Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kräm::headwall: Mitäs jätit vartioimatta. Idiootilta kuulostat sinä eikä lapsesi joka luontaisen uteliaisuutensa ohjaamana on leikkinyt myrkyllisellä astianpesuaineella sillä aikaa kun sinä pötköttelit.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:mitäs itse et mennhyt tarpeeksi ajoissa nukkumaan, tästä syytän tällä hetkellä itseäni, tyhmästä päästä kärsiii koko ruumis, miks mun piti valvoa, en tajuu tuli sit nukuttua vain 4h
mutta
helpottiko edes kun sait kirjoitettua, vähän surettaa tyyli millä kirjoitit, lapset on lapsia eikä ne ole samasta muotista tehty, voi olla että sisaresi lapsi on ihan erilainen, oliskohan myös iässäkin vaihtelua? Isommat osaa käyttäytyä.
Koitappa ymmärtää se että lapsi on lapsi, ei hän pilaa sinun päivääsi tarkoituksen mukaisesti, ei hän ajattele näin että pilataas äidin päivä, hän tekee asioita omasta mielijohteesta ja kokeilemisen halusta, koita ymmärtää
Ja pitkää pinnaa ja koita jaksaa
Niin siis kärsin unettomuudesta ihan oikeesti. Menin jo puoli9 illal sänkyyn mut kun se uni ei vain tule! Et en todellakaan mitenkään tarkoituksella valvonut ja jättänyt yöunia vähille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:mitäs itse et mennhyt tarpeeksi ajoissa nukkumaan, tästä syytän tällä hetkellä itseäni, tyhmästä päästä kärsiii koko ruumis, miks mun piti valvoa, en tajuu tuli sit nukuttua vain 4h
mutta
helpottiko edes kun sait kirjoitettua, vähän surettaa tyyli millä kirjoitit, lapset on lapsia eikä ne ole samasta muotista tehty, voi olla että sisaresi lapsi on ihan erilainen, oliskohan myös iässäkin vaihtelua? Isommat osaa käyttäytyä.
Koitappa ymmärtää se että lapsi on lapsi, ei hän pilaa sinun päivääsi tarkoituksen mukaisesti, ei hän ajattele näin että pilataas äidin päivä, hän tekee asioita omasta mielijohteesta ja kokeilemisen halusta, koita ymmärtää
Ja pitkää pinnaa ja koita jaksaa
Niin siis kärsin unettomuudesta ihan oikeesti. Menin jo puoli9 illal sänkyyn mut kun se uni ei vain tule! Et en todellakaan mitenkään tarkoituksella valvonut ja jättänyt yöunia vähille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt:En taas saanut yöllä unta ja tyttö heräs heti aamusta. Huomasin kun se lähti hiippaileen makkarista pois ja ajattelin et meen kohta perässä, kun väsytti niin paljon. No, sit menin katsoon et mitähän se tekee kun kuuluu jotain kolinaa ja ajattelin et leikkii siellä ihanasti joillain leluillaan, niin NIIN VARMAAN! V*t*un nulikka oli ottanut astianpesukoneen pulverit ja heitellyt pitkin keittiön lattiaa! Onneks tutti pysyy sillä niin visusti suussa ettei varmasti oo syöny sitä, mut silti! Ja tiedän, et oli oma mokani kun en jaksa kokoajan kytätä mitä se tekee, mut vituttaa silti tollanen pentu. Aina on jotain paskaa tekemässä!
Siskon lasta kun aikoinaan hoidin niin ei tosiaan ollut tollanen. Leikki aamusin nätisti omia leikkijään ku mä vielä pötköttelin. Ja siihen pysty aina luottaan ettei se oo tollanen idiootti kuin tämä omani! Ei ikinä mennyt pistokerasioihin koskemaan, eikä mun tietokoneelle....
Tiedän et saan paskaa niskaan. Haukkukaa ihan vapaasti kun vituttaa jo valmiiks.
Ja ikää lapsella? Se kuulostaa kuules aivan normaalin uteliaalta lapselta joka
kokeilee ja tekee kaikenlaista. Jos sä jätät lapsen ulottuville aineita niin elä sitä syytä vaan katto peiliin....pistorasiat jne voi suojata.
Vajaa kaksi vuotias. Niin on normaali utelias lapsi, mut vituttaa se silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:mitäs itse et mennhyt tarpeeksi ajoissa nukkumaan, tästä syytän tällä hetkellä itseäni, tyhmästä päästä kärsiii koko ruumis, miks mun piti valvoa, en tajuu tuli sit nukuttua vain 4h
mutta
helpottiko edes kun sait kirjoitettua, vähän surettaa tyyli millä kirjoitit, lapset on lapsia eikä ne ole samasta muotista tehty, voi olla että sisaresi lapsi on ihan erilainen, oliskohan myös iässäkin vaihtelua? Isommat osaa käyttäytyä.
Koitappa ymmärtää se että lapsi on lapsi, ei hän pilaa sinun päivääsi tarkoituksen mukaisesti, ei hän ajattele näin että pilataas äidin päivä, hän tekee asioita omasta mielijohteesta ja kokeilemisen halusta, koita ymmärtää
Ja pitkää pinnaa ja koita jaksaa
Niin siis kärsin unettomuudesta ihan oikeesti. Menin jo puoli9 illal sänkyyn mut kun se uni ei vain tule! Et en todellakaan mitenkään tarkoituksella valvonut ja jättänyt yöunia vähille.
oletko harkinnu unilääkkeitä? Toihan on sun ja lapsen hyvin voinnille huonoksi että et saa nukuttua,
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:tollasia vaarallisia aineita ei kyl säilytetä lasten ulottumissa!!!! aatteli joku kerta ku olet vaik koiran unes ja lapses syö jotai myrkkyä!!!!!
osta sellanen leikkikehä, pysyy taatusti pois "pahanteosta"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heh heh "hyvä" provo.. Ei täällä kukaan oikeesti puhuis lapsestaan noin "kauniisti", edes harmaana!
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siis ei kai kukaan oikeesti pidä vaarallisia aineita lasten ulottuvilla?aika vaarallista sanoisin minä.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Kerää vaaralliset aineet yläkaappiin ja laita lapselle vaikka Pikku Kakkosen nettisivuilta lastenohjelmat pyörimään ja lepää itse hetkinen sohvalla. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Kerää vaaralliset aineet yläkaappiin ja laita lapselle vaikka Pikku Kakkosen nettisivuilta lastenohjelmat pyörimään ja lepää itse hetkinen sohvalla. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:mitäs itse et mennhyt tarpeeksi ajoissa nukkumaan, tästä syytän tällä hetkellä itseäni, tyhmästä päästä kärsiii koko ruumis, miks mun piti valvoa, en tajuu tuli sit nukuttua vain 4h
mutta
helpottiko edes kun sait kirjoitettua, vähän surettaa tyyli millä kirjoitit, lapset on lapsia eikä ne ole samasta muotista tehty, voi olla että sisaresi lapsi on ihan erilainen, oliskohan myös iässäkin vaihtelua? Isommat osaa käyttäytyä.
Koitappa ymmärtää se että lapsi on lapsi, ei hän pilaa sinun päivääsi tarkoituksen mukaisesti, ei hän ajattele näin että pilataas äidin päivä, hän tekee asioita omasta mielijohteesta ja kokeilemisen halusta, koita ymmärtää
Ja pitkää pinnaa ja koita jaksaa
Niin siis kärsin unettomuudesta ihan oikeesti. Menin jo puoli9 illal sänkyyn mut kun se uni ei vain tule! Et en todellakaan mitenkään tarkoituksella valvonut ja jättänyt yöunia vähille.
oletko harkinnu unilääkkeitä? Toihan on sun ja lapsen hyvin voinnille huonoksi että et saa nukuttua,
Oon syönyt aikoinaan unilääkkeitä, liikaakin. Sen takia lopetin ne nyt muutamaksi kuukaudeksi. Pakko kokeilla pystynkö oleen ilman. Lääkäri ei oo kovin tyytyväisenä kirjottele reilu 20vuotiaalle pitkäaikaiseen käyttöön unilääkkeitä...
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siis ei kai kukaan oikeesti pidä vaarallisia aineita lasten ulottuvilla?aika vaarallista sanoisin minä.
meillä kyllä on.. kun en oo vielä saanu tuota liukuovi kaappia lukittua millään... ja vaikka on lapsilukot niin välillä unohtuu auki...
onneksi tiedän että ainakun on poitsu hiljaa niin on pahanteossa...![]()
silloin juoksen aina ennätyksen ja korjaan aineet parempaan talteen jos on niihin päässyt käsiksi... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siis ei kai kukaan oikeesti pidä vaarallisia aineita lasten ulottuvilla?aika vaarallista sanoisin minä.
meillä kyllä on.. kun en oo vielä saanu tuota liukuovi kaappia lukittua millään... ja vaikka on lapsilukot niin välillä unohtuu auki...
onneksi tiedän että ainakun on poitsu hiljaa niin on pahanteossa...![]()
silloin juoksen aina ennätyksen ja korjaan aineet parempaan talteen jos on niihin päässyt käsiksi... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siis ei kai kukaan oikeesti pidä vaarallisia aineita lasten ulottuvilla?aika vaarallista sanoisin minä.
meillä kyllä on.. kun en oo vielä saanu tuota liukuovi kaappia lukittua millään... ja vaikka on lapsilukot niin välillä unohtuu auki...
onneksi tiedän että ainakun on poitsu hiljaa niin on pahanteossa...![]()
silloin juoksen aina ennätyksen ja korjaan aineet parempaan talteen jos on niihin päässyt käsiksi... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
No niin on meilläkin kun en keksi mitään ylähyllyä johon ne tunkis. Eikä tästä meidän kämpästä voi muutenkaan täysin lapsiturvallista saada.
Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:just, jos 2-vuotiaan törkkää aamusta iltaan leikkikehään niin ei sekään kyllä ole mikään ratkaisu!!!
oma lapseni on samaa sorttia, ja meno vain pahenee jos kipeä, kakat housussa tai ei saa sitä 100prosenttista huomiota eli tiedän mistä puhutaan mutta oli tilanne mikä hyvänsä niin rauhoitu nainen hyvä, sitten järjestät ne pesuaineet ym. lapsen ulottuvilta pois kuten on jo aikaisemmin kirjoitettu. jos pelkäät ettet saa yöllä unta niin tee sitten hommia, kaappien siivousta voi tehdä suht hiljaakin ja tulisi iltayö hyötykäytettyä, ehkä nukuttaakin paremmin kun on tehnyt hommia. itse ainakin nukkuisin sitä enemmän mitä enemmän tekemättömiä töitä löytyisi. toisekseen mieti miten käyttäydyt lastasi kohtaan, täällä kirjoitit tosi rumasti, puhutko samoin lapsellesi? ota yhteyttä mll:n tai neuvolaan tai johonkin suuntaan mikäli oikeasti koet noin.
ja kolmanneksi anteeksi uteluni kun itselläkin on huono aamu huonosti nukutun yön jälkeen (kun kaikki eivät saa nukkua vaikka haluaisivatkin) eli poltatko tupakkaa...kuulostaa ihan siltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:mitäs itse et mennhyt tarpeeksi ajoissa nukkumaan, tästä syytän tällä hetkellä itseäni, tyhmästä päästä kärsiii koko ruumis, miks mun piti valvoa, en tajuu tuli sit nukuttua vain 4h
mutta
helpottiko edes kun sait kirjoitettua, vähän surettaa tyyli millä kirjoitit, lapset on lapsia eikä ne ole samasta muotista tehty, voi olla että sisaresi lapsi on ihan erilainen, oliskohan myös iässäkin vaihtelua? Isommat osaa käyttäytyä.
Koitappa ymmärtää se että lapsi on lapsi, ei hän pilaa sinun päivääsi tarkoituksen mukaisesti, ei hän ajattele näin että pilataas äidin päivä, hän tekee asioita omasta mielijohteesta ja kokeilemisen halusta, koita ymmärtää
Ja pitkää pinnaa ja koita jaksaa
Niin siis kärsin unettomuudesta ihan oikeesti. Menin jo puoli9 illal sänkyyn mut kun se uni ei vain tule! Et en todellakaan mitenkään tarkoituksella valvonut ja jättänyt yöunia vähille.
oletko harkinnu unilääkkeitä? Toihan on sun ja lapsen hyvin voinnille huonoksi että et saa nukuttua,
Oon syönyt aikoinaan unilääkkeitä, liikaakin. Sen takia lopetin ne nyt muutamaksi kuukaudeksi. Pakko kokeilla pystynkö oleen ilman. Lääkäri ei oo kovin tyytyväisenä kirjottele reilu 20vuotiaalle pitkäaikaiseen käyttöön unilääkkeitä...
Onko sulla mitään tukiverkostoa, mä kanssa ymmärrän sua, sairastan fibromyalgiaa ja ajoittain kun se on pahana niin hyvä kun sängystä pääsee ylös saatikka sitten lasten kanssa olla, siinä on ajoittaista nukkumisvaikeuksia ja myös sitä että kroppa ei pääse lepoon vaan nousen yhtä kireänä ja kipeänä kuin silloin kun menen nukkumaan, vaikka mieli on levänny, keho ei. Hyvin rankkaa silloin ja vaikeaa olla lasten kanssa.
Siksi kysynkin että minkälainen tukiverkosto sinulla on, pystytkö laittamaan lasta yöksi hoitoon, edes kerran-kaksi kuukaudessa?
En sinua ala syyttelemään kuten jotkut täällä, äideillä menee hermot välillä varsinkin jos taustalla on joku asia mikä vaikuttaa.
Mutta hanki itsellesi apua jollakin tavalla jos vain mahdollista ja älä hermoile asioista mitä lapsesi saattaa uteliaisuudessaan tehdä, ne on kuitenkin niitä mittakaavassa harmittomia juttuja.
Esim meillä käynyt näin : keskimmäinen löysi mun ice power hot geelin, levitti sitä jopa huuliinsa ja ympäri kehua, suuhunkin meni....
repi vaippansa aamulla kun heräsi enkä ollut herännyt siihen että heräsi, yleensä tulee ilmoittamaan että on heränny, kiva herätys kun sohva täynnä vaipan jämiä, pissasia sellaisia.
mullat levitetty
keskimmäinen yhdessä velipuolensa kanssa, heidän isänsä luona heräsivät, taisi velipuoli herätä ja herätti minun lapseni, menivät keittiöön keskellä yötä, mikro päälle jossa esineitä sisällä, astianpesukone päälle ja sinne karjalanpiirakkaa, leikitty kanssa astianpesu tableteilla
Eli näitä sattuu, kenties ottaa päähän aluksi mutta ei noin pienistä kannata murehtia, lapsi on terve kun hän leikkii ja kyllä se pikku hiljaa loppuu tuo uteliaisuus näihin asioihin...l
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:siis ei kai kukaan oikeesti pidä vaarallisia aineita lasten ulottuvilla?aika vaarallista sanoisin minä.
meillä kyllä on.. kun en oo vielä saanu tuota liukuovi kaappia lukittua millään... ja vaikka on lapsilukot niin välillä unohtuu auki...
onneksi tiedän että ainakun on poitsu hiljaa niin on pahanteossa...![]()
silloin juoksen aina ennätyksen ja korjaan aineet parempaan talteen jos on niihin päässyt käsiksi... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
mä en uskalla pitää koska kuopus on edelleen sellanen tutkija ja maistelija että varmasti laittais suuhun jos mahdollisuus tulisi