Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Meidän ruokapöytä näyttää kuin olisi pommin jäljiltä. Poika tekee vieressä vielä enemmän silppua![]()
Eli taidamme kahdella äänellä päätyä vaihtoehto B:hen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Tuleeko sellerille etanaposti perille? Nimittäin ajattelin laittaa pari kuvaa suomesta mm. leviltä ym.. Käykö? Voin kyllä ehkä laittaa tietokoneella, mutta meillä ei ole toimivaan skanneria ja kuvat on paperiversioina..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:oot kyllä selleri ihana!!! mä fanitan jo suakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä testailen täällä taas. laitan sinne sähköpostiin kännykästa yhden vanhan kuvan.
mua harmittaa kamalasti kun no miun kännykkäkuvat on tuollaisia kellertäviä, eikä mulla ole ohjelmaa millä niitä vois parantaa. musta valkoiset olis niin paljon kivempia.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:eiks muuta tota sähköpostia käytä?
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:eiks muuta tota sähköpostia käytä?
Ja tätä en tajunnut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä testailen täällä taas. laitan sinne sähköpostiin kännykästa yhden vanhan kuvan.
mua harmittaa kamalasti kun no miun kännykkäkuvat on tuollaisia kellertäviä, eikä mulla ole ohjelmaa millä niitä vois parantaa. musta valkoiset olis niin paljon kivempia.
Laita vaan tulemaan. Katson kun kotiin pääsen mitä voin kuvalle ethdä jos värit pielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Laitan sitten niistä sivuista missä joittenkin kuvia joita ei halua yleiseen levitykseen vain sinne sähköpostiin.
Alkuperäinen kirjoittaja neve82:Hyviä ideoita teillä kyllä on!Miten olette meinanneet laittaa ne meidän omat kuvat, siis laitetaanko kaikki yhdelle sivulle vai?
Olisko ideaa jos laitettas samalle sivulle oma kuva ja Robista lempikuvamme? Siis että iso Robin kuva ja oma kuva siihen alas tai viereen ja se oma teksti/tervehdys siihen samalle sivulle? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:hei.. montako sivua siin kirjassa on? ja montako meit on nyt mukana tekemässä?