Virallinen Twilight-pino vol.4

kaksosmamma
NetAnttilan mukaan Epäilys ilmestyy DVD:llä 3.12. kaksi kuukautta enää, jippii :) Tänään ajattelin katsoa Houkutuksen pitkästä aikaa.

Ja Wardin Mustan Tikarin Veljeskunta vaan paranee kirja kirjalta. Herätetty rakastaja oli loistava - luin sen päivässä parissa ja oli pakko käydä tilaamassa seuraavat kolme osaa englanninkielisinä kun en jaksa odottaa suomennoksia...
 
Pari linkkiä fanituotteisiin
http://www.huuto.net/kohteet/nomination-koruun-pala-what-do-you-mean-edward-isnt-real/152271107

http://www.huuto.net/kohteet/nomination-koruun-pala-twilight-mom-tekstilla/152271495
 
Tääl on pidetty pitkää taukoo houkutuksesta, mut tuntuu sopivalta ajalta aloittaa uudestaan. Kovasti odottelee et tulis uusia luettavia sarjaan.....

Mustantikarinveljekset uppoo ja kovaa, luin englanniksi loput paitsi lover mine puuttuu vielä ja ne kirjat on ihania. huhtikuussa 2011 ilmestyy seuraava lover unleash ja helmikuussa 2011 paljastettu rakastaja, ei jaksa oottaa
 
Esme harmaana
Mä oon taas koukussa näihin twilight the score musiikkeihin.... Oon nyt niitä näin pimenevään syksyyn kuunnellut ja kyllä uppoo ja kovaa, varsinkin tuo New moonin the score! I love it!!!!!!!!

Houkutuksen katsoin viikonloppuna todella pitkästä aikaa ja tänään ajattelin illalla katsoa New moonin. Mulla vaan tulee niin kauhee polte sitä aamunkoi elokuvaa kohtaan. En tiedä miten kajsan odottaa yli vuoden, kun nyt jo odotus ollut ihan liikaa!!!!!!!!!!!!!!!
 
Noniin, nyt on sitten katsottu se "Vampires suck" eli oliko se suomeksi jotain vampyyrien imussa? :vampire:
Tavallaan pari todella hauskaa kohtaa jotka mukailevat oikeita leffa kohtauksia. Yleisesti koko leffa oli yliörveltämistä ja haukkumista. Mmm, välillä hauska, loppua kohti alkoi mennä jo yli ja välillä alkoi jo ärsyttämään. Pari kertaa pyrskähdin nauramaan ääneen. Sarkastinen, mutta silti vain tyydyttävää sontaa koko leffa :)

Muoks: Se vielä, että feikki Edward oli tässä leffassa niin ruma, että teki mieli jo hypätä Team Jacobiin :saint:
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Tääl on pidetty pitkää taukoo houkutuksesta, mut tuntuu sopivalta ajalta aloittaa uudestaan. Kovasti odottelee et tulis uusia luettavia sarjaan.....

Mustantikarinveljekset uppoo ja kovaa, luin englanniksi loput paitsi lover mine puuttuu vielä ja ne kirjat on ihania. huhtikuussa 2011 ilmestyy seuraava lover unleash ja helmikuussa 2011 paljastettu rakastaja, ei jaksa oottaa
VASTA!!!

Eiii......... Se on varmaan pakko yrittää kahlata niitä sitten englanniksi, vaikkei siitä varmaan mitään tulekaan. Pah!

Montakos osaa sitä sarjaa on tehty?
 
kaksosmamma
Musta Tikarin Veljeskuntaa on 9 kirjaa. Juuri tilasin englanniksi kolme seuraavaa kun en jaksanut odottaa suomennoksia :) Suomalaisen nettikaupassa oli pokkarit 6,20 euroa/kpl.
 
kaksosmamma
Renesmeen näyttelijä on kyllä tosi söpö - ja aika paljon sellainen mitä itse kuvittelin Renesmeen olevan. Tuntuu, että Aamunkoita joutuu odottamaan ihan ikuisuuksia...Onneksi Epäilystä pääsee katsomaan DVD:ltä jo joulukuussa!
 
Olettekos lukeneet Lauren Katen "uutta" sarjaa Fallen ja Torment???
Fallen (9780385738934) - Lauren Kate - Kirjat - CDON.COM
Torment (9780385739146) - Lauren Kate - Kirjat - CDON.COM

Tilasin itse ne juuri netistä ja ajattelin kahlata läpi millaisesta on kyse. Mustaa tikaria täällä luetaan myös, ensimmäinen pokkari vasta menossa, mutta on sen verta helppoa luettavaa, että taitaa mennä loputkin 5 samaan syssyyn (ostin 6 pokkarin paketin). Cassanda Claren Luukaupunki pitäis saada, hyllyssä odottaa kakkos osa "City of ashes"...
 
Viimeksi muokattu:
lobsten
Hmm...
Eikös muuten vasta ollut jossain uutista, että tää twilight robsten pariskunta ois muuttanu yhteen johonkin taloon Losiin kuvausten ajaksi :) Kuvaukset loppu vasta ens toukokuussa, joten tosiaankin menee vuosi vielä seuraavaan elokuvaan :(
 
Solina83harmaana
Pitkästä aikaa, tainut listakin vähän hiljentyä. Itsekkin kaksplussaillut, ja ylipäätänsä surffaillut netissä.

Mutta silti fanitan ;) Ja onhan se tänään lähdettävä hakemaan epäilys kotio.

Tottapuhuen tilasin sen jo homeenteriltä,mutta siellä on kaikki meidän tilaukset viipyneet käsittämättömän kauan matkalla joten tein päätöksen että kerran lähdenkin tänään kauppaan niin ostan oman epäilyksen ja palautan sen sitten kun tulee postissa.

Ja eikös vampyyripäiväkirjatkin tule nyt suomeksi. Lukemistakin näköjään pakko saada.
 

Yhteistyössä