Virallinen twilight-pino vol.3

Minä en sitten keksi mitään kirjoitusta, vaikka olen pääni puhki miettinyt. Tässä mun yksi lempikuva edwardista ( toivottavasti onnistuu linkitys koska en ole sitä aiemmin tehnyt täällä ) sen valkopaitakuvan lisäksi.



Siirrän tänään tai huomenna muistitikulta kuvia koneelle, niin laitan sit oman kuvani tulemaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:
Minä en sitten keksi mitään kirjoitusta, vaikka olen pääni puhki miettinyt. Tässä mun yksi lempikuva edwardista ( toivottavasti onnistuu linkitys koska en ole sitä aiemmin tehnyt täällä ) sen valkopaitakuvan lisäksi.



Siirrän tänään tai huomenna muistitikulta kuvia koneelle, niin laitan sit oman kuvani tulemaan!
Haluatko tuon sinun tekstisi kanssa.
 
Lisää kuvia

ekassa "kansi" lainauksille. Kamera taas tekee ihan ihmeellisen näköiseksi eli ei ole luonnossa noin epäsiisti.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5396610.jpg

tokassa lainauksille sivu
http://www.aijaa.com/v.php?i=5396631.jpg

kolmannessa ja neljännessä ehdotus runolle. Laitoin pienen lisäyksen toiseen kuvaan.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5396654.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5396672.jpg

Onko ok vaikko muutanko jotain :)


Laskuvirhe pankissa eli näitten jälkeen olisi vielä 14 aukeamaa tyhjänä.
 
MissCissy
Hitsi, kun mulla on pitkästä aikaa ollut kiire! Meinaa tärkeät asiat, kuten faniposti, jäädä huomiotta!

Upeaa, Selleri, kaikki, mitä olet tehnyt on mielettömän hienoa, täällä päässä ollaan tyytyväisiä.

Mä vielä mietin sitä omaa tekstiä, et oisko se kans runo vai jotain muuta lätinää. Ja sit se kuva...mä en oikein loista noissa kuvissa, joten siinä on ongelma. Mä tarviin sellaisen, missä mä näytän tyrmäävän upealta, mutta kun sitä otosta musta ei ole vielä saatu:)
 
Selleri hienolta näyttää toi kirjanen.. =) ! Ite oon tosi paska keksii mitään runoja :snotty: millon toi ois tarkotus lähettää? Ku lähen perjantaina viikoks evakkoo tytön kaa ja en tiiä pääsenkö nettiin :/ joten jään ihan ulos kaikesta..ellen nyt ota kannettava matkaan, se vaan temppuilee aika ajoin.
 
kaksosmamma
Kielipoliisi korjaa itseään :)

I never thought I became that huge fan of you or anyone in my age, but I did. Thank you all that joy you bring in my life <3

-> I never thought that I would become this huge a fan of you or ANYONE else in my age, but I did. Thank you for all the joy you bring in my life <3

Jäi toi anyone tuolta pois. Ei se mitään vaikka ei kirjaan enää ehtisi, natiivilukija lisää sen sinne varmaan ajatuksissaan automaattisesti...Hieno kirja tuli!
 
Tossa ois tommonen kirjeen tapanen:) Jatkuu vielä ja varmaan muokkaan tuotakin. Virheitä en ole vielä tarkastanut joten niitä varmasti löytyy....ja paljon.



I hope you don't get bored while reading this :)

This is why I like you

You are so humble(or at least I think so) and you have a great sense of humor. I don't really know anyone who could make me laugh like you do. In my eyes you are perfect and by that I mean also your personality. Quoting(onks tää sana?:whistle: vai onko to quote) my own poem your eyes are melting my heart, I really mean it, they are so vibrant.
Everything that comes out of your mouth captures my attention. I could sit with you in a restaurant forever while listening to you I would never get bored ;)
 
huomenta harmaana
here is a few things why I like you so much
one: your eyes. they are so sexy I could look them forever.
Two: You cave face to Edward Cullen and made him so unforgettable.
tree: I made me feel like a teenage-girl again, and I like it.

miten mä saan laitettua sen kuvan ku en saa yksityisviestiin laitettua liitettä
 
huomenta edelleen
emmä osaa kirjoittaakaan enää, eikä nää kolme tässä sylis ja ympärillä helpota tehtävää yhtään...
Three: you made me feel like a teenage-girl again. eikä sitä loppu tarviikkaan lisätä.
mä oon käyttäny yllättävän paljon aikaa kaiken tän pohtimiseen, meinaa jäädä kuulkaa kaikki puolitiehen tai tulee tehtyä huolimattomasti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja huomenta harmaana:
here is a few things why I like you so much
one: your eyes. they are so sexy I could look them forever.
Two: You cave face to Edward Cullen and made him so unforgettable.
tree: I made me feel like a teenage-girl again, and I like it.

miten mä saan laitettua sen kuvan ku en saa yksityisviestiin laitettua liitettä
Laita tuonne sähköpostiin. Jos et omaa sähköpostiosoitetta halua paljastaa niin tallenna luonnoksiin :)

Katoin muuten just yhden Robin haastattelun missä joku nainen oli hälle sanonut että tuntee itsensä taas teiniksi.
Sanoi haastattelussa siihen että toivottavasti ei kun ei itse ainakaan haluaisi enää olla teini :whistle:
 

Yhteistyössä