Virallinen twilight-pino vol.3

SElleri on tehny hienoja tekstejä :wave: miusta se lyhyempi kirjotuso li kiva, mutta kuten jo aijemmin sanoin: oon kaikki ruokainen ja ihan kumpi vaan käy..eli ootteko laittanu tonne sähköpostiin itestänne kuvan..muuta..osotteenko? pitäänee itekkii laittaa =)
 
Hyviä ideoita teillä kyllä on! :) Miten olette meinanneet laittaa ne meidän omat kuvat, siis laitetaanko kaikki yhdelle sivulle vai?

Olisko ideaa jos laitettas samalle sivulle oma kuva ja Robista lempikuvamme? Siis että iso Robin kuva ja oma kuva siihen alas tai viereen ja se oma teksti/tervehdys siihen samalle sivulle? :heart:
 
mä testailen täällä taas. laitan sinne sähköpostiin kännykästa yhden vanhan kuvan.
mua harmittaa kamalasti kun no miun kännykkäkuvat on tuollaisia kellertäviä, eikä mulla ole ohjelmaa millä niitä vois parantaa. musta valkoiset olis niin paljon kivempia.
 
selleri
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Tuleeko sellerille etanaposti perille? Nimittäin ajattelin laittaa pari kuvaa suomesta mm. leviltä ym.. Käykö? Voin kyllä ehkä laittaa tietokoneella, mutta meillä ei ole toimivaan skanneria ja kuvat on paperiversioina..
Tulee etapostikin perille. Itselläkin kävi mielessä noi suomikuvat eli pistä tulemaan vaan :)
 
selleri
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä testailen täällä taas. laitan sinne sähköpostiin kännykästa yhden vanhan kuvan.
mua harmittaa kamalasti kun no miun kännykkäkuvat on tuollaisia kellertäviä, eikä mulla ole ohjelmaa millä niitä vois parantaa. musta valkoiset olis niin paljon kivempia.
Laita vaan tulemaan. Katson kun kotiin pääsen mitä voin kuvalle ethdä jos värit pielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä testailen täällä taas. laitan sinne sähköpostiin kännykästa yhden vanhan kuvan.
mua harmittaa kamalasti kun no miun kännykkäkuvat on tuollaisia kellertäviä, eikä mulla ole ohjelmaa millä niitä vois parantaa. musta valkoiset olis niin paljon kivempia.
Laita vaan tulemaan. Katson kun kotiin pääsen mitä voin kuvalle ethdä jos värit pielessä.
mulla on siellä pari kuvaa nyt.. olis kyl ihana jos niiden väritystä sais kuntoon :heart:
 
kaksosmamma

Jos mä olen sitten se kielipoliisi :) Ei vaan, kaikki mitä tänne on kirjoitettu on ihan täysin ymmärrettävää. Mutta ehkä jotkin voisi kirjata helpommin ymmärrettäväksi?

I never thought I became that huge fan of you or anyone in my age, but I did. Thank you all that joy you bring in my life <3

-> I never thought that I would become this huge a fan of you or else in my age, but I did. Thank you for all the joy you bring in my life <3

"I have to admit that Rob looks like he just walked from my daydream.perfect package.
No can I do but just dream about him. Fantastic guy!!!!!!!"

-> I have to admit that Rob looks like as if he just walked out of my day dream...perfect package. Now I just can't help but dream about him. Fantastic guy!

"I like also listen his music. He has a certain edge in his voice."
-> I also like listening to his music. He has a certain edge in his voice"

"I could stare Rob's eyes forever."
-> I could look into Rob's eyes forever.

"I would give almost anything if I could find, even once him in my bed."
-> I would give almost anything if I found him in my bed, even once.

"How anyone can have so hot eyes."
-> How can anyone have such hot eyes!

"He is a wonderful divine! I go speechless watching him."
-> He is wonderfully divine! I am left speechless watching him.

"I think he will make it even more attractive when he likes to be in his own and small crowds."
-> I think it makes him even more attractive that he likes to be on his own and in small crowds.

Varmasti saatte ihanaa palautetta postista!
 
huomenta
selleri: yritän laittaa kuvan. Huomasin ettei meillä edes ole kuvia musta ku oon aina kameran takana. ja jos on niin aina on lapsetkin kuvassa. no yks löyty viime vuodelta ja siina on vaan pikku kolmosen päälakea:)

kiva joo jos kuvat ei näy missään muualla ku siel fanikirjassa, ku ei millään haluis omaa kuvaa minnekkään.

kaksosmamma: kielioppi virheiden korjaus-kiitos. mä olin parempi ku uskalsin toivoa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja neve82:
Hyviä ideoita teillä kyllä on! :) Miten olette meinanneet laittaa ne meidän omat kuvat, siis laitetaanko kaikki yhdelle sivulle vai?

Olisko ideaa jos laitettas samalle sivulle oma kuva ja Robista lempikuvamme? Siis että iso Robin kuva ja oma kuva siihen alas tai viereen ja se oma teksti/tervehdys siihen samalle sivulle? :heart:
Toi on ihan hyvä idea ainakin minusta :)
 

Yhteistyössä