Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
:D Me too!! Kaverin kanssa molemmat tilattiin ja nyt kieli pitkällä kuola valuen odotetaan postiluukun kolahtavan! Kerrankin hyötyä tuosta kuvaputkitelkusta, saa vapaasti kuola lentää ja karkkisilla sormilla lääppiä Edua ilman pelkoa telkusta :D :p

Eiks hienon telkun kaa voi tehä noin? Sellasen lättänän? Huoh, onneks meil on vanhanaikanen ja vielä kauan :D

Loppu on. Minäkin olen odotellut sitä jo jonkin aikaa. Jospa sattuisi tulemaan ennen hiihtolomaa niin olisi aikaa lukea sitä kaikessa rauhassa... Pah.. heti ahmin sen,kun käsiini saan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Breaking dawn oli loppu kaupassa |O ! Mie en kestä |O !

Juu, mulle tosiaan sanottiin kun aamusella kävin sen ostamassa, että "Hyvä kun tulit ajoissa, nämä tuli tänään ja illalla ne on loppu" :| Miksei ne tilaa kerralla järjettömän isoa kasaa??? :o
Pistitkö varaukseen? =)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Breaking dawn oli loppu kaupassa |O ! Mie en kestä |O !

Juu, mulle tosiaan sanottiin kun aamusella kävin sen ostamassa, että "Hyvä kun tulit ajoissa, nämä tuli tänään ja illalla ne on loppu" :| Miksei ne tilaa kerralla järjettömän isoa kasaa??? :o
Pistitkö varaukseen? =)

Pistin varaukseen ja heti kännyyn viestiä kun kauppaan tulee :) .

Myyjä sanoi että kirjojen suosio on yllättänyt täysin, koko ajan saa olla tilaamassa lisää kun aattelevat että johan fanit ovat omansa ostaneet mutta niin vaan tulee lisää faneja koko ajan. Ja meinasi että saattaapi painoksetkin loppua tyystin että sitten ootellaan jokunen aika ennenku kirjapainosta lisää tulee :whistle: .

Myyjä sanoi että kirjojen suosio on yllättänyt täysin, koko ajan saa olla tilaamassa lisää kun aattelevat että johan fanit ovat omansa ostaneet mutta niin vaan tulee lisää faneja koko ajan. Ja meinasi että saattaapi painoksetkin loppua tyystin että sitten ootellaan jokunen aika ennenku kirjapainosta lisää tulee :whistle: .

On tää vaan valtava juttu. Ihanaa :D

Minä kävin eilen katsomassa Twilight-elokuvan ja täytyy sanoa,että hyvähän se oli. Mutta kirjana parempi. Tosin en valita.. Robert Pattison Edwardina oli aivan syötävän upea....

Minullakaan ei muutama viikko sitten ollut hajuakaan koko asiasta. Vaan nyt on.. ensimmäinen kirja vei mennessään ja kaksi muuta piti lukea samaan kyytiin. Ja nyt odottelen kuumeisesti sitä neljättä kirjaa. Huvittaa itseäkin kuinka elämä pyörii nyt Twilight-kirjasarjan ympärillä. Ja Edwardin... yummy.

Alkuperäinen kirjoittaja loves:
Minullakaan ei muutama viikko sitten ollut hajuakaan koko asiasta. Vaan nyt on.. ensimmäinen kirja vei mennessään ja kaksi muuta piti lukea samaan kyytiin. Ja nyt odottelen kuumeisesti sitä neljättä kirjaa. Huvittaa itseäkin kuinka elämä pyörii nyt Twilight-kirjasarjan ympärillä. Ja Edwardin... yummy.

Puskaradio toimii hyvin, lisää käännynnäisiä :D .

Sattuiko kukaan kattomaan Oscareiden jakoa? Ja lähinnä Mickey Rourkea? Tai lähinnä kuka sieltä Rourken selän takaa kurkki? No Roberthan siellä istui viistosti Rourken takana :heart: .

Katsoin Oscar-gaalan alusta loppuun (Hugh Jackmanin takia kylläkin) mutta nautin suunnattomasti sekä romanttisten kohtausten esittelystä että kaikista Mickey Rourke-zoomauksista - vaan keiden kanssa se RP siellä oikein oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Katsoin Oscar-gaalan alusta loppuun (Hugh Jackmanin takia kylläkin) mutta nautin suunnattomasti sekä romanttisten kohtausten esittelystä että kaikista Mickey Rourke-zoomauksista - vaan keiden kanssa se RP siellä oikein oli?

En tuntenut niitä ympärillä olevia, oisko Twilight-elokuvan ohjaaja ollut viereinen nainen?

Rob oli niiiin hyvännäköinen!!! Muuten käykääs kurkkaamassa tämä sivu http://www.faceinhole.com/us/create/twilight/263f78a0-373b-4b4c-b75d-6d46dcf6986c/ aika hauska.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rob oli niiiin hyvännäköinen!!! Muuten käykääs kurkkaamassa tämä sivu http://www.faceinhole.com/us/create/twilight/263f78a0-373b-4b4c-b75d-6d46dcf6986c/ aika hauska.

:D

Meinasin laittaa omat kasvoni Edwardin kainaloon mutta miusta ei löytynyt yhtä ainuttakaan kuvaa, siis pelkästään minusta, aina on vähintään vauva mulla kainalossa :whistle: ..

Nyt tuli tekstari että kirja on tullut kauppaan, vaan enhän mie sinne pääse tänään enkä huomenna |O ! Siellä se oottaa kotiin pääsyä |O . Pakko pestata joku kuriiri kavereista joka olis huomenna kaupunkiin menossa..

Mä en osaa :/ Siis jos on valmiina valokuva, niin miten mä sen tohon saan ympättyä??

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:

Mä en osaa :/ Siis jos on valmiina valokuva, niin miten mä sen tohon saan ympättyä??

Kun painat tuota upload image niin siitä voit sitten etsiä omalta koneelta kuvan. Liian "isoa" siis tilaavievää ei voi laittaa.

Nyt tuli tekstari että kirja on tullut kauppaan, vaan enhän mie sinne pääse tänään enkä huomenna |O ! Siellä se oottaa kotiin pääsyä |O . Pakko pestata joku kuriiri kavereista joka olis huomenna kaupunkiin menossa..

Tilasitko sen suomalaiseen?

Tilasitko sen suomalaiseen?

Kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:

Kun painat tuota upload image niin siitä voit sitten etsiä omalta koneelta kuvan. Liian "isoa" siis tilaavievää ei voi laittaa.

Siis olenko vähän sokea :snotty: :whistle: :laugh: Mutta kiitos, Rva. S.Todd :flower:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä