V
Väsynyt
Vieras
En taas saanut yöllä unta ja tyttö heräs heti aamusta. Huomasin kun se lähti hiippaileen makkarista pois ja ajattelin et meen kohta perässä, kun väsytti niin paljon. No, sit menin katsoon et mitähän se tekee kun kuuluu jotain kolinaa ja ajattelin et leikkii siellä ihanasti joillain leluillaan, niin NIIN VARMAAN! V*t*un nulikka oli ottanut astianpesukoneen pulverit ja heitellyt pitkin keittiön lattiaa! Onneks tutti pysyy sillä niin visusti suussa ettei varmasti oo syöny sitä, mut silti! Ja tiedän, et oli oma mokani kun en jaksa kokoajan kytätä mitä se tekee, mut vituttaa silti tollanen pentu. Aina on jotain paskaa tekemässä!
Siskon lasta kun aikoinaan hoidin niin ei tosiaan ollut tollanen. Leikki aamusin nätisti omia leikkijään ku mä vielä pötköttelin. Ja siihen pysty aina luottaan ettei se oo tollanen idiootti kuin tämä omani! Ei ikinä mennyt pistokerasioihin koskemaan, eikä mun tietokoneelle....
Tiedän et saan paskaa niskaan. Haukkukaa ihan vapaasti kun vituttaa jo valmiiks.
Siskon lasta kun aikoinaan hoidin niin ei tosiaan ollut tollanen. Leikki aamusin nätisti omia leikkijään ku mä vielä pötköttelin. Ja siihen pysty aina luottaan ettei se oo tollanen idiootti kuin tämä omani! Ei ikinä mennyt pistokerasioihin koskemaan, eikä mun tietokoneelle....
Tiedän et saan paskaa niskaan. Haukkukaa ihan vapaasti kun vituttaa jo valmiiks.