Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie älysin että onhan se kirjastokin olemassa, pakkoko se on heti omaksi kaikki ostaa :xmas: . Mies oli käymässä kaupassa ja kirjastoon kiitos. Oli mennyt näin perjantaina kiinni jo neljältä |O ! Juu onhan se päivä huomennakin mutta olis ollu tässä luppoaikaa vaikka lueskella Uutta kuuta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Mie älysin että onhan se kirjastokin olemassa, pakkoko se on heti omaksi kaikki ostaa :xmas: . Mies oli käymässä kaupassa ja kirjastoon kiitos. Oli mennyt näin perjantaina kiinni jo neljältä |O ! Juu onhan se päivä huomennakin mutta olis ollu tässä luppoaikaa vaikka lueskella Uutta kuuta..
Mäkin tilasin jatkot kirjastosta heti kun rakastuin ekaan osaan, mut ei ne kerenny läheskään tulemaan... Jonossa oli päälle kakssataa ihmistä :whistle:
Joten ei auttanu ku ostaa jatkot, en mä kuukausia jaksais odottaa :D
Näin ainakin pk-seudulla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Mie älysin että onhan se kirjastokin olemassa, pakkoko se on heti omaksi kaikki ostaa :xmas: . Mies oli käymässä kaupassa ja kirjastoon kiitos. Oli mennyt näin perjantaina kiinni jo neljältä |O ! Juu onhan se päivä huomennakin mutta olis ollu tässä luppoaikaa vaikka lueskella Uutta kuuta..
Mäkin tilasin jatkot kirjastosta heti kun rakastuin ekaan osaan, mut ei ne kerenny läheskään tulemaan... Jonossa oli päälle kakssataa ihmistä :whistle:
Joten ei auttanu ku ostaa jatkot, en mä kuukausia jaksais odottaa :D
Näin ainakin pk-seudulla...
Voihan olla että tän käpykylän teinit ovat lainanneet kaikki kirjat mutta pakko uskoa että sieltä kirjani saan, kamala hinku saada uusi kirja luettavaksi |O !
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Mie älysin että onhan se kirjastokin olemassa, pakkoko se on heti omaksi kaikki ostaa :xmas: . Mies oli käymässä kaupassa ja kirjastoon kiitos. Oli mennyt näin perjantaina kiinni jo neljältä |O ! Juu onhan se päivä huomennakin mutta olis ollu tässä luppoaikaa vaikka lueskella Uutta kuuta..
Mäkin tilasin jatkot kirjastosta heti kun rakastuin ekaan osaan, mut ei ne kerenny läheskään tulemaan... Jonossa oli päälle kakssataa ihmistä :whistle:
Joten ei auttanu ku ostaa jatkot, en mä kuukausia jaksais odottaa :D
Näin ainakin pk-seudulla...
Voihan olla että tän käpykylän teinit ovat lainanneet kaikki kirjat mutta pakko uskoa että sieltä kirjani saan, kamala hinku saada uusi kirja luettavaksi |O !
Pk-seudulla on ihan älyttömät jonot. Tuhlasin suosiolla rahani omiin kirjoihin.
 
vieras
Bongasin netistä suomenkielisen Houkutus-sivuston, mutta eihän sinne foorumille uskalla mennä hehkuttamaan, kun odottelen vielä Breaking dawnin suomennosta enkä halua pilata lukukokemusta tietämällä etukäteen kaiken. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bongasin netistä suomenkielisen Houkutus-sivuston, mutta eihän sinne foorumille uskalla mennä hehkuttamaan, kun odottelen vielä Breaking dawnin suomennosta enkä halua pilata lukukokemusta tietämällä etukäteen kaiken. :(
Ei parane mennä tosiaan, en tiedä noista muista kirjoista mitään enkä haluakaan ennenkuin itse niitä luen.
 
Mie ootan leffailtaa kuin kuuta nousevaa ja pakko kysyä. Ilman spoilausta, oliko leffa miten erilainen kuin kirja, ts. oliko siinä paljonkin kirjaan kuulumattomia juttuja? Trailerista bongasin ainakin pari juttua mitä kirjassa ei ollut :) .
 
Hurahtanut
Leffa oli tiiviimpi kuin kirja, monia asioita jouduttiin irroittamaan alkuperäisestä kontekstista ja ymppäämään johonkin muuhun tilanteeseen, jottei leffa venyisi liian pitkäksi. Sanotaan näin, että kun kirja on luettuna, leffasta saa paljon enemmän irti kuin jos kirjaa ei ole lukenut. Monet pienet jutut, kuten vaikkapa vain pieni kulmakarvan kohautus tai vastaava jäänee kirjan lukemattomalta huomaamatta, kun taas itse huomasin hykerteleväni niille vähän väliä.

Tykkäsin leffasta kyllä paljon, ja se on paljon sanottu, sillä yleensä en pidä hyvien kirjojen filmiversioista. Ainoa poikkeus lienee TSH, joka taas on hyvinkin erilainen kuin kirjat. Mielestäni Twilight oli leffana uskollisempi kirjalle kuin vaikkapa TSH:t. Tavallaan niin kuin Potterit, mutta nimenomaan ne ensimäiset, joissa pysyteltiin kirjan tapahtumissa. Ehdottomasti miljoona kertaa parempi kuin viimeisin Potter-elokuva, jota katsellessani mietin moneen kertaan, olemmeko kenties lukeneet filmintekijöiden kanssa aivan eri kirjat.

Mikä minua jäi harmittamaan, oli se, ettei elokuva ehkä saanut luotua riittävän voimakasta mielikuvaa Bellan ja Edwardin välisestä sähköstä. Se kun mielestäni oli yksi kirjan suurimmista kantavista voimista. Harvoin tällainen kolmekymppinen kääpä istuu vatsa täynnä perhosia sohvannurkkaan käpertyneenä puna poskillaan lukemassa kahdesta ihmisestä, jotka _melkein_ suutelevat :D
 
Hurahtanut
Se piti vielä sanomani, että Edwardia näytellyt Robert Pattinson (aiemmin näytellyt mm. Cedric Diggorya Pottereissa) on aivan nappivalinta rooliin. Vaikka poju onkin nuori (syntynyt 1986), niin kyllä tämäkin kääpä sille vain kuolasi häpeilemättä siellä leffassa... :D

Milloinkohan tuo ilmestyy suomessa dvd:nä, taitaa olla pakko käydä se ostamassa, heti kun kauppojen hyllylle tupsahtaa.
 
noppa
Alkuperäinen kirjoittaja Hurahtanut:
Se piti vielä sanomani, että Edwardia näytellyt Robert Pattinson (aiemmin näytellyt mm. Cedric Diggorya Pottereissa) on aivan nappivalinta rooliin. Vaikka poju onkin nuori (syntynyt 1986), niin kyllä tämäkin kääpä sille vain kuolasi häpeilemättä siellä leffassa... :D

Milloinkohan tuo ilmestyy suomessa dvd:nä, taitaa olla pakko käydä se ostamassa, heti kun kauppojen hyllylle tupsahtaa.
Kuin myös :)
tAITAA USASSA ILMESTYÄ MAALISKUUSSA, JOTEN MEILLÄ KAIKETI HUHTIKUUSSA,

hups jäi capslokki päälle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Houkutus, Uusikuu, Epäilys, Breaking dawn (ei ole vielä suomennettu. Päätöskirja) ja sitten Edwardin näkemys houkutus kirjasta (myös engl.)
Tää vois ollakin mielenkiintoinen :) .
se on :D lukenu oon siitä noin 270 sivua.

luettuna on kaikki enkunkielellä. eclipse ja breaking dawn ois voitu yhistää ja jättää ne turhat jaadi-jaat sieltä poies...

leffa ei miun mielestä ollu tarpeeks tehokas kuvaamaan sitä vampyyrimeininkiä, ootan innolla mimmonen tulee new moonin leffaversiosta. toivottavasti käyttävät erikoistehosteita enemmän, ja pakkokin on koska jacobhan kasvaa aivan järettömästi ja se taylor lautner joka sitä twilightissa näyttelee on aika pienikokoinen :D

miun mielestä kirja on parempi ku leffa, ehottomasti se kannattee lukea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hurahtanut:
Leffa oli tiiviimpi kuin kirja, monia asioita jouduttiin irroittamaan alkuperäisestä kontekstista ja ymppäämään johonkin muuhun tilanteeseen, jottei leffa venyisi liian pitkäksi. Sanotaan näin, että kun kirja on luettuna, leffasta saa paljon enemmän irti kuin jos kirjaa ei ole lukenut. Monet pienet jutut, kuten vaikkapa vain pieni kulmakarvan kohautus tai vastaava jäänee kirjan lukemattomalta huomaamatta, kun taas itse huomasin hykerteleväni niille vähän väliä.

Tykkäsin leffasta kyllä paljon, ja se on paljon sanottu, sillä yleensä en pidä hyvien kirjojen filmiversioista. Ainoa poikkeus lienee TSH, joka taas on hyvinkin erilainen kuin kirjat. Mielestäni Twilight oli leffana uskollisempi kirjalle kuin vaikkapa TSH:t. Tavallaan niin kuin Potterit, mutta nimenomaan ne ensimäiset, joissa pysyteltiin kirjan tapahtumissa. Ehdottomasti miljoona kertaa parempi kuin viimeisin Potter-elokuva, jota katsellessani mietin moneen kertaan, olemmeko kenties lukeneet filmintekijöiden kanssa aivan eri kirjat.

Mikä minua jäi harmittamaan, oli se, ettei elokuva ehkä saanut luotua riittävän voimakasta mielikuvaa Bellan ja Edwardin välisestä sähköstä. Se kun mielestäni oli yksi kirjan suurimmista kantavista voimista. Harvoin tällainen kolmekymppinen kääpä istuu vatsa täynnä perhosia sohvannurkkaan käpertyneenä puna poskillaan lukemassa kahdesta ihmisestä, jotka _melkein_ suutelevat :D
bingo!

 
Just tulin leffasta ja voi hyvänen aika miten ihana olikaan, sekä leffa että Edward :p :heart: :p :heart: . Kyllähän siinä oli intensiteettiä vaikka muille jakaa :heart: . Olen myyty :heart: ! Ja kävin ostamassa ne kaksi seuraavaakin kirjaa niin on vähäksi aikaa huokailtavaa. Mie kyllä huokailin ja hihittelin siellä elokuvissakin kuin teini kuunaan :ashamed: :D . Huhheijaa..
 
Mä ostin tänään Breaking Dawnin ja vähän huimas aluks se jötikän koko, mä kun oletin saavani helpostikäsiteltävää bussilukemista taas... No, meneehän se, kovempaa vaan joutuu pitämään kiinni kirjasta jotta sivut pysyy auki :D

Mä ostin tänään Miss Mix-lehden, kun siinä on Twilight-kalenterijuliste :ashamed: :ashamed: :ashamed: :snotty:
 
Suunnitteltiin kaverin kanssa että kunhan Twilightin pyöritys loppuu leffateattereissa niin käydään ostamassa sieltä kaikki julmetun kokoset julisteet ja vuorataan vessa niillä ja vois suihkuunkin yhden laittaa :saint: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hurahtanut:
Leffa oli tiiviimpi kuin kirja, monia asioita jouduttiin irroittamaan alkuperäisestä kontekstista ja ymppäämään johonkin muuhun tilanteeseen, jottei leffa venyisi liian pitkäksi. Sanotaan näin, että kun kirja on luettuna, leffasta saa paljon enemmän irti kuin jos kirjaa ei ole lukenut. Monet pienet jutut, kuten vaikkapa vain pieni kulmakarvan kohautus tai vastaava jäänee kirjan lukemattomalta huomaamatta, kun taas itse huomasin hykerteleväni niille vähän väliä.

Tykkäsin leffasta kyllä paljon, ja se on paljon sanottu, sillä yleensä en pidä hyvien kirjojen filmiversioista. Ainoa poikkeus lienee TSH, joka taas on hyvinkin erilainen kuin kirjat. Mielestäni Twilight oli leffana uskollisempi kirjalle kuin vaikkapa TSH:t. Tavallaan niin kuin Potterit, mutta nimenomaan ne ensimäiset, joissa pysyteltiin kirjan tapahtumissa. Ehdottomasti miljoona kertaa parempi kuin viimeisin Potter-elokuva, jota katsellessani mietin moneen kertaan, olemmeko kenties lukeneet filmintekijöiden kanssa aivan eri kirjat.

Mikä minua jäi harmittamaan, oli se, ettei elokuva ehkä saanut luotua riittävän voimakasta mielikuvaa Bellan ja Edwardin välisestä sähköstä. Se kun mielestäni oli yksi kirjan suurimmista kantavista voimista. Harvoin tällainen kolmekymppinen kääpä istuu vatsa täynnä perhosia sohvannurkkaan käpertyneenä puna poskillaan lukemassa kahdesta ihmisestä, jotka _melkein_ suutelevat :D
bingo!
Näin mäkin ajattelen. En ole nähnyt elokuvaa.
 
Mulla kun oli tän ketjun perusteella ennakko-odotus että sitä riittävän voimakasta sähköä ei leffassa ole niin yllätyin positiivisesti kun sitä mielestäni ihan riittävästi oli :) . Vielä enemmän sähköä jos olisi ollut niin leffateatterin pimennetyt valot ois räpsähtäneet päälle :xmas: .
 
Tipu Topakka
Kaikille yhtä höyrähtäneille kuin minä:
Twilightmoms:ien sivuilta löytyy muuten kuvia filmauspaikalta ja näyttelijöistä *huokailee ihastuksesta*;) Pakko hehkuttaa nyt.. Koska meikäläinenhän on jo vakavanlaautuisesti höyrähtänyt twilightiin, niin me päätettiin (mies kyllä katsoi pitkään minua kieroon kun pyysin häntä mukaan) lähteä tänne http://www.ringcon.de/pages_de/rc_09/presse.php Muuten en tuonne ois ikinä edes miettynyt meneväni, ellei siellä ois ollut tuo Twilight teema :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä