Virallinen twilight-pino vol.3

http://www.thehollywoodgossip.com/2009/10/breaking-false-news-kristen-stewart-dumps-robert-pattinson/

http://news.softpedia.com/news/Robert-Pattinson-Unceremoniously-Dumps-Kristen-Stewart-116324.shtml

http://theblemish.com/2009/10/kristen-stewart-and-robert-pattinson-broke-up/
 
Hi Rob

We decided to make you this scrapbook because you are so awesome. Your existence has brought our lives more joy and without the slightest doubt you are a piece of eye candy.
We chat every day in our forum about Twilight and you and live all around Finland.
We could go on and on about your unbelievable hotness, but that would probably just bore you, and we don't have enough money to send you so much paper anyway(we have our children to support, after all) so let's keep it short. You. Are. Godsend.





Mitä muuta tuohon vois kirjoittaa(täältä puuttuu huulen puremishymiö)
Pitäiskö tuota muokata jotenkin. Vaikeeta kirjoittaa kaikkien puolesta :whistle:

 
Minä olen kimalleliiman kannalla! On vähän persoonallisempi kuin tussi. Ja ekalle sivulle kannattaa kyllä munkin mielestä laittaa tuo keitä olemme ja miksi haluttiin tehdä tälläinen. Sulta selleri tulee tosi hyviä ideoita :)

TuoEeevan laittama kuva Robista, missä sillä on valkoinen paita ja Rob makaa valkoisen peiton/tyynyn päällä on myös mun lemppareita!

Mun mielestä sen MissCissyn laittaman tekstin voisi laittaa myös. Se olisi hauska ja huomiota herättävä yksityiskohta. Sori jos muistan nikin väärin..

Millainen siitä on tarkoitus tulla, mihin meidän kuvat tulevat? Kuva ja joku pieni teksti vai mitä?
 
kaksosmamma
En ole montaa kertaa kirjoittanut, mutta teitä luen säännöllisesti. Kiva idea, tuo faniposti ja hyvä esittelyteksti! Pari kirjoitusvirhettä kyllä korjaisin: ...your existence has brought our lives more joy...you are a piece of eye candy. Ja viimeisestä lauseesta voisi jättää ton jälkimmäisen we pois.

Ihania kuvia olette taas laittaneet, kiitos suuri!

Luin muuten tuon J.R. Bardin ekan vampyyrikirjan kun ajattelin jatkaa vampyyriteemalla. Ei se vaan tuntunut samalta. Jotenkin Twilightissa on sellainen tunnelma että sitä ei vaan voi sanoin kuvailla. Vähän samalla tavalla kun esim. Taru Sormusten Herrassa. Lukiessa ja siihen maailmaan uppoutuu.
 
MissCissy
We could go on and on about your unbeliveable hotness, but that would probably just bore you, and we don't have enough money to send you so much paper anyway(we have our children to support, after all) so let's keep it short. You. Are. Godsend.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosmamma:
En ole montaa kertaa kirjoittanut, mutta teitä luen säännöllisesti. Kiva idea, tuo faniposti ja hyvä esittelyteksti! Pari kirjoitusvirhettä kyllä korjaisin: ...your existence has brought our lives more joy...you are a piece of eye candy. Ja viimeisestä lauseesta voisi jättää ton jälkimmäisen we pois.

Ihania kuvia olette taas laittaneet, kiitos suuri!

Luin muuten tuon J.R. Bardin ekan vampyyrikirjan kun ajattelin jatkaa vampyyriteemalla. Ei se vaan tuntunut samalta. Jotenkin Twilightissa on sellainen tunnelma että sitä ei vaan voi sanoin kuvailla. Vähän samalla tavalla kun esim. Taru Sormusten Herrassa. Lukiessa ja siihen maailmaan uppoutuu.
Kiitos korjauksista :D Nopeesti kun kirjoittaa niin kirjoitan suomeakin ihan takaperosesti niin on hyvä kun joku korjailee :)
 
MissCissy
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
We could go on and on about your unbeliveable hotness, but that would probably just bore you, and we don't have enough money to send you so much paper anyway(we have our children to support, after all) so let's keep it short. You. Are. Godsend.
Laitanko ton tuohon alkutekstiin
Joo, siis se on siihen vaan ehdotus. Miten se oma kuva lähetetään? Pitääkö lähettää paperikuva? Kyllä varmaankin. Mun kaikki kuvat on nimittäin koneella ja olen aikas laiska kehittelijä;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
We could go on and on about your unbeliveable hotness, but that would probably just bore you, and we don't have enough money to send you so much paper anyway(we have our children to support, after all) so let's keep it short. You. Are. Godsend.
Laitanko ton tuohon alkutekstiin
Joo, siis se on siihen vaan ehdotus. Miten se oma kuva lähetetään? Pitääkö lähettää paperikuva? Kyllä varmaankin. Mun kaikki kuvat on nimittäin koneella ja olen aikas laiska kehittelijä;)
Ei ole pakko laittaa paperikuvaa. Mulla on valokuvapaperia joten sillä saa tulostettua ihan hyvän. Tonne sähköpostiin voi niitä laitella. Tietenkin jos haluat niin voit myös lähettää postilla.
 
Hitto ku ei kerkee käymää täällä ku joulu ja tyttö vie kaiken huomion nyt :headwall: ihani juttuja ootte suunnitellu, joten miulle käy kaikki ehotukset, olen kaikkiruokainen :D
Englanti ei taitu mitenkään hyvin, mutta tajuun kyl sitä hyvin jos joku muu vaa osaa kirjottaa ja viitsii.
sellerin tekstistä tykkäsin paljon :heart:
 
en mie saa tuota kuvaa tuonne sähköpostiin oikein. mulla on nyt seuraavanlainen ongelma.. se kuva on lähetetty mun kännykästä naamakirjaan. mulla ei siis ole sitä kuvaa koneella, linkityksenä ei näytä onnistuvan. kuinka hitossa mä sen kuvan nyt sit sellerille saan??
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
en mie saa tuota kuvaa tuonne sähköpostiin oikein. mulla on nyt seuraavanlainen ongelma.. se kuva on lähetetty mun kännykästä naamakirjaan. mulla ei siis ole sitä kuvaa koneella, linkityksenä ei näytä onnistuvan. kuinka hitossa mä sen kuvan nyt sit sellerille saan??
Pystytkö lähettää suoraan kännykästä sähköpostiin.
 

Yhteistyössä