Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis nopee:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
cothis, noi siun linkittämät kuvat ei näy ainakaan meikäläiselle |O :snotty:
Ei näy mullekaan. Tyhjää vain.
No voihan perkele.. huijaatte, aina ennenkin näkynyt *itkupotkuraivarit*
Noh, sentäs näkyy mulle :D
näky ne siinä vaiheessa ku otin ne linkit ja laitoin ite ne omalla nikillä. sitte rupes näkymään siunki kuvat... :eek:

 
cothis nopee
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no sitte kerhoilemaan vaan =)
Ja uus ketju pystyyn. Dang.. kaikki tän ketjun sisältö, bittiavaruudesa vankina palstan toimimattomuudessa liian pitkien ketjujen osalta..
*traaginen nyyhkäys* :D
 
cothis nopee
Ja Nyynä.. eks se ollut sinä kun oli sen kerhon perustanut?
Voisit lykkiä mulle vaikka yynä salasanaa niin voisin vaikka hakeakin myöhemmin jahka ehdin tulla kunnolla takas ja kirjata sisäänkin :D
 
bella
En löydä enää sitä tuolta newmoon.orgista sitä videokoostetta. Se oli eilen vielä siinä etusivulla, mutta nyt on tullut jo niin paljon uusia uutisia, että se on uponnut johonkin. Tässä nyt ainakin yksi pätkä pippaloista:

http://www.youtube.com/watch?v=OAbIkOPiXTg
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis nopee:
Ja Nyynä.. eks se ollut sinä kun oli sen kerhon perustanut?
Voisit lykkiä mulle vaikka yynä salasanaa niin voisin vaikka hakeakin myöhemmin jahka ehdin tulla kunnolla takas ja kirjata sisäänkin :D
jeps, mie laitan. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
En löydä enää sitä tuolta newmoon.orgista sitä videokoostetta. Se oli eilen vielä siinä etusivulla, mutta nyt on tullut jo niin paljon uusia uutisia, että se on uponnut johonkin. Tässä nyt ainakin yksi pätkä pippaloista:

http://www.youtube.com/watch?v=OAbIkOPiXTg
ou tzsiis... pakko ruveta kahlaileen lävitte niitä yön hiljaisina tunteina :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
onks tää ketju muuten palstahistorian pisin!?
sivumäärällisesti vaiko viestimäärältään?

jotenki miulla ois semmonen kuva että ei oo ihan pisin mutta ei kyllä kauaksi jää :D
jaahas! paljostakohan jäädään vajaaksi:D Olis kiva tietää se aihe mikä on aiheuttanu enemmän keskustelua...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä