Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Auryn! Joko kävit kattoo ne Twilightmoms sivut =) ? Siellä on Suomi-mammoillekin oma ryhmä :D
Suosikeissa on kyllä, en ole tarkemmin ehtiny tutustua...
Mutta jos suomimammoilla on oma ryhmänsä niin tarviipa kirjautua :D
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Nyt olen lukenut tuota tokaa kirjaa kohta 300 sivua ja eihän tuo ole niin mielenkiintoinen kuin Houkutus |O ! Tahtoo Edwardin joka sivulle |O !
Epäilys se vasta onkin hirveää luettavaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Mrs. SweeneyTodd.. Tää ketjun otsikko pitää varmaan vaihtaa kohta twiligth fanitusketjuksi tai jotain :whistle: :LOL: :LOL:
Joo mie siihen ekaan viestiin jo muokkasin että spoilausta sellaiselle joka ei ole lukenut kirjaa/kattonut leffaa :) .

Virallinen Twilight-pino, pitäiskö muuttaa otsikko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Nyynä, siis minähän olen jo ihan menetetty tapaus :LOL:
Tässä minun puku :heart: (en ole kyllä vielä ostanut. Sitten lähenpänä tapahtumaa..)
http://i6.ebayimg.com/04/i/001/26/a0/47cb_1_sbl.JPG

ai helvetti mikä puku!!! ihana!!! :heart: :D

huoh... asusimpa mieki niin lähellä että tommoseen tapahtumaan vois osallistua... :ashamed: :snotty:
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Mrs. SweeneyTodd.. Tää ketjun otsikko pitää varmaan vaihtaa kohta twiligth fanitusketjuksi tai jotain :whistle: :LOL: :LOL:
Joo mie siihen ekaan viestiin jo muokkasin että spoilausta sellaiselle joka ei ole lukenut kirjaa/kattonut leffaa :) .

Virallinen Twilight-pino, pitäiskö muuttaa otsikko?
Joo, vaihda vaan. Voihan siihen laittaa varotuksen, että ei avaa, jos ei halua tietää enempää..
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Nyynä, siis minähän olen jo ihan menetetty tapaus :LOL:
Tässä minun puku :heart: (en ole kyllä vielä ostanut. Sitten lähenpänä tapahtumaa..)
http://i6.ebayimg.com/04/i/001/26/a0/47cb_1_sbl.JPG

ai helvetti mikä puku!!! ihana!!! :heart: :D

huoh... asusimpa mieki niin lähellä että tommoseen tapahtumaan vois osallistua... :ashamed: :snotty:
Hommaa halpislento (esim. germanwings lentää Köln/Bonnin lentokentälle) ja menet hotelliin siksi viikonlopuksi :D )
 
Gwenhwyfar : mie olen lukenu ne kaikki kirjat joten miulta ei voi spoilata mitään.

ja olen muuten samaa mieltä miltei kaikesta mitä kirjotit. robert pattinson on kyllä niin eetu ku olla ja voi... ja varmaan myös tekis eetua... :whistle: :p

ja se cullenien talo häiritti minuaki aivan järettömästi. ja se bellan huone. mie huokasin ihan ääneen leffassa että jestas, kuin se on nuin pieni! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Nyynä, siis minähän olen jo ihan menetetty tapaus :LOL:
Tässä minun puku :heart: (en ole kyllä vielä ostanut. Sitten lähenpänä tapahtumaa..)
http://i6.ebayimg.com/04/i/001/26/a0/47cb_1_sbl.JPG

ai helvetti mikä puku!!! ihana!!! :heart: :D

huoh... asusimpa mieki niin lähellä että tommoseen tapahtumaan vois osallistua... :ashamed: :snotty:
Hommaa halpislento (esim. germanwings lentää Köln/Bonnin lentokentälle) ja menet hotelliin siksi viikonlopuksi :D )
mihin aikaan toi oli?

 
Millä kielellä te muuten luette noita? Mä luin ne englanniksi, en uskaltanut lukea suomeksi, jos ne vaikka onkin käännetty ihan kökösti ja menis hyvä kirja pilalle. Täytyis varmaan uskaltautua lukemaan suomeksikin... heti kun on saanut tän tokan kierroksen mentyä läpi. Se Breaking Dawn ei ilmeisesti ole vielä tullut suomeksi?

Sit vielä vähän silmäniloa vanhoille harpuille :D





 
Tipu Topakka
Siis voi aaah mikä namu toi jätkä on :p Ja just meinasin samaa, että toi tukka on niiiin ihana :heart:
Mä olen lukenut saksaksi, suomeksi ja englanniksi ja täytyypä myöntää, että käännökset eivät tee oikeutta alkuperäiselle :whistle:
 
Minä luin kaikki kirjat englanniksi.. Muuten hyviä, mut vikan kanssa mulla on henk.koht. ongelmia. :whistle: Toisaalta helpotus, että se ei ollut täydellinen, muuten joutuisin palvomaan niitä vaan... :ashamed:
 
Mä luin suomennetut suomeks, eli kolme ekaa. Breaking Dawn on nyt menossa enkuks, kun ei ole oikein valinnanvaraa ja tottakai se on luettava nyt eikä loppuvuonna :| :D

Suomeks lukiessa mä kyllä käänsin päässäni puheenvuorot enkuks. Outoa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Oonko ainoa jota vaivaa se tarinan loppupää? Siis neljäs kirja.
Älkää pliis kertoko mitä siinä käy! Odotan suomennosta!
Juu ei mitään juttuja loppupäästä! Mie vasta tokan sivulla 330 :/ . Pitää varmaan laittaa nää lapset nukkumaan jo seiskalta että äiti pääsee kirjan lumoihin :xmas: .
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä