Tietääkseni Meyer ei ole muita kirjoja kirjoittanutkaan... Vieras oli ihan hyvä, mutta ei mitään verrattuna tuohon tewilight saagaan. Houkutuksen jatkoksi lähtee tänään kehiin taas uusi kuu, kuudennen kerran... Tänään aion ostaa varmaankin ton vampyyrit kirjan ja new moonin leffasta tehdyn kirjan, jahka aleihin tästä joskus ehdin...Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:Mitäpäs faneille kuuluu? En olekkaan kerennyt täällä liki kuukauteen käydä. Fanitus jatkuu silti edellee
Pukkikin toi joululahjaksi twilightin spesial edition yeh, sekä mayerin Vieras kirjan. Onko Mayeriltä ilmestynyt suomeksi muita kuin twilight saaga ja vieras? Mitä muuta siitä nainen voi enää toivoa
Milloinkahan Uusi kuu tulee dvd:lle *huoh* haaveilee
Oikein oikein hyvää joulua tänne =)
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:Olinpa oikeassa tosta epäilyksen kannesta. Googletin samalla myös uuden kuun kannea historian ja sillä ei meyerilla ollut sormiaan pelissä. Mutta epäilyksen nauha kuvastaa meyerin mukaan sidettä Bellan entiseen elämään, jota hän ei voi niin vaan jättää taakseen...
Tiesittekö muuten, ett koko vampyyritarina on saanut alkunsa meyerin unesta, jossa hän näki unta nuoresta tytöstä ja vampyyrista niityllä. Vampyyri oli kovin houkuttunut tyttöön. Meyer kirjoitti untaan ylös josta tuli aikamoinen pätkä tarinaa ja näin syntyi houkutus kirja.-... Lisäksi sille ei pitänyt tulla jatkoa, mutta meyer jatkoi epilogin kirjoittamista ja lopulta dsiitä tuli monen sadan sivun pituinen ja näin syntyi uusi kuu.... Moni kustannusyhtiö hylkäsi kirjan eikä ottanut sitä julkaistavakseen... Ajatelkaa mistä kaikesta olisimme jääneet paitsi?????
Tämmöisiä vaan höpöttelin tällä kerttaa...
Epiä................................................................Robille tietenkin terveisiä, jos törmäät. Mä törmäilen välillä, unissani...hmmmmmmmmAlkuperäinen kirjoittaja selleri:Lähen aamulla sinne Lontooseen....jos vaikka Rob kävelisi vastaan
Palailen viikon päästä ja jatkan kirjan tekemistä B)
Joka leffassahan vampyyreilla on piilolinssit. Kuuluu toimenkuvaan.Alkuperäinen kirjoittaja fanittaja:varmaan epämiellyttävää laittaa aina kuvauksissa peruukki ja piilolinssit ... siis tuon eclipsen kuvauksissa. ja sitten piilolinssit jokaisen elokuvan kuvauksissa olen itse näyttelijä, olen joutunut pari kertaa käyttämään peruukkia mutta en onneksi piilolinssejä
Se on Robin sisko LizzyAlkuperäinen kirjoittaja tyty86:kuka tuo nainen tossa pattisonin kaa on?