Ai niin.. Mun piti ottaa itestäni kuva siihen kirjaan pikkujouluista, mutta sammuin.. :ashamed:
ihan ok idea. sori olin jo ehtunyt unohtaa kaikessa hätinässä tämän.. jäyn heti kaivelemassa jotain mitä haluan siihen omalta osaltani lisätä.Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Olisko ok jos jokainen valkkais kuvan kotiseudultaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Ai niin.. Mun piti ottaa itestäni kuva siihen kirjaan pikkujouluista, mutta sammuin.. :ashamed:
mä lainasin. tein vain pieniä muutoksia =)Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:Siellä on kuva luonnoksissa! Oletteko te keksinyt tekstit omasta päästä vai lainannut jostain?
Sounds goooood..Alkuperäinen kirjoittaja bella:Hei kaikki. Onko kukaan lukenut kirjaa nimeltä Pimeyden rakastaja? (J.R. Ward)
Bestseller-listoilla USA:ssa viikkoja notkunut kirja, joka suomennettiin viime talvena.
Kertoo siis naisesta, joka tapaa todella komean miehen, joka paljastuu vampyyriksi. Myös nainen saa kuulla olevansa vampyyrisukua.
Juoni siis näin kuvailtuna on kuin Twilightista, mutta kirja on kuitenkin _todella_ erilainen. Tämä kirja on ehdottomasti K-18-kamaa siinä esiintyvien seksikohtausten takia. Mutta suosittelen.
Jospas ne siltäosin täydentäis twilightiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen lukenut kaikki J.R.Wardin kirjat ja suosittelen lämmöllä, mutta ei tosiaankaan mitään lasten/nuortenkirjoja