Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä ostin tänään Breaking Dawnin ja vähän huimas aluks se jötikän koko, mä kun oletin saavani helpostikäsiteltävää bussilukemista taas... No, meneehän se, kovempaa vaan joutuu pitämään kiinni kirjasta jotta sivut pysyy auki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja loves:Ja minä vieläkin odotan omaani.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:Yritetään kerätä samaan paikkaan meitä aikuisikään ehtineitä hurahtaneita... Tulkaa mukaan, meitä on vasta neljä. Kai meitä on enemmänkin? http://twi.fi/forum/
Alkuperäinen kirjoittaja loves:Soitin kirjan perään. Oli tullut jokin informaatiokatkos ja kirjani lepää varaston hyllylläKauankohan olisin saanut odotella,jos en olisi nyt soitellut... Mistä luette tuota Midnight Sun kirjaa? Onko se siis kumminkin julkaistu?
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Kai te ootte muuten lukeneet tuolta Stephenien sivuilta ne kirjoista pois jätetyt kohtaukset? Niitä oli siellä muutamia.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Kai te ootte muuten lukeneet tuolta Stephenien sivuilta ne kirjoista pois jätetyt kohtaukset? Niitä oli siellä muutamia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja loves:Lisäänpä vielä sen,että tekisivät elokuvan tuosta Midnight Sun-kirjasta. Saisimme nauttia paljon Edward Cullenin katsomisesta ja samalla tietenkin Robert Pattinsonin näyttelemisestä.