se on ihan hirveen suuri laitos. ja tiedän,että olen hirveen kipee leikkauksen jälkeen ja tarviin paljon hoitoa. ei taida sitä saada tarpeeksi tuollaisessa laitoksessa
polvi?se on ihan hirveen suuri laitos. ja tiedän,että olen hirveen kipee leikkauksen jälkeen ja tarviin paljon hoitoa. ei taida sitä saada tarpeeksi tuollaisessa laitoksessa
kyllä, eka polvesta muistan, että eka päivät tai viikot oli yhtä tuskaa ja helvettiäpolvi?
Laita kaalinlehti jo nyt sen ympärille. Luomukaalistakyllä, eka polvesta muistan, että eka päivät tai viikot oli yhtä tuskaa ja helvettiä
Näin kun tekee, niin ei tarvitse edes leikata...Laita kaalinlehti jo nyt sen ympärille. Luomukaalista
Eikai se sitä tarkoita?Näin kun tekee, niin ei tarvitse edes leikata...![]()
Että paskaksi mennyt polvinivel korjaantuu kaalinlehdellä? Ei ihmiset ole mitään sisiliskoja, jotka kasvattaa uuden hännän.Näin kun tekee, niin ei tarvitse edes leikata...![]()
Ei kun pitää syödä optimaalisesti nautaa. Ei olisi edes tullut mitään vaivaa...Laita kaalinlehti jo nyt sen ympärille. Luomukaalista
Miksei pikkupukin lihaa?Ei kun pitää syödä optimaalisesti nautaa. Ei olisi edes tullut mitään vaivaa...
no ei todellakaan. mun polvi ei parane ilman kirunginveitseäEikai se sitä tarkoita?
Totta ja eiköhän tilannettasi arvioinnut ortopedi ole kuitenkin alansa ammattilainen.no ei todellakaan. mun polvi ei parane ilman kirunginveitseä
Kaikkivoipainen liha, voi voi sentään.Ei kun pitää syödä optimaalisesti nautaa. Ei olisi edes tullut mitään vaivaa...
Ootko kokeillut kurkumaa siihen kipuun?no ei todellakaan. mun polvi ei parane ilman kirunginveitseä
Joo, sitä luomuniityllä kasvanutta. Nyt kannattaa jättää metsälinnuille marjapensaiden alaoksille marjoja ja varsinkin Kirjavapillikkeet, joiden siemeniä ne syövät talvellaKaikkivoipainen liha, voi voi sentään.
Laastaria vaan märkivän haavan hoitoon. Kun nivel on loppu niin ei siihen ole mitään muuta apua kun uusi nivel.Ootko kokeillut kurkumaa siihen kipuun?
Missä ihmeen maailmassa oikein elät?Joo, sitä luomuniityllä kasvanutta. Nyt kannattaa jättää metsälinnuille marjapensaiden alaoksille marjoja ja varsinkin Kirjavapillikkeet, joiden siemeniä ne syövät talvella
Niin luulis mut ei lääkäritkään tiedä mitään esim suolistosta/ruoasta. Kaikilla on kuulemma divertikkeleitä ja lääkitys tulee pelkästään crp-arvon perusteella.Totta ja eiköhän tilannettasi arvioinnut ortopedi ole kuitenkin alansa ammattilainen.
Ei kukaan ole sanonut etteikö hän nyt sitä tarvis,Laastaria vaan märkivän haavan hoitoon. Kun nivel on loppu niin ei siihen ole mitään muuta apua kun uusi nivel.
Olen nähnyt kuinka iso ukkometso syö mustaherukoita. Ja Sovin kukkakirjassa lukee tuosta Kirjavapillikkeestä. Käy kirjastossa.Missä ihmeen maailmassa oikein elät?
Siitä saa B12-vitaniinitKaikkivoipainen liha, voi voi sentään.
Eikös se mennyt rikki kun lehmä potkaisi vuosia sitten?no ei todellakaan. mun polvi ei parane ilman kirunginveitseä
Ei pidä paikkaansa. Tutkimukset, ravinto, elämäntavat jne käydään tarkkaan lävitse ennen kun mitään lääkkeitä määrätään. Kaikilla ei ole divertikkeleitä. Oletko taas kuullut huhuja?Niin luulis mut ei lääkäritkään tiedä mitään esim suolistosta/ruoasta. Kaikilla on kuulemma divertikkeleitä ja lääkitys tulee pelkästään crp-arvon perusteella.
Ihan omaa kokemusta tuo on vaan. Henki meinasi mennä.Ei pidä paikkaansa. Tutkimukset, ravinto, elämäntavat jne käydään tarkkaan lävitse ennen kun mitään lääkkeitä määrätään. Kaikilla ei ole divertikkeleitä. Oletko taas kuullut huhuja?