt?

minä kävin juuri ajamassa nurmikon ja lapset oli sisällä.. pakko ne on vaan hoitaa. lisäks hoidan kotityöt ym joten lapset ei tosiaan ole koko ajan silmien alla vartioitavana.

Jos eivät pääse tippumaan mistään, viiltelee itseään, nielemään myrkkyä tai tukehtumaan, niin utelias lapsonen viihtyykin välillä omissa oloissaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Minä käyn kyllä ihan itsekseni esim vessassa enkä silloin vartioi 3v poikaani.
Tuskin sinua kukaan on syyttänyt?

minä kävin juuri ajamassa nurmikon ja lapset oli sisällä.. pakko ne on vaan hoitaa. lisäks hoidan kotityöt ym joten lapset ei tosiaan ole koko ajan silmien alla vartioitavana.

Jos eivät pääse tippumaan mistään, viiltelee itseään, nielemään myrkkyä tai tukehtumaan, niin utelias lapsonen viihtyykin välillä omissa oloissaan

kyllähän nuo pääsee tippumaan vaikka mistä.. 2v ja 4v osaa siirtää penkkejä niin et pääsee vaik työtasoille halutessaan (esikoinen pääsee ilman tuolejakin).. myrkyt on kyl ylempänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:hug: mulla on ollut kans uniongelmia, nukahtamisesa siis. uni on ihan hyvää kun se tulee, mut sitä sai joskus odotella aikalailla. pahimmassa vaiheessa söin nukahtamislääkkeitä. kun nukkuu vähän ei pinna kestä niin kauaa.. se on aikamoinen noidankehä.

Sama vika!

et saisi lääkäristä nukahtamislääkkeitä? koska se nyt vaan on totta että kun et nuku tarpeeks niin et jaksa hyvin, henkisestikin väsyy ihan erilailla.

Oon syönyt aiemmin mut nyt pidän taukoo. Sillä mun murheet ois kyllä pois kun sais vetää kokonaisen unilääkkeen iltasin naamariin. Ei tarvis stressata siitä et kuinka myöhään joutuu taas valvomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Mulla on sua ap 9 kk:tta vanhempi poika. Ei se mikään vilkas ole, mutta sillä on tajuttoman hyvä mielikuvitus keksiä kaikkea "kivaa".
Esim. hiekkaa on kiva pöllyttää koska se näyttää savulta, vettä on kiva kaataa lasista pöydälle ja sitten tehdä siitä järvi jne. Lelut on kiva levittää lattialle.

Ja usein hän tekee näitä juuri silloin kun olen tekemässä ruokaa tai muita välttämättömiä kotihommia.

Niin on tämäkin kyllä hyvä keksimään. Senpä takia ei kaikkeen voi varautua kun aina keksii jotain uutta. Ikää mun tapauksella on siis 1v8kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon syönyt aiemmin mut nyt pidän taukoo. Sillä mun murheet ois kyllä pois kun sais vetää kokonaisen unilääkkeen iltasin naamariin. Ei tarvis stressata siitä et kuinka myöhään joutuu taas valvomaan.

alat syömään niitä uudestaan, kyllä ihminen kunnon unet tarvitsee jaksaakseen.
 

Yhteistyössä