Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä taas tahdon tänne :| :eek: :whistle:
http://www.forkswa.com/WebCamsontheOlympicPeninsula.html
Tonne ois kyllä ihana päästä :p Mutta piru kun on kaukana :whistle: Mulle kun tuo Ringcon sattuu ihan tähän nurkille :D Mietin ihan jos että pukeutuisko ihan vampyyriksi. Mietin jopa, että suostuisko mun hammaslääkäri muokata mulle tuoksi viikonlopuksi pienet kulmahampaat :LOL: :LOL: Puvunkin löysin jo :snotty: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Tonne ois kyllä ihana päästä :p Mutta piru kun on kaukana :whistle: Mulle kun tuo Ringcon sattuu ihan tähän nurkille :D Mietin ihan jos että pukeutuisko ihan vampyyriksi. Mietin jopa, että suostuisko mun hammaslääkäri muokata mulle tuoksi viikonlopuksi pienet kulmahampaat :LOL: :LOL: Puvunkin löysin jo :snotty: :xmas:
Joo no ei ihan ole meidän nurkilla tuo :xmas: .

Mie olen aina haaveillut pukeutuvani naamiaisiin, jos ikinä sellaista järjestettäisiin, vampyyriksi B) . Mie olen jo valmiiksi kalkkilaivan kapteeni ja kulmahampaat sen verran isot ettei ees tartte niitä hammaslääkärin muokkailla :whistle: :ashamed: :D .. Jumalaisen kaunis en kyllä ole :kieh: :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:LOL: :LOL: :LOL: te ootte ihan sekasin :D
Osuit asian ytimeen :p

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä taas tahdon tänne :| :eek: :whistle:
http://www.forkswa.com/WebCamsontheOlympicPeninsula.html
Onkohan matkailu mitenkään parantunut tuolla seudulla kun innokkaat fanit ovat rynnänneet pyhiinvaellukselle :D ?
Ehkä ihan ihan vähän :whistle:
Siellä tehään Twilight-kierroksia :D
 
Tipu Topakka
Nyynä, siis minähän olen jo ihan menetetty tapaus :LOL:
Tässä minun puku :heart: (en ole kyllä vielä ostanut. Sitten lähenpänä tapahtumaa..)
http://i6.ebayimg.com/04/i/001/26/a0/47cb_1_sbl.JPG
 
Lähetin pikkusiskolle ja kahdelle kaverille Twilightit ystävänpäivälahjaksi, yksi on jo aloittanut lukemaan, ja on hyyyvin pahasti koukuttumassa. Kaksi muuta (ruojat!) eivät ole vielä ehtineet (en ymmärrä miten niin ei ole ollut aikaa?) aloittaa lukemista.

Minulla ei ainakaan ollut mitään ehtimisongelmia, kun noita luin. Kun asiat laittoi tärkeysjärjestykseen, aikaa oli ruhtinaallisesti. Ei ihmisen nyt tarvitse joka yö nukkua, siitä sai hienosti yli 8 h lisää lukuaikaa, kun jätti unet väliin :LOL:

Miten pitkälle te ootte noita kirjoja lukeneet, meinaan, että miten paljon niiden sisällöstä uskaltaa kirjoittaa, ettei tule spoilattua keneltäkään? Mä nimittäin luen just New Moonia toiseen kertaan ja VOI AHDISTUS! Argh. Sit kun ei voi kenenkään kaverinkaan kanssa puhua, kun ne eivät ole lukeneet vielä.

RvaSweeneyTodd: Ihanaa että tykkäsit leffasta! Mä meinaan mennä katsomaan sen toistamiseen heti kun kaveri on saanut Twilightinsä luettua. Mä jäin miettimään sitä sähköä/sen riittävyyttä siinä leffassa vs. sitä mitä siitä sanoin tuolla aiemmin. Mulle jäi sen leffan jälkeen ehkä semmoinen fiilis, että suurin osa siitä sähköstä oli siinä siksi, että mä tiesin sen olevan siinä. Jos en olis lukenut kirjaa, niin sit sitä ei ehkä olis ollut riittävästi. En osaa sanoa, vaikea ajatella mitä siitä olis tykännyt, jos ei kirja olisi ollut luettuna.

Häiritsikö sua ne muunnellut kohtaukset? Mua häiritsi ehkä eniten ihan typerät jutut, kuten Cullenien talo, joka oli aivan vääränlainen. Jos kirjassa sanotaan, että talo on suuri ja valkoinen ja noin sata vuotta vanha ja siellä on sisällä kaareva massiivinen portaikko, niin miten ne saa siitä väännettyä modernin puunvärisen legopalikan, jossa on pikkaiset suorat portaat? Mun mielikuva oli kyllä ehkä hiukan liiankin vanha, ensimmäisen tuli mieleen Taran (tai ehkä enemmänkin Twelve Oaksin) tyyppinen talo, mutta tuskin 1900-luvun alkupuolella talot kuitenkaan _noin_ paljon modernimpia oli.

Sit mua häiritsi ihan sikana se kirjakauppa siellä Port Angelesissa, kirjassa se oli joku huuhaa New Age -kauppa, jonne Bella ei edes mennyt sisään ja leffassa aivan muuta. Ja tietty se Applen läppäri, kun kirjassa puhuttiin jostain aataminaikaisesta second-hand -koneesta, jossa oli hidastakin hitaampi modeemi. (Nyt rupesin miettimään, että oliko sillä edes Applen läppäriä siinä leffassa, mutta niin mä kyllä muistelisin).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
^ Höpsis, Robert on aivan ja tasan tarkkaan juuri sellainen kuin pitää, ei se ehkä tule niin selkeästi ilmi pysäytyskuvissa, mutta leffassa se on päivänselvää heti alkumetreiltä asti.
Musta ei. Edwardin piti olla poikkeuksellisen näköinen Bellan rinnalla. Nuo on kuin sisko ja veli.
Ei kelpaa mulle, noup, ei ole vampyyri. :snotty: ;) :D
 
Mun sisko käski mun lukea houkutuksen tuossa vähän ennen joulua, joten menin kirjastoon ja sain sieltä sen ja varasin ne kaksi muuta suomennettua. Olin ihan tulisilla hiilillä kun odottelin niitä kahta melkein kuukauden kun olin jo lukenut houkutuksen parissa päivässä. Sitten kun olin lukenut kaikki kolme oli pakko ladata englanniksi koneelle kaikki neljä kirjaa että sai tietää miten lopussa käy. :D On "vähän" koukuttava sarja. :D
Leffankin kävin katsomassa. (raahasin miehen mukaan jonka mielestä se oli ihan ok eikä ollut lukenut kirjoja) Ja mun mielestä leffa oli kyllä hyvä. Vaikka pikkasen ärsytti ne lisätyt jutut ja jotenkin Bella oli musta kauhean ahdistunut koko leffan ajan. Ja jäin kaipaamaan sitä onnellista rauhallista osuutta mikä kirjassa oli. :) Ja leffan jälkeen tuli heti sellainen olo että pitäisi lukea uudestaan heti heti heti se eka kirja ainakin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Edwardin piti olla poikkeuksellisen näköinen Bellan rinnalla. Nuo on kuin sisko ja veli.
Niin, siis nimenomaan Bellan mielestä se oli poikkauksellinen Bellan rinnalla, mutta mulle jäi kyllä se käsitys, että se johtui enemmänkin siitä, ettei Bella ehkä nähnyt itseään aivan sellaisena kuin hän oli. Tai sitten Kristen on liian kaunis näyttelemään Bellaa :D

Miten päin vain, mutta mun mielestä Robert on kyllä aivan ilmetty Edward. Piste. *Polkee jalkaa* :kieh:
 
Robert ON Edward :heart: , piste, täälläkin poljetaan jalkaa ;) .

Gwenhwyfar, ostin eilen siis toisen kirjan ja olen lukenut sitä jotain 150 sivua. Eli ei vielä spoilausta ja kirjan juonenkäänteitä :) .

Joo se Cullenien talo häiritsi kyllä, olin itsekin mieltänyt sen Taran tyyppiseksi, en tosiaan legopalikaksi :D . Ja oli siellä pari kohtaa mitä mietin että miksi se oli pitänyt muuttaa, miksei voinut olla kirjan mukainen. Se Applen "piilomainonta" pompsahti silmille heti.

Kaverini ei ole lukenut kirjaa ja kysyin häneltä juuri tuosta sähköstä. Hänen mielestään sitä oli ihan riittäviin, jos olisi ollut enemmän niin olisi ollut jo pyörrytykseen asti :heart: .
 
Minustakin Rob on loistava ja ihq Edward, just sellanen ku pitää =) :heart:

Ostin tänään kolmannen Houkutus-pokkarin, mulla on pakkomielle jakaa niitä ympäriinsä :whistle: On sit hehkutuskavereita enempi :p

Mä oon imuttanu leffan koneelle (hyi mua rikollista :ashamed: ) joten oon nähny sen jo aikas monta kertaa :whistle: Mut leffassakin oon käyny ja uudestaan meinaan sinnekkin mennä huokailemaan :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä