Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Kertokees rakkaat kanssasisaret mikä on se ihana biisi mikä on niinkuin orkesteri tehnyt ja se on noiss trailereissa...dadadaa dadadaa dadadadaaaaa...en osaa paremmin selittää ja en löydä sitä youtubesta muutakuin trailereista ja en siis saa selville kenen se on |O
Monessa soi kun haet Requiem For A Dream taustalla :attn:
Noissa New Moon pätkissä ainakin, muita men oo kovin selaillut.
 
Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
ÄLÄ LUE SEURAAVAA JOS ET HALUA TIETÄÄ ERÄSTÄ RATKAISEVAA ASIAA BREAKING DAWNISTA!




















Minua on suunnattomasti häirinnyt se seikka että miten Edwardin on onnistunut tuottaa siittiöitä |O :xmas: :D :attn: ?!! Miten miten?! Eihän hänen elimistönsä pitäisi osata enää "kuolleena" tuottaa minkäänlaista "eritettä", siis hikeä, räkää, eikä kyllä siittiöitäkään |O, jos simppoja nyt eritteeksi voi kutsua :D ? Mikä on selitys tälle :whistle: ?

Ja jos joku tähän vastaa niin laittakaa spoilaus-otsikkoa :wave: !
Minä ajattelin sen niin, että Eetun kroppa on kehitelly ne siittiöt jo sillon ku se oli ihminen ja muutoksessa niitä on tullu vampyyrisiittiöitä ja siksi myös vauva on puoliksi vampyyri :p
Mua taas mietityttää se, että miten E pystyy harrastamaan seksiä kun sillä ei veri kierrä :ashamed: En muista onko tätä jo puitu? Ehkä vampyyrien vehkeet toimii eri tavoin ;)
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Hyi helekutti miten korkee kallio... Ei se kyllä oikeesti varmaan ihan noin korkeelta hyppäilly. :D
Mie katoin kanssa, että on menny vähän lapin lissää tuohon kuvaan :eek: ei kait tuosta hengissä selviä!
No ei varmasti selviä. Tuohan on aivan hervottoman korkealla... Mutta ihan komea juliste silti.

 
Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Kristen on vaikuttanut musta semmoselta hermostuneelta tms ärsyttttttävältä kokoaika. EIkai se ihan oikeasti ole semmonen.. :headwall:
Mie oon kans ajatellut samaa kun oon katsonut noita haastatteluja yms. Vaikuttaa sellaiselta ylimieliseltä... ehkä vain mun mielikuvitusta?Mutta Robert vaikuttaa ihanan herttaiselta tyypiltä :) Toivottavasti säilyy sellaisena eikä kihahda hattuun.
 
no nyt on muse ainakin puhelimessa, katellaan sitten illemmalla jos sais etsittyä jonkin muun...en löytänyt samaa requiemia kuin oli nois trailereissa... mutta nyt viemään poika uimakouluun ja itse menen kirjakauppaan...jos vaikka ostais sen kolmanne kirjan itelle lahjaksi :D
 
Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Hyi helekutti miten korkee kallio... Ei se kyllä oikeesti varmaan ihan noin korkeelta hyppäilly. :D
Mie katoin kanssa, että on menny vähän lapin lissää tuohon kuvaan :eek: ei kait tuosta hengissä selviä!
Ai "vähän" :LOL: kestää viikko ennenkuin se on ees vedessä :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä