Näin on, justiinsaAlkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Täytyy kyllä myöntää, että nää kirjat on just my brand of heroin!
Olen monta vuotta jo odotellut Veren vankien jälkeen että millon tulisi uusi ihana vampyyrikirjasarja ja tulihan se :heart: .Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Näin on, justiinsaAlkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Täytyy kyllä myöntää, että nää kirjat on just my brand of heroin!
No sitten alotetaan lukemaan uudelleen :xmas: ! Meikäläinen vetää jo kolmatta kierrosta (tällä hetkellä alotin Twilightin uudelleen). Uskallat ihan hyvin lukea enkuksi! Tiedätkö, kun lukee eri kielillä, niin tuntuu, että löytää aina jotain uutta. Minä luen suomeksi, englanniksi ja saksaksi (parhaat kirjat enkuksi. Käännökset tuntuu tönköiltä alkuperäsen verrattuna) ja näin saan enempi irti (Siis mulla täytyy viirata päässä pahemman kerran, että alan lukea eri kielillä vain siksi että saan tarinasta enempi irti :snotty: Minusta niistä englannin kielisistä saa paremmin "tunteen irti".Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Gwenhwyfar, ihana kun oot mustunut ja kirjottanut melkeen ainoastaan tähän pinoon :heart: .
Nyt kun olen lukenut enemmän kuin vain elokuvan verran niin noita hahmoja ajattelee ihan uusin silmin, vaikkapa Jasperia, kun tiedän jotain hänen taustoistaan.
Mulla on nyt sellanen vaihe menossa lukemisessa että toisaalta haluan ahmia kirjoja ja tietää mitä tapahtuu. Toisaalta melkeen en haluaisi lukeakaan kun sitten ei olekaan enää luettavaa, onko elämää noiden kirjojen jälkeen ?!
http://www.youtube.com/watch?v=9qUM9k1A1nU
Kylmät väreet kulkee :heart: .
Missä tuolla jos saa kysyä :ashamed:? Pitääkö olla rekisteröitynyt että voi käydä kattomassa keskusteluja/kirjoittamassa itse?Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:myö ollaan täällä B) http://www.twilightmoms.com/
Ei kun se oli siellä ruokalassaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
auryn, ^oliko tää nyt se hihityskohtaus kun Edward nähtiin leffassa ekan kerran kun "teinit" hihitti ja huokaili?
Äh, niinhän se olikin, toihan taitaa olla siellä sairaalassa kun piti taas olla niin tylynä Bellalle.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Ei kun se oli siellä ruokalassaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
auryn, ^oliko tää nyt se hihityskohtaus kun Edward nähtiin leffassa ekan kerran kun "teinit" hihitti ja huokaili?
Sillä on t-paita päällä siinä kohtauksessa
Eihän yhteen kirjaan mene kuin korkeintaan puoli vuorokautta.Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra84:luin ne kaikki kolme alle viikossa..
On on, Lue englanniksi.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Voi vinetto, mulla on enää vaivaiset parikymmentä sivua luettavana Epäilystä |O . Yritän pitkittää ja pitkittää tuon loppuunlukemista kun ei ole seuraavaa kirjaa odottamassa..
Kolmesta ekasta kirjasta oppineena mä luen nelosta mahdollisimman hissuksiin, lähinnä vaan töissä ja bussissa Ja onneksi siinä on sivuja, ei ihan heti lopu keskenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:On on, Lue englanniksi.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Voi vinetto, mulla on enää vaivaiset parikymmentä sivua luettavana Epäilystä |O . Yritän pitkittää ja pitkittää tuon loppuunlukemista kun ei ole seuraavaa kirjaa odottamassa..
Ei näy meiän telkusta :'(Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Katsokaapa tv-sarja true blood,se vasta ihana olikin..eka kausi tullut jenkeissä viime syksynä toinen alkaa varmaan nyt keväällä.