K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei varmaan samat henkilöt kirjoita, mutta huvittavaa että B ja S pakotusta koko ajan mutta K ei saisi mennä NM:n kanssa Ljubljanaan Kohta on muuten päivän vika Belgrad-Ljubljana laskeutumassa. Ei sillä että mitään suuria odotuksia on, mutta..
No tää meidän ennustaja on sitä mieltä, että K ei saa mennä NM:n kanssa Sloveniaan. Muille se taitaa olla ihan ok
 
vierailija
Ei varmaan samat henkilöt kirjoita, mutta huvittavaa että B ja S pakotusta koko ajan mutta K ei saisi mennä NM:n kanssa Ljubljanaan Kohta on muuten päivän vika Belgrad-Ljubljana laskeutumassa. Ei sillä että mitään suuria odotuksia on, mutta..
Joo, eri henkilöt varmaan. Kyllä mä ainakin mielelläni suon molemmille ne kumppanit, jotka ne on itse valinneet. Jännä nähdä kyllä meneekö K Sloveniaan. Eihän sitä tiedä jos sekin alkaa kohta yllättäen seurata S:ää myös 😉
 
vierailija
Hei älkää hermostuko jos täällä shippaajia tms, mut tää on kuitenkin Komposti, joten: kenen suomalaisnaisen kans Kärpyn voisitte kuvitella yhteen, kun itse tota Behmiä siis ajattelen et olis söpö pari (ja joku muukin oli samaa mieltä)?
 
vierailija
Mä en ymmärrä tän ennustajan logiikkaa yhtään. Ilmeisesti K&B shippi on ainoa oikea shippi, jota kaikkien pitäisi noudattaa ja muut shipit, BoJan, Jance, BoKris ovat epäaitoja ja loukkaavia asianomaisten mielestä? Minähän shippaan just niin kuin haluan. Jance
Voisitte oikeastaan perustaa eri ketjun. Tää on kuitenkin spin off ketju saagasta, lähinnä niitä palstalaisia, jotka ovat tulleet tähän vauvalta. Ja joista suurinta osaa Bojere kiinnostaa edelleen.
Noi muut shipit vain sotkevat tätä ketjua. Tämä on kuitenkin hyvä olla olemassa varaventtiilinä Vauvasta, jos siellä joku gf-hullu rupeaa riehumaan.
 
vierailija
Voisitte oikeastaan perustaa eri ketjun. Tää on kuitenkin spin off ketju saagasta, lähinnä niitä palstalaisia, jotka ovat tulleet tähän vauvalta. Ja joista suurinta osaa Bojere kiinnostaa edelleen.
Noi muut shipit vain sotkevat tätä ketjua. Tämä on kuitenkin hyvä olla olemassa varaventtiilinä Vauvasta, jos siellä joku gf-hullu rupeaa riehumaan.
Ööö tämä on nimenomaan K&B shippiin kyllästyneiden ketju. Perustakaa te omanne
 

Yhteistyössä