Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Kieltämättä, kieltämättä - se vaan oli leffassa vähän jotenkin taka-alalla, ettei siitä huomannut, että se onkin söpis - tai ehkä se blondi tukka jotenkin piilotti hottiuden...

Nyt lähtee Eclipse uudelleenlukuun, sain just New Moonin luettua. Kävin kaverin kanssa tänään kahvilla, kirja oli mukana, kun olin vähän etuajassa ja käytin tilanteen hyväksi lukemalla. Tietysti pistin kirjan käsilaukkuun kun kaveri tuli ja juotiin siinä sitten kahvia ja juteltiin niitä näitä. Noin vartin päästä kaveri kysyi, että poltteleeko se kirja ehkäpä siellä laukussa, tekiskö mieli lukea sitä? Kysyin sit, että mistä se arvas - olin kuulemma vilkuillut koko ajan käsilaukkuani kaipailevan näköisesti, enkä edes itse tiedostanut tehneeni niin!

Täytyy kyllä myöntää, että nää kirjat on just my brand of heroin!

Tipu Topakka
Meikäläinen lopetti just Breaking dawnin (toista kertaa!!) ja luin tuon järkäleen kahteen päivään :eek: Voitko kuvitella!! Minulla kävi jo leffassa tuo Jasper/Jackson silmään (ihan minun tyyppinen mies! :p )

Noin vartin päästä kaveri kysyi, että poltteleeko se kirja ehkäpä siellä laukussa, tekiskö mieli lukea sitä? Kysyin sit, että mistä se arvas - olin kuulemma vilkuillut koko ajan käsilaukkuani kaipailevan näköisesti, enkä edes itse tiedostanut tehneeni niin! :LOL: :LOL:

Tipu Topakka
Siis veit sanat suustani just my brand of heroin!.. kun ei ole kirja käsissä, niin sitten pompin Plussan ja Twilightmoms:in välillä.. Suurimmaksi osaksi kyllä olen tuolla TM:ssä "palstailemassa" ja tää "plussailu" on jäänyt vähän taka-alalle..

Mulla on nyt menossa tuo Epäilys, jotain 250 sivua oon saanut vasta luettua. Ainakin tää eka puolisko kirjasta on ollut tosi hyvä, ei yhtään kuin Uusikuu, ei ahdistava millään lailla.

Sosiaalinen elämä on verottanut rankalla kädellä lukemista. Mikä pakko se on käydä kaverien luona ja olla siellä jopa 5 tuntia |O :D ! Eilen piti siivota ja pyykätä kun kämppä oli sen näkönen että ei olla kotitöitä tehty :ashamed: . Tänään on pakko lukea koko vauvan päiväuniaika :p .

Uskaltaiskohan sitä lukea enkuksi seuraavan kirjan.. Entä jos mie en älyä mitään :ashamed: ..?

Ja minä liputan Edwardin puolesta :heart: .

auryn, ^oliko tää nyt se hihityskohtaus kun Edward nähtiin leffassa ekan kerran kun "teinit" hihitti ja huokaili?

Gwenhwyfar, ihana kun oot mustunut ja kirjottanut melkeen ainoastaan tähän pinoon :heart: :D .

Nyt kun olen lukenut enemmän kuin vain elokuvan verran niin noita hahmoja ajattelee ihan uusin silmin, vaikkapa Jasperia, kun tiedän jotain hänen taustoistaan.

Mulla on nyt sellanen vaihe menossa lukemisessa että toisaalta haluan ahmia kirjoja ja tietää mitä tapahtuu. Toisaalta melkeen en haluaisi lukeakaan kun sitten ei olekaan enää luettavaa, onko elämää noiden kirjojen jälkeen :eek: ?!

http://www.youtube.com/watch?v=9qUM9k1A1nU

Kylmät väreet kulkee :heart: .

RouvaSweeneyTodd: kyllä sie uskallat alottaa breaking dawnin enkuksi, ei se kieli mene yhtään sen vaikeemmaksi ku mitä se on eclipsessä ja aikasemmissa :D

siitä vaan, tulee ylläreitä... :whistle: :whistle:

uuuuuhhhh mama, en oo hokannukkaan kattoa tota Jasperin esittäjän kuvaa aiemmin... hot hot hot hot :p mutta niin se on eetuki :p :heart:

Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Gwenhwyfar, ihana kun oot mustunut ja kirjottanut melkeen ainoastaan tähän pinoon :heart: :D .

Nyt kun olen lukenut enemmän kuin vain elokuvan verran niin noita hahmoja ajattelee ihan uusin silmin, vaikkapa Jasperia, kun tiedän jotain hänen taustoistaan.

Mulla on nyt sellanen vaihe menossa lukemisessa että toisaalta haluan ahmia kirjoja ja tietää mitä tapahtuu. Toisaalta melkeen en haluaisi lukeakaan kun sitten ei olekaan enää luettavaa, onko elämää noiden kirjojen jälkeen :eek: ?!

http://www.youtube.com/watch?v=9qUM9k1A1nU

Kylmät väreet kulkee :heart: .
No sitten alotetaan lukemaan uudelleen :xmas: ! Meikäläinen vetää jo kolmatta kierrosta (tällä hetkellä alotin Twilightin uudelleen). Uskallat ihan hyvin lukea enkuksi! Tiedätkö, kun lukee eri kielillä, niin tuntuu, että löytää aina jotain uutta. Minä luen suomeksi, englanniksi ja saksaksi (parhaat kirjat enkuksi. Käännökset tuntuu tönköiltä alkuperäsen verrattuna) ja näin saan enempi irti :D (Siis mulla täytyy viirata päässä pahemman kerran, että alan lukea eri kielillä vain siksi että saan tarinasta enempi irti :snotty: Minusta niistä englannin kielisistä saa paremmin "tunteen irti".

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

auryn, ^oliko tää nyt se hihityskohtaus kun Edward nähtiin leffassa ekan kerran kun "teinit" hihitti ja huokaili?
Ei kun se oli siellä ruokalassa :whistle: :p
Sillä on t-paita päällä siinä kohtauksessa :D
Äh, niinhän se olikin, toihan taitaa olla siellä sairaalassa kun piti taas olla niin tylynä Bellalle.

*lähtee kuukkeliin etsimään t-paita -Edwardia*

loves
yli 30 vuotias,joka on hurahtanut tuohon Twilight-saagaan ihan mahdottomasti. Näin elokuvasta mainoksen ja netistä sitten luin,että perustuu kirjaan. Ja minä joka rakastan lukemista etsin tietysti heti,että mihin kirjaan. Ja voi pojat.. mikä koukutus siitä alkoi. Minä luin kolmeen päivään ne kolme ensimmäistä kirjaa. Ja nyt odottelen kuumeisesti,että saan sen neljännen kirjan. Tilasin sen enkun kielisenä ja ostinpa samalla tuon ekan kirjan omaksi. Hmm.. vakuuttelin itselleni,että sen takia,että tyttäreni 13v haluaa sen ehkä lukea. Pah.. ihan itselleni ostin ja aion ostaa ne muutkin.
Kirjoissa kolahti heti tuo Edward ja totta kai myös Bella, mutta kun nainen olen niin olen aivan lääpälläni Edwardiin. (jep.. ikää oli...) Elokuva on ihana... ja Robert Pattison Edwardina täydellisen upea. Nam.
Tuossa kirjasarjassa on jotain lumoavaa,koska se vie ajatukset ja järjen mennessään. Huomaan yhä uudestaan ajattelevani Edwardin ja Bellan tarinaa. Toivon,että he pysyvät yhdessä...

vieras
Voi vinetto, mulla on enää vaivaiset parikymmentä sivua luettavana Epäilystä |O . Yritän pitkittää ja pitkittää tuon loppuunlukemista kun ei ole seuraavaa kirjaa odottamassa..
On on, Lue englanniksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi vinetto, mulla on enää vaivaiset parikymmentä sivua luettavana Epäilystä |O . Yritän pitkittää ja pitkittää tuon loppuunlukemista kun ei ole seuraavaa kirjaa odottamassa..
On on, Lue englanniksi.
Kolmesta ekasta kirjasta oppineena mä luen nelosta mahdollisimman hissuksiin, lähinnä vaan töissä ja bussissa :whistle: Ja onneksi siinä on sivuja, ei ihan heti lopu kesken :D
Vaikka sitten on vielä se nettiteksti helpottamassa eroahdistusta :p

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä