Mä en vaan voi käsittää kuinka ahdasmielistä porukkaa voi olla olemassa vuonna 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Ja facebookissa kehtaavat omalla naamallaan laukoa homofobisia ala-arvoisia kommentteja, ihan uskomatonta.
Jotenkin sitä toivois että tuollaisille ihmisille osuis omalle kohdalle tavalla tai toisella ja joutuis vähän tarkastamaan omia arvojaan.

Yks ilta meillä oli miehen kanssa hauska keskustelu ufoista ja tultiin siihen tulokseen että vaikka ufoja oliskin niin eihän ne tänne vois tulla, ihmiskunnassa kun monelle on vielä järkytys sekin että joku on homo tai neekeri (joojoo ruma sana anteeksi) niin piitkään aikaan ei taideta olla valmiita mihinkään oikeasti kummalliseen.

Mä olen oikeasti täysin pöyristynyt. Toivottavasti Pekka voittais vaalit, ois mainio lisäbonus nähdä näitten kaikkien päänaukojien naamat sit :D

Viimeksi muokattu:
Mua ihmetyttää sama...

Pakko myöntää et maku on muutamasta menny... Yhen nyt tiesinkin kun on kovasti uskossa, mut pari on yllättäny kyllä.

Surettaa kun ihmiset muodostaa mielipiteensä vain sen seikan perusteella kumman kans viihtyy sängys, ihan kuin siinä ihmises ei olis mitään muuta.

Mä ainakin äänestän ihan muiden perusteiden mukaan, pääpaino ulkopolitiikan mielipiteillä koska siihen pressa voi vaikuttaa, nykyisillä valtaoikeuksilla tai siis tulevilla ei juuri muuhun

Minusta ainakin tuntuu että homofobeilla on jotenkin pakkomielteinen asenne seksiin. Minä en ainakaan jaksa miettiä miettiä muiden seksielämää saati sitten elätellä jotain mahdollisesti itseäni ällöttäviä mielikuvia toisten petipuuhista. Toiset taas tuntuvat pohtivan tuollaisia asioita koko ajan, ei ole mielestäni hirveän tervettä.

Jos se tekee musta ahdasmielisen etten halua että Suomen tulevalla presidentillä on ulkomaalainen mies puolisona niin sitten olen sitä. Mun mielestä se ei ole säädyn mukaista. Ihan sama onko homo vai ei mut puolison pitää olla Suomalainen. Ja miten tollanen mies tietää mitään maansa puolustamisesta kun on selkeästi paljon ulkomaalaisten puolella eikä ole armeijaa käynyt. Ei olla kyl menossa kovin hyvään suuntaan. Eli ollaan sit ahdasmielinen.

Jos se tekee musta ahdasmielisen etten halua että Suomen tulevalla presidentillä on ulkomaalainen mies puolisona niin sitten olen sitä. Mun mielestä se ei ole säädyn mukaista. Ihan sama onko homo vai ei mut puolison pitää olla Suomalainen. Ja miten tollanen mies tietää mitään maansa puolustamisesta kun on selkeästi paljon ulkomaalaisten puolella eikä ole armeijaa käynyt. Ei olla kyl menossa kovin hyvään suuntaan. Eli ollaan sit ahdasmielinen.

Mega peesi.

Peesi aloittajalle, samoja olen pohtinut.

Tosin kaksplussa on ravistellut ihmiskäsitystäni jo ennenkin... Kaikki kaverini ovat sosiaalialan ihmisiä (kuten minäkin) ja arvot pehmeitä ja suvaitsevaisia. Siksi olin ihan järkyttynyt aluksi kun tänne eksyin, että ajattelevatko ihmiset oikeasti niin suvaitsemattomasti ja pelkäävät erilaisuutta :D

Juu, kyllähän tämä saa kaikki ala-arvoiset kommentoijat oikein innostumaan.

Mutta täytyy myöntää että itsekin mietin hetken, että miten oikeasti käy esim. valtiovierailut maassa jonka presidentti julkisesti ilmoittaa ettei hänen maassaan ainakaan ole yhtäkään homoa.

Mutta eihän se puoliso ole presidentti? Haavisto on ihan suomalainen?

[QUOTE="harmaa";25501524]Mutta ollaanko maailmalla valmiita..
Se siinä mietityttää, ei muu.[/QUOTE]

Muualla maailmassa on jo ollut homopoliitikkoja korkeissa asemissa, joten ei se enää ole iso uutinen. Jonkun täytyy näyttää tietä, miksei se voi olla Suomikin.

[QUOTE="vieras";25501591]Mulla taas ihmetyttää se, että homoudesta on tehty jotenkin positiivinen juttu. Ihan kuin homot olis parempia kuin heterot. Ja sitten yksinkertaiset ihmiset kuvittelevat, että on jotenkin edistyksellistä ja suvaitsevaista - ja hienoa, kun äänestää homoa presidentiksi.[/QUOTE]

Ei musta homoudesta ole tehty mitenkään positiivista. On vain yritetty näyttää, että homokin on ihminen, jolle kuuluu ihmisoikeudet eikä sänkykamaritouhut määrittele kaikkea ihmisessä. Se on vain pieni osa.v

• Tykkää
Reactions: Brummelisa
Kyllä se homous vaan sattuu painamaan vaakakupis siin kohtaa jos pressaks pääsee.
Hän kun ei edusta vain itseään.
Miten mahtaa vierailut muihin maihin onnistua, ei kaikkialla olla näinkään suvaitsevaisia.
Suvaitsevaisuudesta kertoo sekin et häntä äänestettiin, mut ois vaan saaneet miettiä nää äänestäneet ihan loppuun asti.

[QUOTE="vieras";25501591]Mulla taas ihmetyttää se, että homoudesta on tehty jotenkin positiivinen juttu. Ihan kuin homot olis parempia kuin heterot. Ja sitten yksinkertaiset ihmiset kuvittelevat, että on jotenkin edistyksellistä ja suvaitsevaista - ja hienoa, kun äänestää homoa presidentiksi.[/QUOTE]

No viimekerroilla NAINEN on ollut se juttu. Miten naiset on parempia kuin miehet? Oliko edistyksellistä ja suvaitsevaista ja hienoa äänestää naista? Et varmana äänestänyt.

Ja muille...hei muistakaa, että Suomi ei ole halunnut Niinistöä aikaisemminkaan presidentiksi, miksi siis nytkään? Mikä on muka muuttunut? Tarjalla oli pehmeämmät arvot niinkuin Pekalla. Miten Sauli olisi nyt parempi? Kyse on nyt henkilöstä. Arvosteletko jokaisen ihmisen sen perusteella kenen kanssa hän seurustelee? Me kaikki ollaan vaan ihmisiä, jotkut on vaan sanansaattajia. Ei presidentin homma oo kyräillä rahaa kynsissään!

[QUOTE="vieras";25501588]Muualla maailmassa on jo ollut homopoliitikkoja korkeissa asemissa, joten ei se enää ole iso uutinen. Jonkun täytyy näyttää tietä, miksei se voi olla Suomikin.[/QUOTE]

Joo,korkeissa asemissa on vähä eri asia kun presidentti.

[QUOTE="vieras";25501621]Kyllä se homous vaan sattuu painamaan vaakakupis siin kohtaa jos pressaks pääsee.
Hän kun ei edusta vain itseään.
Miten mahtaa vierailut muihin maihin onnistua, ei kaikkialla olla näinkään suvaitsevaisia.
Suvaitsevaisuudesta kertoo sekin et häntä äänestettiin, mut ois vaan saaneet miettiä nää äänestäneet ihan loppuun asti.[/QUOTE]

Haavisto on sanonut, että edustaa ilman puolisoa jos se on jossain ongelma.

Miksi teillä on niin huono itsetunto, että jaksatte yhä edelleen miettiä sitä mitä muut ajattelevat (tässä tapauksessa presidentin seksuaalisesta suuntautumisesta)? EIköhän valtiojohtajien keskuudessa se ammattitaito merkitse eniten...

• Tykkää
Reactions: Scindapsus

Minäkin peesaan tätä.

Yhteistyössä