Virallinen twilight-pino vol.3

Tää on vähän pitkä ja mollaa New moonia ihan kympillä mutta silti hauska

http://www.cracked.com/article/230_if-new-moon-was-10-times-shorter-100-times-more-honest/

Tässä Twilightista

http://www.cracked.com/article_16878_if-twilight-was-10-times-shorter-100-times-more-honest.html
 
huomenta
jaaha, jätetään sitten teinihömppä pois, vaikka se on yks syy miks mä fanitan sitä...ja neljäs syy ois, et on mun hmm...hieman hurjempienkin unelmien kohde, mut miten sne laittais niin ettei ois irstailua:)
hitto siin on pakko olla kolme kohtaa, joten menee pohtimiseksi taas :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja huomenta:
jaaha, jätetään sitten teinihömppä pois, vaikka se on yks syy miks mä fanitan sitä...ja neljäs syy ois, et on mun hmm...hieman hurjempienkin unelmien kohde, mut miten sne laittais niin ettei ois irstailua:)
hitto siin on pakko olla kolme kohtaa, joten menee pohtimiseksi taas :)
Voihan sen teinijutun tehdä vähän toisin esim. more alive tai jotain.
Miksei hieman irstas käy :whistle: aikuisia me kaikki ollaan :snotty:
 
Kyllähän sellanen sopivasti irstas käy hyvin, kun ei liiallisuuksiin mene niin sehän on tosi kiva juttu! Varsinkin kun usean kohdalla varmasti pitää paikkansa tuo, että Rob on hurjempien unelmien kohde :p

Mun täytyy kuvaa kattoa vielä myöhemmin, tulin vasta äsken kotiin. Laitatteko te kaikki oman osoitteen kirjaan mukaan?
 
sivustaseuraaja
Ihan uteliaisuudesta kyselen, jos Rob teille jotain vastaa, vaik ihan henk.koht. tai laittaa pelkän nimmarin niin yksihän niitä vain tulee. Miten te saatte sen jaettua tasapuolisesti? Itse ainakin olisin kiukkuinen jos fanittaisin tulisesti Robia enkä sais sen nimmaria vaik fanipostia lähettäisin vaan joku muu. Ehkä se ei haittaa teitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivustaseuraaja:
Ihan uteliaisuudesta kyselen, jos Rob teille jotain vastaa, vaik ihan henk.koht. tai laittaa pelkän nimmarin niin yksihän niitä vain tulee. Miten te saatte sen jaettua tasapuolisesti? Itse ainakin olisin kiukkuinen jos fanittaisin tulisesti Robia enkä sais sen nimmaria vaik fanipostia lähettäisin vaan joku muu. Ehkä se ei haittaa teitä.
No itelleni riittäs et näkisin vaikka ees sen nimmarin tääl netissä..sen sais sitte ottaa oamkseen se joka vielä enemmän fanittaa Robbietä kuin minä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivustaseuraaja:
Ihan uteliaisuudesta kyselen, jos Rob teille jotain vastaa, vaik ihan henk.koht. tai laittaa pelkän nimmarin niin yksihän niitä vain tulee. Miten te saatte sen jaettua tasapuolisesti? Itse ainakin olisin kiukkuinen jos fanittaisin tulisesti Robia enkä sais sen nimmaria vaik fanipostia lähettäisin vaan joku muu. Ehkä se ei haittaa teitä.
Veikkaisin että tulee niille kaikille joitten osoite kirjassa on. Minullekkin tosin riittää se tieto että Rob lukenut vaivalla tehdyn työmme ja tietää olemassa olostamme :D
 
Nyt ois 6 kuvaa täältä päin valmiina. Nyt pitäs vielä itestä kuva ja joku värssyn tapanen jonka ajattelin laittaa ihan suomeksi (saahan siinä suomeksikin olla joku tosi lyhyt?)

Esim: "Vain kuolleet kalat uivat virran mukana."
Ehkä tuo kuvaa Robia kun ei ole "kolmetoista tusinassa" -tyyppiä.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
En ole nyt kerennyt tekemmän mitään...en edes pahemmin koneella istua. Nytkin tulin vaan nopesti piipahtamaan :|
Huomenna jatkan kirjan tekoa ja toivon että viikon loppuun mennessä olisi lähes valmis. Jos vaan saan kaikkien terkut :D
Mihinkä sitä sähköpostia sai laittaa?:) Sainkin ne tietokoneelle :)
 

Yhteistyössä