voi perskutirallaa, mun leikkaus siirtyi oys:iin

vierailija
Ei mullakaan ole mut lääkäri oli päättänyt että on. Hän ei uskonut et syyskaalissa oli joku vika.
Suo nyt anteeksi mutta ei tuohon kaalijuttuun usko muutkaan. Kaali on paha sappivaivoista kärsiville ja joillekin aiheuttaa runsaasti ilmavaivoja. Jos suoliston bakteerikanta on säädetty karpille niin ei ne kasvikset kyllä sovikaan kun varovaisesti lisättynä ravintoon.
 
vierailija
Suo nyt anteeksi. tuohon kaalijuttuun usko muutkaan. Kaali on paha sappivaivoista kärsiville ja joillekin aiheuttaa runsaasti ilmavaivoja. Jos suoliston bakteerikanta on säädetty karpille niin ei ne kasvikset kyllä sovikaan kun varovaisesti lisättynä ravintoon.
No tuo nyt olis kiinnostanut Eviraa, jos olis ollut luomukaali. Soitin sinne johtoportaaseen
 
vierailija
Varsinainen Hyacinth Bucket 😂
Eikun käskivät kirjoittaa paperin, jolla pyydetään tutkimaan kaalissa olevat vierasainejäämät. Kysyin kuka sen maksaa niin itse olis pitänyt maksaa " useamman tuhannen euron" lasku mut jos olisi ollut Luomutuote, ei olis tarvinnut. Niitä aineita kun on niin paljon erilaisia. Sillee ihminen oppii, omissa nahoissaan. En ole normikaaliin koskenut sen jälkeen.
 
vierailija
Eikun käskivät kirjoittaa paperin, jolla pyydetään tutkimaan kaalissa olevat vierasainejäämät. Kysyin kuka sen maksaa niin itse olis pitänyt maksaa " useamman tuhannen euron" lasku mut jos olisi ollut Luomutuote, ei olis tarvinnut. Niitä aineita kun on niin paljon erilaisia. Sillee ihminen oppii, omissa nahoissaan. En ole normikaaliin koskenut sen jälkeen.
Entäpä jos tutkimus olisi tehty eikä kaalista olisi löytynytkään mitään? Mitenkä asian sitten olisit selittänyt? Tietoja pimitettiin ja oltiin hys,hys vai että sinun oireitasi ei otettu vakavasti?
 
vierailija
Entäpä jos tutkimus olisi tehty eikä kaalista olisi löytynytkään mitään? Mitenkä asian sitten olisit selittänyt? Tietoja pimitettiin ja oltiin hys,hys vai että sinun oireitasi ei otettu vakavasti?
Niissä kuitenkin käytetään paljon erilaisia aineita ja jäämiä jää aina vähän. Talvikaalia ei saa ottaa käyttöön ennen kevättalvea ollenkaan, kun varoajat ovat niin pitkiä
 

Yhteistyössä