Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Houkutus, Uusikuu, Epäilys, Breaking dawn (ei ole vielä suomennettu. Päätöskirja) ja sitten Edwardin näkemys houkutus kirjasta (myös engl.)
Tää vois ollakin mielenkiintoinen :) .
Luin netistä englanninkielisen näytteen. On siis virallinen näyte, mutta kuulemma keskeneräinen.
 
Oih, muitakin näihin hurahtaneita! Sain Twilightin perjantaina, luin sen putkeen, just sain tänään Eclipsen loppuun ja huomenna Breaking Dawnin kimppuun. Jotenkin hurahdin täysin, vaikka ei nämä mitään laatukirjallisuutta ole.

Joku mainitsi Anne Ricen. Minusta tässä sarjassa näkyy todella vahvana se, että Ricen kirjat on luettu perusteellisesti. Itse en niin kamalasti näistä Ricen myöhempien vuosien kirjoista pitänyt, Armand vielä meni, mutta sitten alkoi pikkuhiljaa arsyttää se itsensä toistaminen ja jotenkin se että kirjailija piti itseään suunnilleen Kristuksen toisena tulemisena :headwall: Blood Canticle oli vikaostos, yleensä luen kirjat loppuun vaikka en niistä pitäisi kamalasti, mutta tuo jäi kesken.
 
Minustakin kirja oli parempi kuin elokuva. Tottakai, leffa on ain akirjaan verrattuna tynkä :)
Epäilys on mulla loppusuoralla, sitten hommaan Breaking Dawnin kun en jaksa odottaa suomennosta...

Aikoinaan tykkäsin Ricen kirjoista tosi paljon, nyt tämä sarja viehättää enemmän. En ole Ricen kirjoja lukenut kuin Kadotettujen Kuningattareen asti, enkä enempiä tahdokaan lukea. Voin kuvitella että alkaa toistamaan itseään...

Niin, vaikka kirja on leffaa parempi, se ei meinaa sitä ettenkö elokuvasta olis tykännyt. Mähän olen ihan lovena kumpaankin, leffaa voi katsella aina ajankuluksi jos ei keskittyminen riitä kirjaan. Kuten töissä :whistle: :p Leffaankin voisin sen mennä uudestaan katsomaan :D
 
Hurahtanut
Mä aloitin lukemaan Twilightia toissapäivänä, jatkoin heti perään New Moonilla, nyt on Eclipse melkein luettu ja Breaking Dawn haettu tänään kirjakaupasta (oli painos loppu kun kolme ekaa ostin) ja olen aivan koukussa!

Mulla kävi itseasiassa pikkuinen vahinko Twilightin ja New Moonin kanssa, luin niitä nukkumaanmennessä, luin ja luin ja kun katsoin kelloa, se näytti 07:08... Se niistä yöunista sitten, mutta kyllä oli sen arvoista.

Huomenna ajattelin mennä katsomaan leffan.
 
Ja mulla ei ole kuin tuo Houkutus |O ! Pakko kai se on käydä ostamassa kaupasta nuo muutkin, jos vaikka ostaisin sillon kun meen sinne leffaan :) . Miten mie jaksan oottaa vielä melkeen viikon |O ?!

Ja miun enkunkielentaidoillani on pakko oottaa suomennosta noista muista kirjoista :ashamed: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka moni muuten kuvitteli Jacobin ihan eri näköiseksi? Elokuvaa katsellessa tuli sitten mieleen, että niinhän ne intiaaneja onkin :)
En ole siis leffaan nähnyt eli piti käydä kurkkaamassa IMDB:stä millainen Jacob onkaan. Ainakin nenänmallin kuvittelin kapeammaksi :D .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka moni muuten kuvitteli Jacobin ihan eri näköiseksi? Elokuvaa katsellessa tuli sitten mieleen, että niinhän ne intiaaneja onkin :)
En ole siis leffaan nähnyt eli piti käydä kurkkaamassa IMDB:stä millainen Jacob onkaan. Ainakin nenänmallin kuvittelin kapeammaksi :D .
Minä taas kuvittelin hänet huomattavan isommaksi ja karvaisemmaksi.
 
hurahtanut
Iih... muutama tunti enää, sit pääsee leffaan :D Vielä on onneks 1/4 jäljellä Breaking Dawnia, nyt alkaa iskeä se fiilis, ettei tiedä enää haluaisko ahmia kirjan loppuun vai olla lukematta, ettei se loppuis...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Houkutus, Uusikuu, Epäilys, Breaking dawn (ei ole vielä suomennettu. Päätöskirja) ja sitten Edwardin näkemys houkutus kirjasta (myös engl.)
Tää vois ollakin mielenkiintoinen :) .
Luin netistä englanninkielisen näytteen. On siis virallinen näyte, mutta kuulemma keskeneräinen.
Ja tämä näyte vuosi nettiin kesken kirjailijan työn, josta kirjailija loukkaantui pahasti. Hän pyysi, etteivät ihmiset lukisi keskeneräistä tarinaa, ja sanoi olevansa niin pahoillaan, että mietti jopa koko kirjan kesken jättämistä.

Ja alkuperäiseen kysymykseen:
kirja oli parempi, mutta leffakin hyvä. Leffassa oli vain ehkä kaksi kohtaa, jotka lähinnä nauratti vaikkei olisi ollut syytä, ja se on minusta erinomainen suoritus.

 
vieras
Tekis mieli mennä uudestaan leffaan katsomaan toi... :)
Muuten, kun kävin sen joitakin viikkoja sitten katsomassa, niin teatteri oli täynnä 13-15-vuotiaita, olin ainoa kaksikymppinen, lukuun ottamatta yhtä isoisää ja yhtä äitiä, jotka olivat tuoneet lapsensa elokuviin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tekis mieli mennä uudestaan leffaan katsomaan toi... :)
Muuten, kun kävin sen joitakin viikkoja sitten katsomassa, niin teatteri oli täynnä 13-15-vuotiaita, olin ainoa kaksikymppinen, lukuun ottamatta yhtä isoisää ja yhtä äitiä, jotka olivat tuoneet lapsensa elokuviin.
Ja minä olen yli kolmekymppinen siellä teinien joukossa |O :D !
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tekis mieli mennä uudestaan leffaan katsomaan toi... :)
Muuten, kun kävin sen joitakin viikkoja sitten katsomassa, niin teatteri oli täynnä 13-15-vuotiaita, olin ainoa kaksikymppinen, lukuun ottamatta yhtä isoisää ja yhtä äitiä, jotka olivat tuoneet lapsensa elokuviin.
Ja minä olen yli kolmekymppinen siellä teinien joukossa |O :D !
Noo, on siellä hyvällä tuurilla ne parit lastensa kanssa tulevat vanhemmat tai isovanhemmatkin. :D

Oikeesti täähän varmaan riippuu kaupungista. Helsingin tennarissa oli tosiaan näin silloin muutama viikko sitten.

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tekis mieli mennä uudestaan leffaan katsomaan toi... :)
Muuten, kun kävin sen joitakin viikkoja sitten katsomassa, niin teatteri oli täynnä 13-15-vuotiaita, olin ainoa kaksikymppinen, lukuun ottamatta yhtä isoisää ja yhtä äitiä, jotka olivat tuoneet lapsensa elokuviin.
Ja minä olen yli kolmekymppinen siellä teinien joukossa |O :D !
Heh, mä olin ikäiseni kaverin kanssa katsomassa. Olis siellä muutamaa muukin vanhempi ihminen, mutta suurin osa oli nuita teinityttöjä. Ja oli kyllä kokemus sinänsä kuulla niin hirmunen määrä huokailua ja hihitystä leffan aikana :D Etenkin kun Edward tuli esiin ekan kerran :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Heh, mä olin ikäiseni kaverin kanssa katsomassa. Olis siellä muutamaa muukin vanhempi ihminen, mutta suurin osa oli nuita teinityttöjä. Ja oli kyllä kokemus sinänsä kuulla niin hirmunen määrä huokailua ja hihitystä leffan aikana :D Etenkin kun Edward tuli esiin ekan kerran :whistle:
:D

No mie huokailen siellä teinien kanssa, onhan se Edward niiiin ihana :heart: :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Heh, mä olin ikäiseni kaverin kanssa katsomassa. Olis siellä muutamaa muukin vanhempi ihminen, mutta suurin osa oli nuita teinityttöjä. Ja oli kyllä kokemus sinänsä kuulla niin hirmunen määrä huokailua ja hihitystä leffan aikana :D Etenkin kun Edward tuli esiin ekan kerran :whistle:
:D

No mie huokailen siellä teinien kanssa, onhan se Edward niiiin ihana :heart: :D .
Mä huokailin vaan sisäisesti :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä