Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Aah tällanen pino tänne tullu :p Mulle muuten sanottiin tuossa viikko sitten että näytän ihan naispääosan näyttelijälle..otin kohtelijaisuuden vastaan mutta en mielestäni kyllä näytä :ashamed:
siis Kristen Stewartille
 
Oli pakko katsoa Harry Potter ja liekehtivä pikari, ihan vain Cedricin vuoksi :D

Ihana fiilis, pitkästä aikaa, ihan kuin olisi teinityttö, tällälailla kuolata jonkun filmitähden perään... Katselin Robertin haastatteluja youtubessa ja voi vitsi, että se on herttainen poika. Hirveän ujon oloinen, melkein joka haastattelussa punasteli ja hihitteli hermostuneena ja istui jalat alleen taitettuna. Awwwww :heart:

Kaveri on jo lukenut 100 sivua Twilightiä, kyllä me ens viikolla jo päästään sen kanssa leffaan. Siitä onkin pitkä aika, kun oon jonkun rainan käynyt toistamiseen teatterissa katsomassa. Oliskohan ollut jopa 90-luvun alkupuolella, kun kävin katsomassa Speedin kahdesti Keanu Reevesin takia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Ihana fiilis, pitkästä aikaa, ihan kuin olisi teinityttö, tällälailla kuolata jonkun filmitähden perään...
Mulle taas tää on tuttua, nimim. Depp-fani ainiaan :saint:, Villeä koskaan unohtamatta :heart: . Tää Robertin fanitus on tällanen sivuprojekti ;) mutta ah niin ihana sivuprojekti :p .
 
vieras
Tähän pinoon on pakko hypätä, olen totaalinen fani!! Kävin ensi-illassa leffan katsomassa ja lisäksi olen sen netistä 2 kertaa katsonut, eli yhteensä 3!!! Luen nyt justiinsa breaking dawnia ja hyvä on. Suosittelen kirjasarjaa lämpimästi, eikä leffakaan hullumpi ollut, varsinkin tuo Robert on oikea silmänilo;)))
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tähän pinoon on pakko hypätä, olen totaalinen fani!! Kävin ensi-illassa leffan katsomassa ja lisäksi olen sen netistä 2 kertaa katsonut, eli yhteensä 3!!! Luen nyt justiinsa breaking dawnia ja hyvä on. Suosittelen kirjasarjaa lämpimästi, eikä leffakaan hullumpi ollut, varsinkin tuo Robert on oikea silmänilo;)))
Mistä sää se netistä oot saanut??!!??
Millon muuten Suomessa ilmestyy dvd/bluray. Täällä VASTA kesäkuussa!! Kaikkialla muualla näyttää ilmestyvän paljon aikasemmin. Orjuutin jo kaverin Lontoosta hommaamaan mulle leffan, että pääsen aikasemmin katsomaan. Ei millään viittis kesäkuulle odottaa |O
Postimies toi muuten aivan juuri engl. varsion Twilightista, joten kohta pääsee lukemaan :heart: Vaikka tarina on sama, niin silti noissa käännöksissä on hienoja eroja ja saa aina vähän jotain uutta. Siis mulla täytyy viirata pahemmalaatusesti päästä, että alan lukea sarjaa eri kielillä, vaan sillä että saa enemmän irti :snotty:
 
Tipu Topakka
VAROITUS!! TÄÄ ON BREAKING DAWN SPOILERI. ÄLÄ KATSO JOS ET OLE LUKENUT KIRJAA!!!
Muutoin olkaa hyvä =) http://www.youtube.com/watch?v=Ybtxwr9VR5g
lataa kauan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Nyt olen lukenut tuota tokaa kirjaa kohta 300 sivua ja eihän tuo ole niin mielenkiintoinen kuin Houkutus |O ! Tahtoo Edwardin joka sivulle |O !
Epäilys se vasta onkin hirveää luettavaa!
Miten Epäilys voi olla pahempaa luettavaa kuin Uusikuu :eek: . Sain juuri tuon luettua ja tuohan oli melkein kuin olisi saman kirjailijan eri kirjasarjan kirja :/ . Ahdistava kirja kaikenkaikkiaan :/ . Ihan erilaatuinen kuin Twilight :/ .

Nyt on tällanen olo :/ .
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Nyt olen lukenut tuota tokaa kirjaa kohta 300 sivua ja eihän tuo ole niin mielenkiintoinen kuin Houkutus |O ! Tahtoo Edwardin joka sivulle |O !
Epäilys se vasta onkin hirveää luettavaa!
Miten Epäilys voi olla pahempaa luettavaa kuin Uusikuu :eek: . Sain juuri tuon luettua ja tuohan oli melkein kuin olisi saman kirjailijan eri kirjasarjan kirja :/ . Ahdistava kirja kaikenkaikkiaan :/ . Ihan erilaatuinen kuin Twilight :/ .

Nyt on tällanen olo :/ .
Minusta kolme jälkimmäistä kirjaa ovat ihan erilaisia, kuin Twilight. Epäilyksessä Bella epäilee valintojaan aika rankasti (enempää en kerro, kun et ole lukenut). Neljäs kirja oli tosi raaka (jos sen saavat elokuvaksi ja todella ovat uskollisia kirjalle, niin juma, siinä on meille vuosituhannen leffa!) Mutta silti minä olen aivan :heart: tohon BD:iin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Mistä sää se netistä oot saanut??!!??
Mä imutin pikkuveljen ohjeilla isohuntista. Ennen ku pääsin leffaan asti, kun en voinu odottaa viikkoa saati kahta :ashamed:
Minkälainen kuvanlaatu siinä on?
Eipä kummonen. Se on kameralla kuvattu leffassa.
Mutta kelpaa pöpiyden ensiavuks :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä