voi juugelis buugelis, kun kauppaan meni paljon rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24174455]Miltä toi rainbow-kahvi muuten maistuu?[/QUOTE]

Mä tykkäsin kyllä. Samaa kategoriaa juhlamokan ja kulta-katriinan kanssa. Tulikos nyt vielä samasta tehtaastakin kuin kulta-katriina.

Toisaalta tuo tuoretuotteiden puute pistää silmään siksi, että niitä ei ole ostoksissa koskaan, kun Rollo raportoi ostamisistaan.

Kuin myös. Aina sanoo, että niitä sitten täydennetään, mutta missään listassa niitä ei kuitenkaan sitten ole. Ja 200 g tomaattia...sehän on tyyliin 2 kappaletta :O Ja muuten sitten listassa paljon aivan turhaa, sellaista jota ei pitäisi keittiöalan ihmisen kauppalistalta löytyä.

[QUOTE="vieras";24177548]ohi aloituksen mutta onko keittiönoita sinulla pitänyt lopettaa rakas koira? se ihana sinisilmä? anteeksi jos kysymys on ns tökerö, en pahalla tarkoita, voimia <3[/QUOTE]
Kiitos! Juu, toissailtana se lähti sateenkaarisillalle :(

Mä en kyllä täysin allekirjoita sitä, että räkyttäisin mitenkään erityisesti Rollon ketjuissa. Tässäkin topiikissa on paljon, paljon ilkeämpiä kommentteja kuin miniun omani. Mikset niihin kiinnitä huomiota?

koska kiinnitän suhun huomiota, oot liki aina rollolaista räkyttämässä. en kuitenkaan kiellä et hjaksaa jotkut harmaana samaa tehdä.

Ei jumalauta, lopeta Rieputarallaa jo. Mitä sulla on ap:ta vastaan?! Ihan tosi. Piikittelet/huomauttelet jatkuvasti. Joo, ihan helvetin hyväntahtoisesti ihmettelet vain. NIINKÖ?!?

NIINPÄ. Luulisi, että Rieputarallaa jos kuka, tietää miltä tuntuu kun haukutaan ja vittuillaan, eikä tekisi sitä muille. Mutta hänpä pistää pahan kiertämään. Kai se on niin, että koittaa raukka saada muut kiusaamaan rollolaista, ettei kukaan kiusaisi häntä itseään...

NIINPÄ. Luulisi, että Rieputarallaa jos kuka, tietää miltä tuntuu kun haukutaan ja vittuillaan, eikä tekisi sitä muille. Mutta hänpä pistää pahan kiertämään. Kai se on niin, että koittaa raukka saada muut kiusaamaan rollolaista, ettei kukaan kiusaisi häntä itseään...

Näytäs nyt se kohta, missä mä olen tässä ketjussa haukkunut Rollolaista. Ihan oikeasti.

Oletan, että kun kauppakuitti laitetaan tänne näkyviin, sitä oletetaan kommentoitavan. Vai mikä merkitys sillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24177410:
Mulla meni toissailtana 700 € siihen, että sain koiran lopetettua ja tuhkattua. Kieltämättä suhteellisuudentaju multa varmaan vähän kadonnut, kun en osaa pitää summaa loppujen lopuksi edes kovin hurjana.

Vpi,osanpttpni koirasi johdosta. Mitpäs sitä ei tekisi kuolevallekin

Näytäs nyt se kohta, missä mä olen tässä ketjussa haukkunut Rollolaista. Ihan oikeasti.

Oletan, että kun kauppakuitti laitetaan tänne näkyviin, sitä oletetaan kommentoitavan. Vai mikä merkitys sillä on.

No kerropas milloin olet sanonut Rollolle yhdenkin ystävällisen sanan? Kaikki sinun kommentit Rollon ketjuissa on ilkeään ja arvostelevaan sävyyn kirjoitettuja.

[QUOTE="vieras";24178132]No kerropas milloin olet sanonut Rollolle yhdenkin ystävällisen sanan? Kaikki sinun kommentit Rollon ketjuissa on ilkeään ja arvostelevaan sävyyn kirjoitettuja.[/QUOTE]

Et siis aio vastata kysymykseeni? Olkoon tämä keskustelu sitten tässä.

Kyllä meilläkin kaalia syödään. Mä en vaan ole raportoinut tänne ruokaostoksistani enkä kovin usein edes ruoista, joita teen / syön.

Etkös sä ole äidinkielenopettaja? Tuli vain mieleen, kun hirvittää nähdä aina noita välilyöntejä kauttaviivan ympärillä, enkä uskonut että sinäkin sortuisit siihen. Välejähän ei tule, kun on vain yksi sana molemmin puolin. Ihana viilata pilkkua ;)

Mulla meni toissailtana 700 € siihen, että sain koiran lopetettua ja tuhkattua. Kieltämättä suhteellisuudentaju multa varmaan vähän kadonnut, kun en osaa pitää summaa loppujen lopuksi edes kovin hurjana.

voi ei :( osanotto ja hali :(

[QUOTE="vieras";24178228]Etkös sä ole äidinkielenopettaja? Tuli vain mieleen, kun hirvittää nähdä aina noita välilyöntejä kauttaviivan ympärillä, enkä uskonut että sinäkin sortuisit siihen. Välejähän ei tule, kun on vain yksi sana molemmin puolin. Ihana viilata pilkkua ;)[/QUOTE]

eikä uskois et opettaja on yks palstan pahimmista nälvijöistä : /

sehän oli sun perheenjäsen. miten nyt kestät ku ei ole koiraa.

[QUOTE="Anne";24174944]kaalia ja kaalia, kai ihmettelin lähinnä kasvisten yksipuolisuutta. Miksi valmispopparia? Olisit ostanut 3:n pakkauksen ja tehnyt kotona valmiiksi. Maksaa 1€ vissiin.[/QUOTE]Vielä halvemmaksi tulee ostaa popcornin jyviä pussissa ja tehdä ne itse kattilassa.

Yhteistyössä