Voi järkytys! Katsooko joku OIKEASTI Viidakon tähtösiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knonskzbakbzksb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En seuraamalla seuraa, mut katson/kuuntelen kyllä jos tilaisuus on :D
On se aikamoista akkadraamaa. Ei ne voi olla tosissaan siinä toistensa rääpimisessä.
Se Playboy-dj-Suvimikälie on aikamoinen :D Toivottavasti muistan kattoo seuraavan jakson, kerran se alkaa kissatappelemaan sen Tiian kanssa.....

Joo. Katson Johannan takia. Jos joku, niin se, on niiiin pissis. Se ei muuta jauha kun itseruskettavasta, itseruskettavasta, itseruskettavasta, ja hiplaa sitä tukkaansa.

Oikeasti mä vihaan sitä!! En siedä sitä ollenkaan ja ajatuskin että olisi tuollainen tytär olis suoraan helvetistä. No ei se meillä tuollaisena pysyis.:D

Mariannen lähtö heti oli iso pettymys.

Joo, katsoin muun puuhastelun lomassa eilen ne ekat jaksot. Siinäpä sitten meni toista tuntia viemäristä alas. Melkoisia kotkia ovat ne nuoret tyttäret, kun Tiina Jylhä vaikuttaa niiden rinnalla tosi symppikseltä.

Mä en voi käsittää sitä Tiiaa, vaikuttaa jotenkin tosi leuhkalta ja ärsyttävältä. Onko se tosissaan vai maksetaanko sille siitä, että on mahdollisimman bitch? En tiedä miksi edes tulee katsottua tota, otan koko sarjan vähän kuin huumorilla. Ainoa joka todella ärsyttää on Tiia.

Johannan mielestä mato ei kunnioittanut rajoja vaan tuli heidän alueelleen. En mä omia tyttöjänikään älykkäiksi väitä mutta ei ne kännissäkään noin tyhmiä puhu. Säälittävää heittäytyä noin avuttomaksi.

Yhteistyössä