Virallinen twilight-pino vol.3

Esme harmaana
Pitkästä aikaa... mä en ole saanut mitään aikaiseksi vaikka haluisin. Lapset sairastanut ja mä oon ollut aivan poikki töitten takia! Meillä oli sikalentsut ja verotti voimia valvoessa. Joulusiivousta ja kaupoissa juoksemista ollut koko kuukausi. mies just äsken ehdotti, ett jospa lähdet vaikka leffaan. mä olin heti, ett mmmmm, ei siellä mene kuin new moon, niin käski mennä vaikka sitä katsomaan. Ja hiukan loksahti suu auki... Taidan siis tosiaan olla väsynyt ja mies halus piristää... :)

Mä voisin vaikka kertoa siitä, ett miten oma lapsikin tunnistaa hänet joka kuvasta ja kysyy aina, ett kumpaa se tyttö oikeesti rakastaa????? Tarkoittaa siis eetua ja jacobia! :)

Kun sais vaan virtaa tähän päähän.....
 
hei kohan nyt kerkeen v.lopun aikaa ni pitää kehitellä se teksti ja kuva tonne sähköpostii joka oli meille kaikille luotu..tultii vasta tänää reissusta ja ollaa tytön kaa kipeinä ni tässä on kans ollu härdelliä..
 
Hei taas pitkästä aikaa!
Kaveri toi mulle jenkeistä tuliaisena jotain Twilight-keräilykortteja :D jeejee, teinimeininki!
Näin tänään anttilassa Twi-tyynyjä ja vilttejä, ei ollu kovin hienoja :whistle: Miksköhän ne ei mitään järkevämpää keksi.. tai siis myy suomessa!! :headwall:

Toivotan nyt jo hyvät joulut teille kaikille kanssafanittajille! :xmas: Saa nähdä monenko paketista löytyy twi-kamaa, mulla on yks varma itelle ainakin tulossa :) Tsemppiä myös fanikirjeen tekoon, hyvältä näyttää :flower:
 
bella
Hei kaikki. Onko kukaan lukenut kirjaa nimeltä Pimeyden rakastaja? (J.R. Ward)
Bestseller-listoilla USA:ssa viikkoja notkunut kirja, joka suomennettiin viime talvena.

Kertoo siis naisesta, joka tapaa todella komean miehen, joka paljastuu vampyyriksi. Myös nainen saa kuulla olevansa vampyyrisukua.

Juoni siis näin kuvailtuna on kuin Twilightista, mutta kirja on kuitenkin _todella_ erilainen. Tämä kirja on ehdottomasti K-18-kamaa siinä esiintyvien seksikohtausten takia. Mutta suosittelen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Hei kaikki. Onko kukaan lukenut kirjaa nimeltä Pimeyden rakastaja? (J.R. Ward)
Bestseller-listoilla USA:ssa viikkoja notkunut kirja, joka suomennettiin viime talvena.

Kertoo siis naisesta, joka tapaa todella komean miehen, joka paljastuu vampyyriksi. Myös nainen saa kuulla olevansa vampyyrisukua.

Juoni siis näin kuvailtuna on kuin Twilightista, mutta kirja on kuitenkin _todella_ erilainen. Tämä kirja on ehdottomasti K-18-kamaa siinä esiintyvien seksikohtausten takia. Mutta suosittelen. :D
Sounds goooood..:)
 
kaksosmamma
Mä luin tuon Pimeyden rakastaja. Hyvä se oli kun alkuun pääsi mutta kyllä se kauaksi Twilightista jäi. Jäi uupumaan "se jokin", jokin määrittelemätön tunnelma, joka Twilightissa on. Ehkä se on se jonkinlainen viattomuus kun seksillä ei mässäillä :)
 

Yhteistyössä