Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä ostin tänään Breaking Dawnin ja vähän huimas aluks se jötikän koko, mä kun oletin saavani helpostikäsiteltävää bussilukemista taas... No, meneehän se, kovempaa vaan joutuu pitämään kiinni kirjasta jotta sivut pysyy auki :D

Nyt sain minäkin omani ja onhan tuolla kirjalla kokoa :D . Yllättävän hyvin tuota englantia pystynkin lukemaan :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Yritetään kerätä samaan paikkaan meitä aikuisikään ehtineitä hurahtaneita... Tulkaa mukaan, meitä on vasta neljä. Kai meitä on enemmänkin? http://twi.fi/forum/

Tällainenkin löytyy :) . Pitänee tutustua ja käydä kirjoittelemassa jossain vaiheessa, nyt kaikki ylimääräinen aika menee Breaking dawnin lukemiseen (vasta 150 sivua luettu) :p .

Wau, miten pitkä tämäkin ketju jo on!
Hienoa, että suomeksikin löytyy Oma Twilight-foorumi =) :flower: Pitää katsoa, jos eksyisi joskun myös tuonne..
Itse kirjoittelen tonne Twilightmoms:iin B)

Aloitin tuossa kolmannen lukukierroksen ja luen nyt Twilightiä ja Midnight Sunia yhtäaikaa. Tuolla Twilightmomseissa on tullut lueskeltua ahkerasti iltaisin, kirjoittamaan en ole paljoa ehtinyt sielläkään. Joko joku on linkittänyt RP:n osuuden oscareista tännekin? No tässä nyt kuitenkin on linkki, olkaa hyvät:

http://www.youtube.com/watch?v=kvXzalv2Iw8

Soitin kirjan perään. Oli tullut jokin informaatiokatkos ja kirjani lepää varaston hyllyllä :( Kauankohan olisin saanut odotella,jos en olisi nyt soitellut... Mistä luette tuota Midnight Sun kirjaa? Onko se siis kumminkin julkaistu?

Alkuperäinen kirjoittaja loves:
Soitin kirjan perään. Oli tullut jokin informaatiokatkos ja kirjani lepää varaston hyllyllä :( Kauankohan olisin saanut odotella,jos en olisi nyt soitellut... Mistä luette tuota Midnight Sun kirjaa? Onko se siis kumminkin julkaistu?

netistä löytyy osa siitä. ei oo vielä julkastu. eli www.stepheniemeyer.com ja sieltä löytyy se midnight sun omana täbinään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Kai te ootte muuten lukeneet tuolta Stephenien sivuilta ne kirjoista pois jätetyt kohtaukset? Niitä oli siellä muutamia.

Missä????? Minä kun luulin, että olen jo kolunnut sivut kunnolla läpi.. Missä kohtaa nuo pois jätetyt kohtaukset löytyy?

Lisäänpä vielä sen,että tekisivät elokuvan tuosta Midnight Sun-kirjasta. Saisimme nauttia paljon Edward Cullenin katsomisesta ja samalla tietenkin Robert Pattinsonin näyttelemisestä.

Tuota Breaking dawnia pystyy hyvin lukemaan ja selvää saan mutta rasittaa kamalasti aivoja :ashamed: . En pysty lukemaan kuin jotain 30 sivua ja pitää pitää taukoa, ei sadan sivun ahmiminen onnistu :/ .

Mutta eka 200 sivua on ainakin olleet todella hyviä :p .

Minun ystäväni sanoi,että neljättä kirjaa ei kannattaisi lukea,kun on kuulema niin kamalan huono ja pilaa koko sarjan. Mutta enhän minä voi olla lukematta, enkä voi luottaa toisten sanaan vaan haluan lukea sen kirjan itse ja päättää itse onko se hyvä vai ei. Minä olen nyt lukenut tuota Midnight Sun-kirjaa (edelleen kiitos vinkistä) ja kohta se loppuu... ouh nouh. Kuinka kestän odotuksen ensi viikkoon,että saan tuon Breaking Dawn-kirjan käsiini. :( Enkuksi lukeminen toimii minun kohdallani ihan yhtä hyvin kuin suomeksi lukeminenkin,joten saatanpa ahmia kirjan, kunhan saan sen käsiini... :) odottavan aika on vaan niin pirun pitkä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä