Millaisen treffi-ilmoituksen laatisin kun olen eronnut, elämässä monta kertaa pettynyt kahden lapsen äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Ahdistaa eniten tällä hetkellä että jos vastaan tuleekin joku ihanan oloinen ja se paljastuukin narsistiksi tai naisenhakkaajaksi. :/ Vaikea luottaa enää keneenkään kun niin monta kertaa mennyt pieleen. Koskaan en ole saanut mieheltä kaipaamaani rakkautta ja huomiota. Haluan hyväitsetuntoisen, herkän, älykkään ja vastuuntuntoisen miehen! Kaikki miehet joihin olen aiemmin ihastunut ovat olleet ressukoita ja liiaksi taiteilijasieluja. En nyt mitään ihan tavisjunttiakaan halua mutta sellaisen mielenkiintoisen tutkistelijatyypin jolla on sopivasti herkkyyttä ja realismia. Ihmisen joka osaa kuunnella oikeasti toista.

Ihan kuin oisin itse kirjoittanut tuon sun aloitusviestin.. samassa jamassa ollaan, samat on toiveet ja tuntemukset kuin sullakin.
Eipä sillä ilmoituksella liene suurta merkitystä, oli se millainen vain, ainakaan itse en ole onnistunut löytämään netistä hakemaani.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Miksi ihmeessä haluat seurustelukumppanin? Elä kuule ihan itseksesi. Tuossa elämäntilanteessa tulet vain loukkaamaan muita oman hetkellisen onnesi takia.

Näin mietin minäkin, mun mielestä on tärkeä oppia elämään yksin tuntematta oloaan yksinäiseksi. Nauttimaan omasta itsestä ja lapsista. Kyllä sä sitten osaat vaikka sen treffiilmonkin ihan itse laittaa kun oikeasti on sen aika...

Oletko itse sellainen ihminen, että joku mies noilla ominaisuuksilla hyväksyy sinut. Taitaa olla aika kaksisuuntaista tämä yhteensopiminen ja enpä ole varma, että aikaisemmissa suhteissasi olet välttämättä ollut myöskään mikään ihannetapaus tai ihmistuntija ja hyvä kumppani.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Miksi ihmeessä haluat seurustelukumppanin? Elä kuule ihan itseksesi. Tuossa elämäntilanteessa tulet vain loukkaamaan muita oman hetkellisen onnesi takia.

Samaa mieltä.. jos se käveleekin vastaan ihan itse sitten joskus..

Alkuperäinen kirjoittaja Kyyninen:
Ihan kuin oisin itse kirjoittanut tuon sun aloitusviestin.. samassa jamassa ollaan, samat on toiveet ja tuntemukset kuin sullakin.
Eipä sillä ilmoituksella liene suurta merkitystä, oli se millainen vain, ainakaan itse en ole onnistunut löytämään netistä hakemaani.

Mustakin tuntui kuin olisin itse tuon ap:n tekstin kirjoittanut.

Pitää olla vastuuntuntoinen, muttei kuitenkaan tylsä ja liian "kunnollinen".
Pitää olla vastuuntuntoinen ja käydä esim. töissä, mutta pitää kuitenkin aina jaksaa kuunnella minua vaikka olisi väsynyt työpäivästä.
Pitää olla realisti, mutta myös suuri romantikko.
Pitää olla herkkä, mutta myös jämäkkä ja suoraselkäinen.
Pitää olla älykäs, mutta olenko minä erityisen älykäs.
Pitää olla älykäs, mutta ei saa kuitenkaan olla tylsä tai liian "asiallinen".
Pitää olla vastuuntuntoinen, mutta olla kuitenkin olla rento.

..nää on ihania :)

Pitää olla hauska ja rento, mutta ei saa olla hulttio.
Pitää olla herkkä, mutta ei saa olla rassukka.
Pitää olla jämäkkä ja vahva, mutta ei saa olla liian jyräävä.

Yhteistyössä