Virallinen twilight-pino vol.3

Takasin :'( Oisin voinut jäädä sinne vielä vaikka...ööö...ikuisesti :D
Ei Rob kävelly vastaan vaikka kuinka etin. Hieman oli tosin turhauttavaa kun ei tiennyt onko se edes siellä vai losissa :whistle: Huomenna otan taas kirjan esiin ja jos jokainen voisi laittaa yhteen viestiin, yksärillä tai sähkpostiin tekstinsä niin tulisi kaikki mukaan kun niitä on nyt ripotellen siellä täällä :)
Ostin itelleni Robert Pattinson kirjan ja new moon-kirjan :D Sekä tän vuoden kalenterin...teema on varmaan vaikea arvata :whistle:
 
I hope you don't get bored while reading this

You are so humble (or at least I think so) and you have a great sense of humor. I don't really know anyone who could make me laugh like you do. In my eyes you are perfect and by that I mean also your personality. Quoting my own poem your eyes are melting my heart, I really mean it they are so vibrant.
Everything that comes out of your mouth captures my attention. I could sit with you in a restaurant forever while listening to you I would never get bored (and if I could get you in the same table with me I'd be more than happy to pay the bill)
Van Morrison said my feelings much better than I could describe them "I've been searching a long time for someone exactly like you. I've been traveling all around the world waiting for you to come through. Someone like you makes it all worth while. Someone like you keeps me satisfied, someone exactly like you."

Tässä osa loppu on käsin kirjoitettua miljoonalla paperilapulla.
 
MInäkin löysin tähän pinoon!!!! Enjoy:ssa oli ainakin ennakkotilattavana tuo uusikuu 31.12 ja tässä postia kuumeissaan odotellaan!!!!!!!!!!!!!!! Kolmas kirjakin tulossa. Löysin Twilightin vasta reilu viikko sitten ja piti heti tilata myös kirjana. Onneksi tuli niin pian ja ahminkin jo ne kaksi.. Piti vaan tietoa imeä niistä kahdesta viimeisestäkin, ettei tarvitse koko ajan jännittää...
 
kaksosmamma
Oletteko muuten huomanneet että Rob on Ellen DeGeneres Showssa Livillä 12.1 klo 23.00 (uusintana seuraavana päivänä klo 12)? Nyt esitetään jaksoja New Moonin ensi-illan ajoilta. Eilen näytettiin pätkä ihan ekasta ensi-illasta. Lisäksi Kellan Lutz oli vieraana.

Bulla: niin se mullakin kävi, Twilight vain vei mukanaan. Katsoin pikkusiskon "painostuksesta" ekan leffan ja sitten luin parin viikon aikana siitä kaikki neljä kirjaa...Nyt luen niitä jo englanniksi ja suomeksi kirjat on luettu useampaan otteeseen :)
 
Mulla on kiero mieli.

Täällä on -31 pakkasta ja kun kävin tämän päivän ekalla röökillä aamusella, tärisin pihalla ja mietin.. u know.. isle esme. Näin järjellisesti ajatellen, miten Bella on tarennut antaa Eetun tökkiä itseään sisään jääkalikalla :eek: Kylmännyt sananmukaisesti varmasti jo sisuksiakin :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mulla on kiero mieli.

Täällä on -31 pakkasta ja kun kävin tämän päivän ekalla röökillä aamusella, tärisin pihalla ja mietin.. u know.. isle esme. Näin järjellisesti ajatellen, miten Bella on tarennut antaa Eetun tökkiä itseään sisään jääkalikalla :eek: Kylmännyt sananmukaisesti varmasti jo sisuksiakin :saint:
Eihän se mikään kylmä ole vaan viileä niinku ruumiit yleensäkki on :D
 
Onko kellään linkittää tosiaan jotain osoitetta, jossa näkis tuon Uusikuun. En jaksa millään odottaa postia, kun ei ole tietoa milloin tulee... On kai tämä hullua, kun pitääkin näin hurahtaa tuohon Sagaan. Mäki pikkusiskon ja tyttöni kanssa katoin ton ekan leffan. Pikkusisko ihan hulluna ja katsonu varmaan parikymmentä kertaa sen. Silti en tiiä kumpi meistä kuumeisemmin odottaa tuota kakkosta.. todennäköisesti minä! Onneks ite on saanu nauttia noista kirjoista, niissä sitä vasta syvälle pääseekin ja vielä kun saa tuon Robertin hahmottaa niihin mielessään!!!Nami!!!
 
Esme harmaana
Mä en oikeesti keksi mitään kirjoitettavaa, vaikka hakuisin kovasti........... Pää lyö tyhjää tosissaan! :( Mut teillä on aivan älyihania ideoita ja tekstejä ja muuta. Harmittaa. niin rajallista tää aika, kun arki alkoi taas loman jälkeen, ettei ehdi mitään! Yhyy... mut tilasin itselleni ton wardin pimeyden rakastaja ja alan sitä lukemaan tässä, kunhan saan aamunkoin loppuun! on se vaan kerta kerralta parempi. Sitten pitäis varmaan pitää jotain inhimillisen pientä taukoa tosta twilight-saagasta ja odotella new moonia dvd:ksi

Tietääkö kukaan, onko eclipsestä tullut virallista traileria? En oo löytänyt kuin muutaman tosi hyvän fanin tekemän you tubesta!
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosmamma:
Oletteko muuten huomanneet että Rob on Ellen DeGeneres Showssa Livillä 12.1 klo 23.00 (uusintana seuraavana päivänä klo 12)? Nyt esitetään jaksoja New Moonin ensi-illan ajoilta. Eilen näytettiin pätkä ihan ekasta ensi-illasta. Lisäksi Kellan Lutz oli vieraana.

Bulla: niin se mullakin kävi, Twilight vain vei mukanaan. Katsoin pikkusiskon "painostuksesta" ekan leffan ja sitten luin parin viikon aikana siitä kaikki neljä kirjaa...Nyt luen niitä jo englanniksi ja suomeksi kirjat on luettu useampaan otteeseen :)
Kiitos tästä tiedosta. Oon nyt pari päivää kytännyt Elleniä. Katoin ton Kellanin vierailun, ja siinä luki, että perjantaina vierailijana olis Pattinson. Jaksoja ei vaan esitetä oikeassa järjestyksessä meillä Suomessa, joten oon ollut ihan hukassa sen kanssa, että onko Pattinsonin vierailu jo esitetty vai ei.

Eli kiitos! :D

 
Esme harmaana
Pinki: mÄl luulin olevani hurahtanut, hih ;)

Mä tilasin just new moon the score sountrackin ja kuuntelin sitä you tubelta hakuna new moon the score.... Tykkään, ihanaa musiikkia, jota voi sitten nukkarissa kuunnella töissä unimusiikkina, kun nukutan lapsia! :) Mä rakastan niin paljon sitä twilight the score musiikkia. mieli lepää ja ajatukset myös. tää on aika ihana kanssa. Ja täytyy sanoa, ett new moonin sountrackilla toi meadow-niittybiisi on niin ihana, ett itku tulee... Jos kuolisin nyt, niin toivoisin, ett se soitettais mun hautajaisissa... synkeitäpä ajattelen, mut siinä on niin ihana melodia. Mitäs vielä... mulla roikkuu tuo edward avainnipussa ja voi ziis, mun mies on saada halvauksen, kun se aina katsoo mun avainnippua... Juu, ja tunnustan, mul on new moon leffan juliste seinällä mun vaatehuoneessa. :)
 
Joo, näyttääpä sittenkin siltä, että elokuva uusikuu tulee dvd:lle huhti-toukokuun vaihteessa. Oli enjoylla sainen vähän sekaisin vuosissa kun meinasi että viimeinen päivä joulukuuta olisi tullut.. Virallisilta Twilight sivuilta katsoin tänään jonkun pitemmän trailerin, jota en aiemmin ollut nähnyt. Olisko se?
 

Yhteistyössä